Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Noe så ekkelt...

Helt greit at en mann er homofil, men da kan han holde seg til menn, og ikke trekker oss kvinner inn i det.

Det er helt turn off å skulle være sammen med en mann som holder på med andre menn, uansett når det var.

Anonymkode: 9988e...46d

Jeg tenker også, at hvis du vet at du liker menn og hvis du vet at kvinnen du snakker med ikke er interessert i å ha sex med menn som har sex med begge kjønn. Så burde man være ærlig om det. 
Ja, for å være helt ærlig, klarer jeg ikke helt å riste tanken av meg. I tillegg til at de fremdeles bor i samme leilighet. Hva mer har skjedd tenker jeg. Sjelden at det er et engangstilfelle. 

Anonymkode: 95e64...00a

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

At han ble sugd av en mann trenger ikke bety at han er homo, men jeg syns han høres litt dust ut. At han skal være "imot" homofili, syns det er homo å bli kalt søt og slikt. Høres ut som en slags usikker macho taper.

De mest selvsikre, tøffeste og sexye mennene jeg vet har bare syns det er fint og koselig å bli kalt søt. Fordi generelt får de høre svært få "gode ord" slik. De kan godt bli litt tilgjort fornærmet over å bli kalt søte over tøff og barsk, men det er jo mest bare på tøys. En skikkelig mann ville ikke syns det var homo i alle fall.

Anonymkode: 5ac25...aa7

Nei, tenker også at selvom en mann kan ha blitt sugd en gang av en annen mann kategoriserer han ikke som homofil. Jeg liker ikke å kategorisere andre mennesker, syns de skal få gjøre det selv. Men er det et mønster og det har skjedd flere ganger, så må jeg finne ut om dette er noe for meg. Det finnes jo de menn som identifiserer seg som heterofil, men som har seksuelle relasjoner med menn. Som er misvisende for andre. Fordi som oftest er forståelsen av heterofil, en som å ha sex med det motsatte kjønn. 

Jeg skjønner hva du mener. Har opplevd det samme at man tuller rundt søt og kjekk osv. Men det har bare vært tøys, og de syns det har vært koselig å bli kalt søt innimellom. Og de som reagerer på søt som homo, tar jeg et skritt tilbake for å reflektere rundt det. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det her klarer jeg ikke forstå meg på. Ikke på noen måte klarer jeg se det som noe ekkelt. 

Anonymkode: 549b4...138

Du klarer sikkert ikke forstå hvorfor noen syns det er ekkelt, og den andre klarer sikkert ikke forstå hvorfor du ikke syns det er ekkelt. Man trenger ikke alltid å forstå alt, men at andre har sine seksuelle grenser, det må man bare respektere. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Det å lyve for å få folk til å ville ha sex med deg, er på en form for tvang.

Lyve? Han har jo fortalt deg det. Dessuten har du intet krav på å få vite alt om hans sexliv før han traff deg. 

• Hjerte 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Topper og daler skrev (4 minutter siden):

Lyve? Han har jo fortalt deg det. Dessuten har du intet krav på å få vite alt om hans sexliv før han traff deg. 

Nei, vi skjønner vel alle med sunn fornuft at ingen har krav på å vite hele sex historien til noen. Men når noen har sagt ifra om sin seksuelle grense (i mitt tilfelle, jeg vil ikke ha sex med menn som har sex med menn) og man hypotetisk sett unngår å gi informasjon som du vet den andre trenger for å samtykke, så er det å lyge. Jeg sier ikke at dette er tilfellet her. Men hvis man sier man ble sugd en gang, men egentlig blir det hver fredag. Så er det å lyge og du har aktivt sex med en mann. Det skjønner vel du og 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei, vi skjønner vel alle med sunn fornuft at ingen har krav på å vite hele sex historien til noen. Men når noen har sagt ifra om sin seksuelle grense (i mitt tilfelle, jeg vil ikke ha sex med menn som har sex med menn) og man hypotetisk sett unngår å gi informasjon som du vet den andre trenger for å samtykke, så er det å lyge. Jeg sier ikke at dette er tilfellet her. Men hvis man sier man ble sugd en gang, men egentlig blir det hver fredag. Så er det å lyge og du har aktivt sex med en mann. Det skjønner vel du og 

Hvis han blir sugd av en annen person (enn deg) hver fredag, så har du vel et større problem enn at det er en mann? Hvilken indikasjon har du på dette, forresten. Han har betrodd seg til deg om noe som åpenbart var litt vanskelig å fortelle. Hvorfor skulle han lyve? 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.6.2026 den 9.48):

Indre kompass stusset litt?

Anonymkode: ef43c...7c3

🤭

Anonymkode: 0fbbf...620

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du klarer sikkert ikke forstå hvorfor noen syns det er ekkelt, og den andre klarer sikkert ikke forstå hvorfor du ikke syns det er ekkelt. Man trenger ikke alltid å forstå alt, men at andre har sine seksuelle grenser, det må man bare respektere. 

Ja, men noen av dem er det greit at ikke kommer ut på et åpent forum, fordi det kan oppleves som stigmatiserende for andre. Bruken av ordet «ekkelt» om andres seksualitet er i denne kategorien. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Topper og daler skrev (22 minutter siden):

Hvis han blir sugd av en annen person (enn deg) hver fredag, så har du vel et større problem enn at det er en mann? Hvilken indikasjon har du på dette, forresten. Han har betrodd seg til deg om noe som åpenbart var litt vanskelig å fortelle. Hvorfor skulle han lyve? 

Har ikke sagt det skjer hver fredag, jeg sier hypotetisk sett. Hvis du ikke vet hva det betyr, så anbefaler jeg deg å google det. For du henger ikke med i samtalen og kommer med påstander. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Topper og daler skrev (14 minutter siden):

Ja, men noen av dem er det greit at ikke kommer ut på et åpent forum, fordi det kan oppleves som stigmatiserende for andre. Bruken av ordet «ekkelt» om andres seksualitet er i denne kategorien. 

Menn her inne lager poster om at de syns det er ekkelt å bli sugd eller hva de ikke syns er attraktivt/ekkelt med kvinner hele tiden. Så vet ikke hva som er mer stigmatiserende? At noen sier at de syns det er ekkelt å ha sex med en mann som har sex med andre menn, er vel helt rimelig. Betyr ikke at man syns det er ekkelt at menn har sex med menn. Det er en forskjell. At man syns noe er ekkelt for seg selv er vel bare i å for seg en grense for seg selv. 

Skrevet

Menn her inne lager poster om at de syns det er ekkelt å bli sugd eller hva de ikke syns er attraktivt/ekkelt med kvinner hele tiden. Så vet ikke hva som er mer stigmatiserende? At noen sier at de syns det er ekkelt å ha sex med en mann som har sex med andre menn, er vel helt rimelig. Betyr ikke at man syns det er ekkelt at menn har sex med menn. Det er en forskjell. At man syns noe er ekkelt for seg selv er vel bare i å for seg en grense for seg selv. 

Man trenger vel ikke si alt høyt som man tenker og føler? Tviler på menn som har sex med menn synes det er særlig hyggelig å høre at du synes det er ekkelt å ha sex med dem. Jeg tror heller ikke kvinner som er i forhold med bifile menn synes det er hyggelig å høre at du synes det de driver med er ekkelt. Du er selvsagt i din fulle rett å ha slike følelser, men trenger du å si det høyt i dette forumet? Noen ganger lurer jeg på om folk her inne har problemer med selvregulering. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke vanlig at voksne heterofile menn suger hverandre. Enkelte menn er imidlertid tilbøyelig til dette, men det er også trolig de som sliter med å få seg dame, incels.

Uansett er det et stort rødt flagg.

Anonymkode: f6c81...80a

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er ikke vanlig at voksne heterofile menn suger hverandre. Enkelte menn er imidlertid tilbøyelig til dette, men det er også trolig de som sliter med å få seg dame, incels.

Uansett er det et stort rødt flagg.

Anonymkode: f6c81...80a

Hva som er vanlig er veldig forskjellig ut fra hvem du spør. Uansett er det ikke opp til deg å definere dette. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Det er ikke vanlig å suge eller slikke venner hvis det er det du insinuerer. Og det betyr faktisk mer enn det du prøver å legge i det. Det er ikke som å gå på butikken å kjøpe melk eller øl. Uansett bryr jeg meg ikke om hva folk generelt gjør, men de jeg vil ha sex med ønsker jeg ikke å bli løyet til for at jeg skal samtykke. Jeg har mine grenser 

Skjønner hva du mener, men mener likevel at det skjer litt testing og prøving venner i mellom, uten at det nødvendigvis er mer enn det. Selvfølgelig kan det bety mer for noen enn andre ,men jeg har ikke noe inntrykk av at sånn eksperimentering er uvanlig hverken nå eller tidligere..

Anonymkode: 399fb...953

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.6.2026 den 10.45):

Han fortalte meg også noe som gjorde at mitt indre kompass stusset litt.

Det jeg stusser på er hvorfor menn syns dette er skummelt å innrømme hvis det er tilfelle? 

Svaret finner du i ditt eget innlegg.

Anonymkode: 21647...7cb

• Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 13.6.2026 den 19.51):

Han hevder han er dominant. Jeg er underdanig, men har ikke lyst at en kvinne skal dominere meg. Så mener det ikke handler om det, men heller om at man faktisk tenner på det motsatte kjønn. Som er helt lov. Men tenker at man må være ærlig om det. Slik at jeg kan bestemme om det er noe jeg vil delta i. Ellers blir det sexual coercion. 

Sexual coercion skjer kanskje oftere enn man tror, desverre. 
Det betyr at noen er dominerende og bruker press, trusler, manipulasjon eller utnyttelse. Til å få deg til å være med på seksuelle handlinger mot din vilje, eller uten at du har gitt et reelt samtykke.
Men det å være dominerende i sex betyr noe annet, da er jo samtykket iorden😀

Jeg synes vi må båsette legning.. nettopp for å unngå misforståelser, og uønsket få eller ta kontakt med feil legning.
Hvis man ikke kan være stolt, sette inn sin legning av sin kjærlighet og seksualitet.. da fungerer ikke Pride og heller ikke datingforum🫠

Og det er jo ganske så normalt å sette sin legning på date-profilen på nettet, da unngår alle slike konflikter. 
Heterofil og heteroseksuell betyr i praksis det samme, da er man ikke 1 gram interessert i det samme kjønnet.. 
At han da påstår han er hetrofil, men suger en mann? Det er jo fullstendig feil, og har null respekt og legningsforståelse. 

Endret av Bamseklemmer
..Litt justeringer bare..
Skrevet (endret)

Dette kan jeg si med en gang si at er ikke vanlig heterofil oppførsel / aktivitet. Ja, kan være kåt som fy.. alltid vært. Men ville aldri kunnet ha sex med en mann.

Bifil er han da ihvertfall.

Endret av oslom
AnonymBruker
Skrevet

Opplevde noe av det samme for mange år siden. En jeg holdt på med ble sugd av en mann. Jeg ble veldig forvirret av det, og mente også at han måtte være bifil. Det var han uenig i, men han likte veldig godt å ha sex med en mann. 
10 år etter - vi er gode venner, men ikke som sexpartnere. Han dater damer og er sammen damer. Men innimellom har han sex med menn. Han er ikke bifil sier han, fordi han ikke forelsker seg i mann. Han har ingen romantiske følelser for menn , det har han bare for damer. 
bare godtar at sånn er det. Vet jo om jenter som tester ut og. 
uansett, er dette ekkelt for deg og du føler han er uærlig må du jo bare kutte han ut. Jeg kan ikke se at han har vært uærlig eller kjip mot deg, men det er ikke samme som at det ikke blir feil for deg. 

Anonymkode: b33d3...6cc

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

uansett, er dette ekkelt for deg og du føler han er uærlig må du jo bare kutte han ut. Jeg kan ikke se at han har vært uærlig eller kjip mot deg, men det er ikke samme som at det ikke blir feil for deg. 

Det er en stor forskjell på å si at noe blir feil for meg og at noe er ekkelt for meg i denne sammenheng. Språk kan brukes til å krenke andre, og det å si at det er ekkelt å være sammen med en som er blitt sugd av en mann, er i gråsonen for krenkelse i denne sammenhengen. 

AnonymBruker
Skrevet
Topper og daler skrev (19 timer siden):

Man trenger vel ikke si alt høyt som man tenker og føler? Tviler på menn som har sex med menn synes det er særlig hyggelig å høre at du synes det er ekkelt å ha sex med dem. Jeg tror heller ikke kvinner som er i forhold med bifile menn synes det er hyggelig å høre at du synes det de driver med er ekkelt. Du er selvsagt i din fulle rett å ha slike følelser, men trenger du å si det høyt i dette forumet? Noen ganger lurer jeg på om folk her inne har problemer med selvregulering. 

Tror ikke kvinner syns det er spesielt hyggelig at deres kropper blir kommentert støtt og stadig, som om det skulle være menns rett å vurdere. Det er heller ikke spesielt hyggelig for kvinner å høre at deres kjønnsorgan ikke lever opp til «standarden». Men sånn er nå verden. At jeg sier at der går min grense eller at jeg syns det er ekkelt, det må jeg få lov til. Jeg forventer ikke at alle skal synes at alt jeg gjør er perfekt. Betyr ikke at jeg diskriminerer noen. Det handler om egen preferanse. Har også hørt at homofile menn syns alt klitoris er ekkelt. Ser du kvinner løpe til kommentarfeltet og sier de føler seg diskriminert? Eller handler det rett og slett om preferanse? Fordi vi forstår at homofile menn ikke føler seg tiltrukket av en klitoris og det er helt greit. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...