Gjest Gjest Skrevet 20. april 2006 #1 Del Skrevet 20. april 2006 vekttap ved bruk av rensekurer (c24, biodrain etc) kommer vel strengt tatt av at kroppen mister mye væske??? det er ikke fett som forsvinner, eller muskler som bygges opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. april 2006 #2 Del Skrevet 20. april 2006 Tarminnhold+væsketap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 20. april 2006 #3 Del Skrevet 20. april 2006 Tarminnhold+væsketap. ← Noen mener det kan være gunstig for vekttap å få renset kroppen for overflødig vann og avfallsstoffer. Men viller heller gjort det for velværets skyld enn vekttap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantasia Skrevet 20. april 2006 #4 Del Skrevet 20. april 2006 Rensekurer er noe man gjør for å, som navnet tilsier, rense kroppen for slaggstoffer i tarm og lymfesystem. Tviler på at man går ned i fettprosent av en rensekur, så jeg ville nok funnet en annen måte å slanket meg på. Men som start på et nytt kosthold vil jeg tro en rensekur er en utmerket måte å "starte med blanke ark" på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_siri_* Skrevet 21. april 2006 #5 Del Skrevet 21. april 2006 svigermoren min har brukt sånne rensekurer ganske lenge å hun tok av seg maange kg å ble kjempe fin i kroppen ettervert. hun har muligens trent å spist sundere sånn litt på si, men ikke noe overdrevne greier.. så jeg vurdrer å prøve dette selv.. selvom det er som dere sier.. kvitter seg med avfall og vann sikkert.. ikke beregnet som en slankekur.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. april 2006 #6 Del Skrevet 21. april 2006 Er det noen so vil anbefale en slik rensekur? Er jo så mange å velge i mellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elfrida Skrevet 21. april 2006 #7 Del Skrevet 21. april 2006 Kroppen er selvrensende - det kommer tiss og bæsj ut hver dag! Tarmene trimmes hele tiden, og jeg tviler på at en 'rensekur' vil gjøre noe fra eller til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 21. april 2006 #8 Del Skrevet 21. april 2006 Jeg får ofte hovne lymfekjertler. Kan dette være noe for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå