Gjest Lei meg Skrevet 20. april 2006 #1 Skrevet 20. april 2006 Jeg hadde en diskusjon med en mann i kveld. Han mener at mitt barn som er halvt afrikansk, burde bli sendt tilbake til landet sitt. Selv om jeg er norsk og har bodd her i alle år. Og barnet mitt er født her. Jeg har ingen kontakt med biologiske faren. Hvordan kan denne mannen påstå at mitt barn skal sendes ut av landet? Han kalte han for imigrant. Jeg gikk i sinne, for etter mange forklaringer så skjønte ikke denne fyren noen som helst ting. Jeg er så sint og så forbanna lei meg.
Gjest LoisLane Skrevet 20. april 2006 #2 Skrevet 20. april 2006 Skjønner godt at du er sint. Og mannen tok jo faktisk feil - din sønn er da ingen immigrant. Glem dusten!
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2006 #3 Skrevet 20. april 2006 Jeg hadde en diskusjon med en mann i kveld. Han mener at mitt barn som er halvt afrikansk, burde bli sendt tilbake til landet sitt. Selv om jeg er norsk og har bodd her i alle år. Og barnet mitt er født her. Jeg har ingen kontakt med biologiske faren. Hvordan kan denne mannen påstå at mitt barn skal sendes ut av landet? Han kalte han for imigrant. Jeg gikk i sinne, for etter mange forklaringer så skjønte ikke denne fyren noen som helst ting. Jeg er så sint og så forbanna lei meg. ← Og foressten.......jeg er helt norsk. Født og oppvokst i Norge. Mitt barn er det også, men han er mørk.
Titti72 Skrevet 20. april 2006 #4 Skrevet 20. april 2006 Trodde ikke jeg skulle skrive dette her inne men jeg gjør det for det: Hadde kjærsten min sagt dette til meg, så skulle han ha fått emigrert. Pronto!! Mye en kan slite med i et forhold, men hvis fyren har en slik holdning til ditt barn da er han ikke vel bevart.
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2006 #5 Skrevet 20. april 2006 Trodde ikke jeg skulle skrive dette her inne men jeg gjør det for det: Hadde kjærsten min sagt dette til meg, så skulle han ha fått emigrert. Pronto!! Mye en kan slite med i et forhold, men hvis fyren har en slik holdning til ditt barn da er han ikke vel bevart. ← Det var da ikke snakk om mannen til trådstarter, var det det da??? Uansett: den type folk vil alltid finnes. Skjønner trådstarter blir forbanna, men disse menneskene er jo ikke riktig satt sammen.
Gjest Gamle Alex Skrevet 20. april 2006 #6 Skrevet 20. april 2006 Men hvordan kan du være sammen med en mann som har den oppfattningen av barnet ditt??
Titti72 Skrevet 20. april 2006 #7 Skrevet 20. april 2006 Det var da ikke snakk om mannen til trådstarter, var det det da??? Uansett: den type folk vil alltid finnes. Skjønner trådstarter blir forbanna, men disse menneskene er jo ikke riktig satt sammen. ← Der leste jeg feil gitt. Hmm... Men hvis mannen er en venn i nærmeste omgangskrets så hadde han havnet ut i den ytterste kretsen der ingen andre er.
Gjest gjest1 Skrevet 20. april 2006 #8 Skrevet 20. april 2006 Hus skriver at hun hadde en samtale med en mann, ikke sin mann... Uansett så tar jo mannen feil, og du trenger ikke tenke på det. Noen vil bare ikke forstå uansett hvor mye du forklarer.
Gjest StoreSky Skrevet 20. april 2006 #9 Skrevet 20. april 2006 Tror ikke det var mannen hennes..Men "en mann". Men må si jeg også trodde først det var hennes mann! Forøvrig var den mannen helt på jordet. Men vet at mange har den holdningen. I England så vil de (noen?) ha begrensninger på hvor mange fargede som skal spille på landslaget - spiller ingen rolle om de er 4. generasjons innvandrer, eller "blanding"..
Gjest Gamle Alex Skrevet 20. april 2006 #10 Skrevet 20. april 2006 Hus skriver at hun hadde en samtale med en mann, ikke sin mann... ← beklager , leste litt for kjapt Da er svaret greit - mannen er en idiot!!!
Anna B. Skrevet 20. april 2006 #11 Skrevet 20. april 2006 Skjønner godt du ble forbanna! Ikke noe poeng å diskutere noe som helst med sånne brødhuer som forenkler verden i svart/hvitt
nat26 Skrevet 20. april 2006 #12 Skrevet 20. april 2006 Skjønner godt at du ble sint ja,hadde jeg og blitt.Har også ett barn som er halvt afrikansk,halvt norsk hadde noen sagt noe sånt om han hadde jeg blitt forbanna.Et barn er ett barn uansett hudfarge
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2006 #13 Skrevet 20. april 2006 Fryktelig hvor grusomme enkelte mennesker kan være.
Gjest filosofia Skrevet 20. april 2006 #14 Skrevet 20. april 2006 Mot idiotiet kjemper selv den tapre forgjeves. Stakkars mann. Han må være forferdelig ensom med seg selv.
Carrot Skrevet 20. april 2006 #15 Skrevet 20. april 2006 Jeg hadde nok gått uten å prøve på noen forklaring en gang - man merker når folk er for dum til å argumentere med... Og denne karen topper listen så vidt jeg kan skjønne...
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2006 #16 Skrevet 20. april 2006 Jeg er hovedinnlegger. Det var en "kompis" av oss. Ikke min mann. Har aldri opplevd så mye småsnakk og "svarting-snakk" som etter jeg fikk sønnen min. Det rett og slett får meg nesten til å gråte. Folk er jo ikke riktig kloke. Jeg skal aldri se denne personen innenfor disse dørene. Han er bannlyst herfra.
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2006 #17 Skrevet 20. april 2006 Jeg hadde nok gått uten å prøve på noen forklaring en gang - man merker når folk er for dum til å argumentere med... Og denne karen topper listen så vidt jeg kan skjønne... ← Jeg gikk jo til slutt da, etter jeg fortalte hva jeg syns om den tomme hjernen hans.
Gjest Gjest Skrevet 20. april 2006 #18 Skrevet 20. april 2006 Hovedinnlegger her. Jeg må også fortelle at da jeg sa: Hvor tilbake skal min sønn sendes? Han sa: Han må inn på et barnehjem i Afrika. Du burde si i fra at du har en halvt afrikaner, for de vil merke det en dag. Og da får du problemer.
Carrot Skrevet 20. april 2006 #19 Skrevet 20. april 2006 Jeg er hovedinnlegger. Det var en "kompis" av oss. Har aldri opplevd så mye småsnakk og "svarting-snakk" som etter jeg fikk sønnen min. Dersom denne kameraten har vist slike rasistiske tendenser tidligere - hvorfor har du ikke satt ned foten før? Du skal ikke la andre behandle deg dårligere enn du mener du fortjener - og helelr ikke dårligere enn du ville behandlet dem! Det rett og slett får meg nesten til å gråte. - hev hodet og husk at det ikke er deg som er "taperen" Folk er jo ikke riktig kloke. Jeg skal aldri se denne personen innenfor disse dørene. Han er bannlyst herfra. ← Mennesker vil aldri kunne forstå andre handlinger enn egne til fulle, men takk og lov for at individet kan ta egne valg - du har valgt å ta avstand fra denne mannen - noe jeg støtter deg i!
forelzka Skrevet 20. april 2006 #20 Skrevet 20. april 2006 Jeg er hovedinnlegger. Det var en "kompis" av oss. Ikke min mann. Har aldri opplevd så mye småsnakk og "svarting-snakk" som etter jeg fikk sønnen min. Det rett og slett får meg nesten til å gråte. Folk er jo ikke riktig kloke. Jeg skal aldri se denne personen innenfor disse dørene. Han er bannlyst herfra. ← Så bra at han er bannlyst hos deg!!!!! Gjør det verste du kan gjøre mot noen. Lat som om personen ikke eksisterer!!! Til og med negativ oppmerksomhet er oppmerksomhet. Og iallefall hos idioter som han!!! Så bare slutt å bry deg med han. Og andre med slike holdninger. Bestem deg for at de ikke eksisterer i din verden ....eller så kan du enkelt og greit henge han opp i et tak etter håret, trekke ut negler med tang og kjønnshår med pinsett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå