Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ei venninne dater en mann, som hun forteller at snakker om eksens underliv (!).

Som i at «hun var egentlig alt for liten for meg», og likte det bare «forfra og bakfra», og ble raskt «sår» der nede.

Jeg mener at dette er et seriøst rødt flagg og mangel på empati, om ikke annet et tegn på total mangel på sosiale antenner.

Hva ville dere andre kvinner tenkt om mannen dere datet kom med denne typen opplysninger?

Anonymkode: bfd49...d7c

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo helt sinnssykt. 

Anonymkode: 31d07...ec3

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Som i at «hun var egentlig alt for liten for meg», og likte det bare «forfra og bakfra», og ble raskt «sår» der nede.

Jeg mener at dette er et seriøst rødt flagg og mangel på empati, om ikke annet et tegn på total mangel på sosiale antenner.

Hva ville dere andre kvinner tenkt om mannen dere datet kom med denne typen opplysninger?

Bye manboy

Anonymkode: 45f75...647

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville tenkt at det manglet mannen noe i toppetasjen. Og så hadde jeg lurt på hvorfor jeg aldri hadde fått med meg at venninnen min ikke eide respekt for andre som videreformidlet disse detaljene til meg i stedet for å si at han hadde delt intime opplysninger med henne.

Anonymkode: 0c942...1de

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Der snakker vi såkalt rødt flagg. Hvem vil bli nestemann som får diskutert underlivet, liksom. 

Anonymkode: 578d3...270

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde bedt venninnen om å ligge langt unna fyren, og slutte å fortelle detaljene videre til deg. 

Anonymkode: 2f776...b75

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Slik prat har jeg ikke vært borti selv med fuckfriends. Enten ser han ikke på henne som en seriøs partner eller så har han alvorlige brister når det kommer til sosiale antenner, ingen av delene er særlig bra.

Anonymkode: 0859a...c40

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres sykt ut, og når du dumper ham begynner han å snakke om ditt til neste...

Anonymkode: 6d454...efa

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Merkelig, men også snodig at det er så spesifikt. 

Anonymkode: c6102...374

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Slik prat har jeg ikke vært borti selv med fuckfriends. Enten ser han ikke på henne som en seriøs partner eller så har han alvorlige brister når det kommer til sosiale antenner, ingen av delene er særlig bra.

Anonymkode: 0859a...c40

Eller han tar i bruk giftige metoder for å skape triangulering med usikkerhet i venninnen til TS. For å oppnå at hun føler hun må jobbe for å være bedre enn eksen hans. 

Uansett årsaken - hun burde absolutt droppe denne fyren, helst i går, og aldri se seg tilbake.

Anonymkode: 06181...ce2

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Han mangler respekt for kvinner og prøver å gjøre henne sjalu. Rødt flagg

Anonymkode: 4b004...1bc

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg ville tenkt at det manglet mannen noe i toppetasjen. Og så hadde jeg lurt på hvorfor jeg aldri hadde fått med meg at venninnen min ikke eide respekt for andre som videreformidlet disse detaljene til meg i stedet for å si at han hadde delt intime opplysninger med henne.

Venninnen til TS har absolutt lov til å "ventilere", og har selvsagt heller ingen plikt til å holde tett om detaljer.

Anonymkode: 17791...038

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Det kan med litt velvilje tolkes som at han indirekte sier at han liker at venninna di er romslig/har gripeevne og er våt og klar for det meste.

Ikke at jeg skjønner hvorfor dere venninner prater om dette ...

Anonymkode: 56a02...581

AnonymBruker
Skrevet

Den mannen hadde jeg gått i fra. Han eier ingen respekt for deg. Hva blir det neste? 

Jeg har opplevd noe lignende. Da var det at eks-kona fikk flere orgasmer kun ved penetrering og jeg fikk null. Det var bare en av tingene hans sa og gjorde for å manipulere meg. Jeg gikk etter et par år. Har skjønt i ettertid at han er sjuk i hue. 

Anonymkode: a4ee2...160

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Stort vaiende rødt flagg! Sikker på at det er mange fler når man begynner å observere nøye, og legge merke til detaljene.

Anonymkode: 50649...a70

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har opplevd noe lignende. Da var det at eks-kona fikk flere orgasmer kun ved penetrering og jeg fikk null. Det var bare en av tingene hans sa og gjorde for å manipulere meg. Jeg gikk etter et par år. Har skjønt i ettertid at han er sjuk i hue. 

Anonymkode: a4ee2...160

Men han her sier jo helt motsatt; at eksen var dårlig i senga /ikke passa ham.

Anonymkode: 56a02...581

Skrevet

Han kommer til å behandle henne på samme måte som eksen. Så får hun jo avgjøre om hun har lyst til at han skal snakke om hennes underliv og andre private forhold med gud og hvermann. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Venninnen til TS har absolutt lov til å "ventilere", og har selvsagt heller ingen plikt til å holde tett om detaljer.

Anonymkode: 17791...038

Ingen har PLIKT til å holde tett om detaljer. Det handler om folkeskikk.

Det går fint an å ventilere uten å komme med detaljene. Det holder å si at HAN har kommet med detaljer. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...