Gå til innhold

En drapsmann som nabo.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva hadde dere tenkt om det flyttet inn en dømt drapsmann i nabolaget deres? Han er dømt for drap, narkotika og annen vold. Samt noen andre "småsaker." 
Hadde dere oppført dere som normale naboer eller unngått han? 

Anonymkode: 5b559...0b1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han har sikkert sonet ferdig nå dersom han har flyttet inn i nabolaget.

Ville sett det an, man ser fort om noen har lagt det livet bak seg eller om han fortsatt er aktiv. Om han virket tilsynelatende normal ville jeg selvfølgelig vært imøtekomme men om han var rusa ol ville jeg unngått han. 

Anonymkode: f1d97...858

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva hadde dere tenkt om det flyttet inn en dømt drapsmann i nabolaget deres? Han er dømt for drap, narkotika og annen vold. Samt noen andre "småsaker." 
Hadde dere oppført dere som normale naboer eller unngått han? 

Anonymkode: 5b559...0b1

Selvsagt unngått han…..uten å vist noe frykt.

Anonymkode: a8c0f...ec3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

I mitt tilfelle ville jeg oppført meg om han var en normal nabo. Og det innebærer egentlig å ignorere dem. Gode gjerder gjør gode naboer 😄

Anonymkode: d3246...ff4

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Kommer jo helt an på hvorfor drapet er begått. De færreste drapsmenn har drept ut av det blå. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke mange i Norge som dreper noen, så har man drept noen er man normalt temmelig skrudd. 

Samtidig er det enda mange færre i Norge som dreper flere ganger. Så jeg hadde på ingen måte vært redd eller noe. Men jeg hadde helt klart holdt meg på et «normalt høflig nabo»-nivå og ingenting mer. 

Han har sonet sin straff og skal få en ny sjanse og alt det der, sånn fra samfunnets side. Men jeg som privatperson trenger jo ikke se på ham som enhver annen fyr. For det er han etter alt å dømme ikke.

Anonymkode: ed137...475

AnonymBruker
Skrevet

Som jeg gjør med mine naboer. Hilser hvis vi møtes. Ikke noe mer enn det. 

Skal det sies at jeg har hatt Bandios som naboer i 8 år. Tryggere nabolag skal du lete lenger etter 😅 Skjer absolutt ingenting her.

Anonymkode: 0e2af...e1f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det spørs vel hvordan han oppfører seg nå om dagen. Hadde selvsagt blitt nysgjerrig på detaljer. Hadde nok dømt litt utifra situasjon osv. 

Anonymkode: fd1db...e8f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...