AnonymBruker Skrevet 7. juni #21 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (11 timer siden): Det er veldig imponerende! Da har du jo veldig bra inntekt. Tenk så deilig den dagen du betaler inn siste og du heller kan flytte pengene til sparing! Da drar det seg fort opp😃 men 14K å leve på i mnd? Hvordan får du til det? Vil du dele mer om «budsjettet» ditt? Eller tips og triks for å bruke så lite? Anonymkode: b6891...dc4 Husleie = 5000kr mnd ink strøm, så det er jo et beløp jeg sparer mye på sammenlignet med tidligere leieforhold (i by'n) Har ikke bil, så bruker ikke drivstoff, gang/sykkelavstand til butikk + jobb og ellers er de andre faste regningene på rundt 1500kr totalt i mnd (internett og mob) Av resterende 7500 planlegger jeg i forkant matinnkjøp, prøver å holde det relativt lavt, kjøper inn større pakker og sånn, så matutgiftene pleier vanligvis å lande på rundt 4000 et sted. Er da ikke noe resturantbesøk. Resterende ca 3500kr går på ymse-ting måned til måned. Klær ene måneden, reise til fammen den neste, osv... Det gir jo et ganske nøkternt liv, så som sagt, ikke noen sydenferie på meg i år (eller neste) 😅 Anonymkode: 4e1dc...f45
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå