AnonymBruker Skrevet 6. juni #1 Skrevet 6. juni Jeg har snakket med en klarsynt, en åndelig medisinsk veileder, kaller han seg. Han hjelper mennesker gratis, både med å få svar på ting de lurer på, og han healer, og han åpner de åndelige gavene noen mennesker har. Han har nå åpnet min gave, som kalles klarsynt. Hva kan jeg forvente? Hvordan bruker jeg evnen? Er dette noe som nå vil komme gradvis til meg, sånn at jeg skal forstå hvordan jeg kan bruke gaven? Anonymkode: 67985...773 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni #3 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jeg har snakket med en klarsynt, en åndelig medisinsk veileder, kaller han seg. Han hjelper mennesker gratis, både med å få svar på ting de lurer på, og han healer, og han åpner de åndelige gavene noen mennesker har. Han har nå åpnet min gave, som kalles klarsynt. Hva kan jeg forvente? Hvordan bruker jeg evnen? Er dette noe som nå vil komme gradvis til meg, sånn at jeg skal forstå hvordan jeg kan bruke gaven? Anonymkode: 67985...773 Eg må seie at det var rart at han ikkje gav deg info om korleis du kan koble deg på gåvene dine. Sa han noko om korleis du unngår å bli tappa sjølv? Eller korleis beskytte deg? Eller korleis "lade" deg? Veit du nøyaktig kva han gjorde? Altså kor i kroppen han sette inn healinga si? (Det finst ulike spirituelle kanalar i kroppen, med ulike aspekt) Anonymkode: 6af2a...ed8
AnonymBruker Skrevet 7. juni #4 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Eg må seie at det var rart at han ikkje gav deg info om korleis du kan koble deg på gåvene dine. Sa han noko om korleis du unngår å bli tappa sjølv? Eller korleis beskytte deg? Eller korleis "lade" deg? Veit du nøyaktig kva han gjorde? Altså kor i kroppen han sette inn healinga si? (Det finst ulike spirituelle kanalar i kroppen, med ulike aspekt) Anonymkode: 6af2a...ed8 Han sa dessverre fint lite. Han er en mann av få ord. Han sa bare at han åpnet gaven min, som var klarsyn. Dette gjorde han fra avstand, altså via skriftlig kontakt. Det virket som det gikk fra det ene øyeblikket til det andre. Og jeg har ikke merket noe endring siden han åpnet denne gaven hos meg tidligere i dag. Hva bør jeg gjøre selv? Anonymkode: 67985...773 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni #5 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg har snakket med en klarsynt, en åndelig medisinsk veileder, kaller han seg. Han hjelper mennesker gratis, både med å få svar på ting de lurer på, og han healer, og han åpner de åndelige gavene noen mennesker har. Han har nå åpnet min gave, som kalles klarsynt. Hva kan jeg forvente? Hvordan bruker jeg evnen? Er dette noe som nå vil komme gradvis til meg, sånn at jeg skal forstå hvordan jeg kan bruke gaven? Anonymkode: 67985...773 Spennende opplevelse. Jeg er nok litt skeptisk av natur, så jeg hadde vært forsiktig med å ta for gitt at noen faktisk kan «åpne» en klarsynt evne hos andre. Samtidig er det jo du selv som etter hvert må vurdere om du opplever noen reell endring. Det jeg ville passet på, er at du ikke blir avhengig av at denne personen stadig skal fortelle deg hva du føler, kan eller har av gaver. Hvis det etter hvert kommer tilbud om betalt opplæring, flere åpninger av evner eller lignende, kan det være lurt å ha den kritiske sansen med seg. Uansett er det nok smart å ta seg god tid og ikke tolke enhver drøm, tilfeldighet eller magefølelse som bevis på at noe overnaturlig har skjedd. Anonymkode: 4e98b...e4d 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni #6 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Spennende opplevelse. Jeg er nok litt skeptisk av natur, så jeg hadde vært forsiktig med å ta for gitt at noen faktisk kan «åpne» en klarsynt evne hos andre. Samtidig er det jo du selv som etter hvert må vurdere om du opplever noen reell endring. Det jeg ville passet på, er at du ikke blir avhengig av at denne personen stadig skal fortelle deg hva du føler, kan eller har av gaver. Hvis det etter hvert kommer tilbud om betalt opplæring, flere åpninger av evner eller lignende, kan det være lurt å ha den kritiske sansen med seg. Uansett er det nok smart å ta seg god tid og ikke tolke enhver drøm, tilfeldighet eller magefølelse som bevis på at noe overnaturlig har skjedd. Anonymkode: 4e98b...e4d Ja det er jo veldig spennende. Og samtidig vet jeg ikke hva jeg skal tro. Han jobber gratis med healing og hjelp til åndelige spørsmål, så dette er ikke noe som kommer til å noe jeg skal betale for. Det er jeg helt sikker på. Om på mange måter tror jeg han har sterke evner, men jeg tror han samtidig er sjel som mangler gode kommunikasjonsevner. Han har sagt noe tidligere som jeg mer eller mindre steilet av og reagerte skikkelig på. Jeg tror helt sikkert det er noe sannhet i det han sa den gangen også, men det er bare måten han formidler på jeg får sjokk av, og som kan være skadelig for mange, rett og slett. (Jeg så han skrive mye likt til flere)x Men jeg tror han mener vel, og jeg tror han har sterke evner. Jeg har tidligere blitt fortalt av en annen klarsynt healer at jeg har healingevner som enda ikke er fullt utviklet, men denne mannen sa at dette ikke stemmer. Men at jeg altså har en klarsyntgave som han aktiverte. Jeg andre ikke om jeg vil merke noen forskjell, har ikke gjort det hittil iallefall. Anonymkode: 67985...773
AnonymBruker Skrevet 7. juni #7 Skrevet 7. juni Begynner fornamnet hans på E? Anonymkode: 6af2a...ed8
AnonymBruker Skrevet 7. juni #8 Skrevet 7. juni AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Begynner fornamnet hans på E? Anonymkode: 6af2a...ed8 Ja det stemmer, da vet du kanskje hvem det er? Har du egne erfaringer med han? Anonymkode: 67985...773
AnonymBruker Skrevet 8. juni #9 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ja det stemmer, da vet du kanskje hvem det er? Har du egne erfaringer med han? Anonymkode: 67985...773 Har høyrt mykje om han og forstod kven det var då du beskreiv han. Han har eit godt hjarte, og bruker all si tid på dette. Han hjelper mange, samtidig som han gjer enkelte usikre fordi han ikkje forklarer så godt. Du bør derfor kontakte han igjen og be om "framgangsmåte" for korleis bruke evna di har fått. Det viktigaste for deg no er at du blir klar over at i den spirituelle verda så har lyset ditt no blitt sterkare, og du er synlegare. Det betyr at du bør beskytte deg, du bør styrke deg. Du bør få veiledning til dette, alt blir lettare då! Du kan be E om informasjon om korleis du gjer dette. Til den tid kan det vere fint å lese Fadervår morgon og kveld og gjerne gå til gudsteneste. Du kan be kven som helst av høgare, gode makter om hjelp og beskyttelse. ❤️ For å styrke deg sjølv kan gjere masse forskjellig! Gjere øvelsar for første og andre chakra, styrke forbindelsen til Moder Jord ved å gå barbeint, bade masse, vere i sola, vere god mot kroppen din, velge det gode i alle øyeblikk (vanskelig!), styrke fundamentet ditt, gjere Tai Chi, opne hjartet, rense dei spirituelle kanalane osv. Anbefaler deg særleg å sjekke ut den siste videoen her (alle lenkene er youtube). Anonymkode: 6af2a...ed8 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni #11 Skrevet 8. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har høyrt mykje om han og forstod kven det var då du beskreiv han. Han har eit godt hjarte, og bruker all si tid på dette. Han hjelper mange, samtidig som han gjer enkelte usikre fordi han ikkje forklarer så godt. Du bør derfor kontakte han igjen og be om "framgangsmåte" for korleis bruke evna di har fått. Det viktigaste for deg no er at du blir klar over at i den spirituelle verda så har lyset ditt no blitt sterkare, og du er synlegare. Det betyr at du bør beskytte deg, du bør styrke deg. Du bør få veiledning til dette, alt blir lettare då! Du kan be E om informasjon om korleis du gjer dette. Til den tid kan det vere fint å lese Fadervår morgon og kveld og gjerne gå til gudsteneste. Du kan be kven som helst av høgare, gode makter om hjelp og beskyttelse. ❤️ For å styrke deg sjølv kan gjere masse forskjellig! Gjere øvelsar for første og andre chakra, styrke forbindelsen til Moder Jord ved å gå barbeint, bade masse, vere i sola, vere god mot kroppen din, velge det gode i alle øyeblikk (vanskelig!), styrke fundamentet ditt, gjere Tai Chi, opne hjartet, rense dei spirituelle kanalane osv. Anbefaler deg særleg å sjekke ut den siste videoen her (alle lenkene er youtube). Anonymkode: 6af2a...ed8 Ja jeg ser han hjelper veldig mange. Samtidig har jeg stusset litt, for det går så rasende fort å sende healing, svare på åndelige spørsmål, åpne åndelige gaver osv, det går på et blunk av et sekund. Alt på avstand over nettet. Kan det være mulig, har jeg tenkt. Jeg har fått mye healing fra flere healere opp gjennom årene, og alle jobber på en helt annen måte. Jeg fikk også en veldig vond beskjed fra han for en tid tilbake, og ser at mange andre fikk den samme vonde beskjeden. Da stusset jeg også litt, samtidig som jeg ble redd og satt ut av beskjeden. Men jeg ser han har et godt hjerte og at han bruker enormt mye tid på dette, og mener nok bare vel, selv om noe kommer litt unødvendig hardt ut. Takk for tips og råd. Jeg har ikke merket noe endring enda, ikke noe tegn til klarsynthet eller noen andre endringer. Jeg skjønner at jeg må beskytte meg ja. Lilly Bensdriss sa en gang at hun ser for seg en stor ring av lys rundt seg, og det lyser skaper et skjold av beskyttelse. Jeg er i utgangspunktet en sensitiv sjel, sterk mentalt forsåvidt, men også veldig sensitiv. Jeg tar inn mye av andres energier og blir lett påvirket av det. Jeg er ikke kristen i ordets rette forstand, så det å gå på gudstjenester ligger ikke helt for meg. Jeg er mer åndelig, tror på mye av det de åndelige veilederne snakker om, og jeg tror så absolutt at vi har guider og engler som hjelper oss og passer på oss. Jeg kan be de om hjelp til å beskytte meg. Jording har jeg også vært oppmerksom på i mange år, det å få barbeint i gresset eller på stranden, ta på et tre, bade i sjø osv, det gjør jeg når jeg få muligheten. Skal sjekke ut YouTube- kanalene du linker til; tusen takk❤️ Vil klarsynet plutselig komme, eller må jeg gjøre noe? Skal jeg be om svar på ting jeg lurer på, og så vil det komme svar til meg? Eller hvordan opplever du det? Anonymkode: 67985...773 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni #12 Skrevet 9. juni Tror ikke man kan overføre evner fra en person til en annen. Dette fordi ingen her på jorda er gud. Om du har evner i deg, kan sikkert meditasjon og healing hjelpe deg å åpne opp for å kunne videreutvikle. Men at du våkner opp en dag og er synsk, det tror jeg ikke går an. Anonymkode: 00dbb...298
AnonymBruker Skrevet 9. juni #13 Skrevet 9. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): Tror ikke man kan overføre evner fra en person til en annen. Dette fordi ingen her på jorda er gud. Om du har evner i deg, kan sikkert meditasjon og healing hjelpe deg å åpne opp for å kunne videreutvikle. Men at du våkner opp en dag og er synsk, det tror jeg ikke går an. Anonymkode: 00dbb...298 Det var ikke snakk om å overføre evner fra en person til en annen, det var snakk om å åpne klarsynt- gaven jeg allerede hadde. Anonymkode: 67985...773 1 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:42 #14 Skrevet onsdag kl. 16:42 AnonymBruker skrev (På 7.6.2026 den 3.08): Ja det er jo veldig spennende. Og samtidig vet jeg ikke hva jeg skal tro. Han jobber gratis med healing og hjelp til åndelige spørsmål, så dette er ikke noe som kommer til å noe jeg skal betale for. Det er jeg helt sikker på. Om på mange måter tror jeg han har sterke evner, men jeg tror han samtidig er sjel som mangler gode kommunikasjonsevner. Han har sagt noe tidligere som jeg mer eller mindre steilet av og reagerte skikkelig på. Jeg tror helt sikkert det er noe sannhet i det han sa den gangen også, men det er bare måten han formidler på jeg får sjokk av, og som kan være skadelig for mange, rett og slett. (Jeg så han skrive mye likt til flere)x Men jeg tror han mener vel, og jeg tror han har sterke evner. Jeg har tidligere blitt fortalt av en annen klarsynt healer at jeg har healingevner som enda ikke er fullt utviklet, men denne mannen sa at dette ikke stemmer. Men at jeg altså har en klarsyntgave som han aktiverte. Jeg andre ikke om jeg vil merke noen forskjell, har ikke gjort det hittil iallefall. Anonymkode: 67985...773 Har du snakket om han før her? Anonymkode: 6272f...e27
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:50 #15 Skrevet onsdag kl. 16:50 AnonymBruker skrev (På 7.6.2026 den 3.08): Ja det er jo veldig spennende. Og samtidig vet jeg ikke hva jeg skal tro. Han jobber gratis med healing og hjelp til åndelige spørsmål, så dette er ikke noe som kommer til å noe jeg skal betale for. Det er jeg helt sikker på. Om på mange måter tror jeg han har sterke evner, men jeg tror han samtidig er sjel som mangler gode kommunikasjonsevner. Han har sagt noe tidligere som jeg mer eller mindre steilet av og reagerte skikkelig på. Jeg tror helt sikkert det er noe sannhet i det han sa den gangen også, men det er bare måten han formidler på jeg får sjokk av, og som kan være skadelig for mange, rett og slett. (Jeg så han skrive mye likt til flere)x Men jeg tror han mener vel, og jeg tror han har sterke evner. Jeg har tidligere blitt fortalt av en annen klarsynt healer at jeg har healingevner som enda ikke er fullt utviklet, men denne mannen sa at dette ikke stemmer. Men at jeg altså har en klarsyntgave som han aktiverte. Jeg andre ikke om jeg vil merke noen forskjell, har ikke gjort det hittil iallefall. Anonymkode: 67985...773 AnonymBruker skrev (På 8.6.2026 den 10.12): Har høyrt mykje om han og forstod kven det var då du beskreiv han. Han har eit godt hjarte, og bruker all si tid på dette. Han hjelper mange, samtidig som han gjer enkelte usikre fordi han ikkje forklarer så godt. Du bør derfor kontakte han igjen og be om "framgangsmåte" for korleis bruke evna di har fått. Det viktigaste for deg no er at du blir klar over at i den spirituelle verda så har lyset ditt no blitt sterkare, og du er synlegare. Det betyr at du bør beskytte deg, du bør styrke deg. Du bør få veiledning til dette, alt blir lettare då! Du kan be E om informasjon om korleis du gjer dette. Til den tid kan det vere fint å lese Fadervår morgon og kveld og gjerne gå til gudsteneste. Du kan be kven som helst av høgare, gode makter om hjelp og beskyttelse. ❤️ For å styrke deg sjølv kan gjere masse forskjellig! Gjere øvelsar for første og andre chakra, styrke forbindelsen til Moder Jord ved å gå barbeint, bade masse, vere i sola, vere god mot kroppen din, velge det gode i alle øyeblikk (vanskelig!), styrke fundamentet ditt, gjere Tai Chi, opne hjartet, rense dei spirituelle kanalane osv. Anbefaler deg særleg å sjekke ut den siste videoen her (alle lenkene er youtube). Anonymkode: 6af2a...ed8 Er dere sikre på at dette har med kommunikasjonsevner å gjøre? Kanskje han bare er slem? Og TS, om du ønsker å utvikle evner, så må du gå på et kurs eller noe, det hjelper ikke at folk sier det til deg. For meg høres dette ut som en "hook" slik at du skal gå til han for å få vite mer. Folk kan ha et ønske om at noen blir avhengig av dem uten å ta betalt. Anonymkode: 6272f...e27 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:50 #16 Skrevet onsdag kl. 16:50 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Har du snakket om han før her? Anonymkode: 6272f...e27 Nei, det tror jeg ikke. Jeg oppdaget han ikke så veldig lenge før jeg startet denne tråden. Anonymkode: 67985...773
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 16:52 #17 Skrevet onsdag kl. 16:52 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er dere sikre på at dette har med kommunikasjonsevner å gjøre? Kanskje han bare er slem? Og TS, om du ønsker å utvikle evner, så må du gå på et kurs eller noe, det hjelper ikke at folk sier det til deg. For meg høres dette ut som en "hook" slik at du skal gå til han for å få vite mer. Folk kan ha et ønske om at noen blir avhengig av dem uten å ta betalt. Anonymkode: 6272f...e27 Jeg tror ikke han er slem. Jeg tror han oppriktig vil hjelpe folk, og jeg tror han har evner. Men det er ganske drøye ting han har sagt til meg og til andre som gjør at jeg både ble sjokkert, lei meg og redd på en gang. Jeg spør ikke han mer, nettopp av den grunn. Anonymkode: 67985...773 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 00:01 #18 Skrevet torsdag kl. 00:01 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg tror ikke han er slem. Jeg tror han oppriktig vil hjelpe folk, og jeg tror han har evner. Men det er ganske drøye ting han har sagt til meg og til andre som gjør at jeg både ble sjokkert, lei meg og redd på en gang. Jeg spør ikke han mer, nettopp av den grunn. Anonymkode: 67985...773 Jeg syns ikke man skal unnskylde noens dårlige adferd med at man tror de mener godt og har evner. Altfor mange personer i det alternative har blitt skadet av folk de ser opp til på grunn av dette. Anonymkode: 6272f...e27 1
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #19 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (På 23.7.2026 den 2.01): Jeg syns ikke man skal unnskylde noens dårlige adferd med at man tror de mener godt og har evner. Altfor mange personer i det alternative har blitt skadet av folk de ser opp til på grunn av dette. Anonymkode: 6272f...e27 Jeg unnskylder han ikke, og jeg er enig i det du sier. Men jeg tror at han selv ikke har selvinnsikt nok til å skjønne at han går over streken når han sier disse tingene. Anonymkode: 67985...773
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå