Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg har opplevd en rekke overnaturlige fenomen. Jeg har sett han med to horn og hale og en rekke gjenferd etter opplevelsen han med to horn og hale og er livredd sånt. det har noen ganger gått måneder og andre ganger år mellom opplevelsene. Jeg synes sånt er veldig skremmende, jeg kan ikke en gang se grøssere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
vampyrinnen Janne skrev (3 minutter siden):

jeg har opplevd en rekke overnaturlige fenomen. Jeg har sett han med to horn og hale og en rekke gjenferd etter opplevelsen han med to horn og hale og er livredd sånt. det har noen ganger gått måneder og andre ganger år mellom opplevelsene. Jeg synes sånt er veldig skremmende, jeg kan ikke en gang se grøssere.

Stakkars deg, det må være skremmende. Selv føler jeg at jeg også har hatt noen overnaturlige og ubehagelige opplevelser. Jeg er uansett kristen og har fullstendig roen takket være det. Hvordan stiller du deg til muligheten for at det finnes en Gud nå som du har sett det du tror er djevelen?

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Det betyr at du har livlig fantasi.

Ikke se grøssere før du blir gammel nok.

Anonymkode: 2b6d3...79c

Skrevet
Natterravn skrev (3 minutter siden):

Stakkars deg, det må være skremmende. Selv føler jeg at jeg også har hatt noen overnaturlige og ubehagelige opplevelser. Jeg er uansett kristen og har fullstendig roen takket være det. Hvordan stiller du deg til muligheten for at det finnes en Gud nå som du har sett det du tror er djevelen?

Takk for hyggelig melding. Alt  dette startet med at jeg så det jeg tror er djevelen også har det blitt ganske mye mer av overnaturlige fenomen etterpå med ulike mellomrom der da. Jeg føler at jeg lever i en grøsser med dette. Angående Gud, jeg er ikke særlig kristen eller religiøs men er livredd sånt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Det betyr at du har livlig fantasi.

Ikke se grøssere før du blir gammel nok.

Anonymkode: 2b6d3...79c

Jeg ser ikke grøssere men er gammel nok til det, de skremmer meg.

AnonymBruker
Skrevet
vampyrinnen Janne skrev (3 minutter siden):

Takk for hyggelig melding. Alt  dette startet med at jeg så det jeg tror er djevelen også har det blitt ganske mye mer av overnaturlige fenomen etterpå med ulike mellomrom der da. Jeg føler at jeg lever i en grøsser med dette. Angående Gud, jeg er ikke særlig kristen eller religiøs men er livredd sånt.

Hvis djevelen er ondskap og du har sett han, så betyr jo også det at Gud er godhet. Han er den siste du skal være redd for. Hvis jeg hadde vært deg så hadde jeg bare dratt på et kristent møte/bedt en liten bønn i ny og ne om at Gud skal vise seg for deg/beskytte deg fra disse skumle greiene og så kan du se om du føler det hjelper. Hvis kristendom og Gud ikke er sant, så er jo det verste som kan skje at du ikke opplever noen ting etter å ha bedd/gått på møte.

Anonymkode: 8888c...a69

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...