Gå til innhold

Historier fra den nye glattcella

Fremhevede innlegg

Skrevet
Brillene hadde gjemt seg bak radiatoren. Hadde ikkle vært så krise hvis jeg skulle hjem etterpå, men jeg kan ikke gå uten på jobb, det funker ikke.

Frekke briller! De kan da ikke drive å gjemme seg på kritiske tidspunkter i en kvinnes liv. Det er lumpent av dem. :sur:

Hør nå her, Knurrebriller, ikke gjem dere bak radiatoren mer :fy_fy: . Hun kan jo komme til å tro at dere er stukket av med kofferten!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

30 timer i våken tilstand and still going strong. Jeg kommer til å sove veldig godt til natta, spår jeg.

Har fiksa ting i dag:

Flikk til støvletter

Kopiering og frankering av viktig post

Hodekrymper

Legg- og bikinivoks

Goooood middag (takket være Hedda)

Research før Londontur

Sluttrapporter for opplæring

Vaktliste t.o.m. medio desember

Nå skal jeg rydde og vaske opp snart. Og så sende avgårde noen greier med sneglepost og så dusje. Og få post-date-raport fra naboen, som har tatt med en nydelig, tysk utvekslingsstudent på teater... Deretter: søvn.

Skrevet

Sove nå? ;)

Altså, hadde det ikke vært lurt å sove først og så gjøre alle de tingene som skal gjøres?

*omsorgsfull KGmamma i dag*

Skrevet

Skal jobbe i morgen så jeg må snu døgnet tilbake først :( Men takk for omsorgen!

Skrevet

Når skal du til London?

Skrevet

Lørdag ja. :) Fant nettopp ut at jeg skal dit på mandag - litt sånn bråbestemt. Helt uforberedt, men gleder meg til de londonske julegater. :hoppe:

Blir du der lenge?

Skrevet

Overraskelsestur? Så gøy! Noe spesielt ærend? Jeg blir frem til onsdag, skal bare shoppe og tasse og prate tull med folk jeg kjenner som studerer der. Blir så bra så.

Skrevet

Omtrent det samme her, trøstebesøk til dumpet lillesøster som studerer i London. ;) Blir ikke så mye shopping tror jeg (dessverre), annet enn litt julegaver...

Skrevet

Sånne jenteturer pleier å ende opp meg vin, grining, fnising og shopping. Og pysjbruk. Selv om det er kjærleikssorg involvert så høres det veldig koselig ut!

Skrevet
Sånne jenteturer pleier å ende opp meg vin, grining, fnising og shopping. Og pysjbruk. Selv om det er kjærleikssorg involvert så høres det veldig koselig ut!

:ler: Noe sånt ja. Gleder meg til å se søsteren da, og "hennes London".

Skrevet

Den kjolesiden var farlig, du... Det rykker i visakortet. *sette seg på*

Ooooh, det vibrerer. :sjarmor:

Skrevet

Kjente det jeg også. Det var nesten så det hoppet inn i CD-rom'en. Jeg måtte holde det fast og trøste det med at det skulle få svinge seg skikkelig i London. Lovte å ikke ta ut cash i det hele tatt.

Skrevet

Oooh det var deilig å sove! I tolv timer i strekk! Nå er selvsagt kroppen helt ødelagt og slapp og muskelløs, men det burde gå over med mat og kaffe og røyk. Og TV-titting. Og, vel, jobb.

Skrevet

Det er utrolig hvor godt det gjør seg med oslofrokost ;)

( kaffe og røyk )

Siste utvei er et lengre opphold i dusjen..

Skrevet

Åh, jeg vil også sove 12 timer... De siste to ukene har jeg stått opp omtrent fem minutter senere for hver dag, og nå begynner jeg å få alvorlige problemer med å rekke trikken. :ler: Torsdag og fredag har jeg omsider fri, så gjett om her skal soves. :Gjesp:

Skrevet

Innbiller meg at hele greia med soveplanlegging og -omrokkering egentlig er veldig usunt. Øynene mine truer med å hoppe ut av hodet, godt hjulpet av krefter inni hodeskallen, kjennes det ut som. Også verker armene i velkjent senebetent stil. Helvete heller.

Fri i dag, da. Og hva er da mer naturlig enn å stå opp tidlig, tasse rundt i byen en stund med ei venninne og så kjøpe middag til noen andre, bare for å være snill. Nesten skummelt jo. Har blitt skikkelig konemor for naboen i det siste. Til og med tatt oppvasken.

Uten om det er alt ved det vante. 03.30 er et godt tidspunkt å skifte lyspærer i alle lamper med vanskelige armaturer på, og to cherrytomater er en fin lunsj. Med 500kr på kontoen er det eneste riktige å kjøpe julegaver og planlegge shopping i London (ja, turen er før jeg får lønn). Og når man er trøtt burde man selvsagt holde seg våken istedet for å sove.

:overrasket:

Skrevet
Nesten skummelt jo. Har blitt skikkelig konemor for naboen i det siste. Til og med tatt oppvasken.

Vær forsiktig! Oppvaskbenken har en lei tendens til å fange en. (Korreksjon: Andres oppvaskbenker fanger, ens egen gjør det ikke! )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...