Gjest Tyr Skrevet 23. august 2006 #861 Del Skrevet 23. august 2006 Jeg hadde ikke akkurat svettemaskiner i tankene. Men at Frysepulver trenger en oppmuntring. *ikke grinefilm* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 23. august 2006 Forfatter #862 Del Skrevet 23. august 2006 Ah. Nei hun vil vel ikke ha meg i brukt joggebukse. Men i dag må jeg oppmuntre meg selv først, og så pasientene i natt - jepp, jeg skal tilbake på vakt. Men du har fri skjønner jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 23. august 2006 #863 Del Skrevet 23. august 2006 Nei har siste nattskift i natt. *fortsatt litt filosofisk ? * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 23. august 2006 Forfatter #864 Del Skrevet 23. august 2006 Ah, nesten så jeg må ta med meg laptopen jeg også, så vi kan natteslurve. Er fortsatt filosofisk. Prøvde å ta en røyk og det var veldig lite godt, så den ble stumpet før halvveien. Når Gilmore Girls er ferdig skal jeg sykle. Renselse er stikkordet, tror jeg. Tankene kverner godt i topplokket, men det er litt vanskelig å sortere dem her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 23. august 2006 #865 Del Skrevet 23. august 2006 Er det ikke noe som heter: 20års-krise ? ( 30 - 40.... ) Jeg har hatt de alle. Det ble mye grubling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 23. august 2006 Forfatter #866 Del Skrevet 23. august 2006 Jeg har hatt 11-,12-,13-,14-,15-,16-,17-,18-,19- 0g 20-årskrise. Dette må være 21 i så fall. Mulig jeg har fortrengt et par i de ensifrede årene. Dette er ingen krise, mer en... fornyelse. Tror jeg. Høres det veldig rart ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 23. august 2006 #867 Del Skrevet 23. august 2006 De ni første har jeg ikke hatt, dvs modningsprosessen i puberteten innebærer grubling hele tiden. En fornyelse, oppgjør med gamle verdier, er det slik du tenker ? Det er å vokse det Knurr, intet merkverdigt, bare helt naturlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 23. august 2006 Forfatter #868 Del Skrevet 23. august 2006 Ja. Du har rett som vanlig, Tyr. Gleder meg til den kaffen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 23. august 2006 #869 Del Skrevet 23. august 2006 Nåja, -som vanlig- vet jeg ikke. *mulig det er et komma for mye* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 23. august 2006 Forfatter #870 Del Skrevet 23. august 2006 Skal ikke si noe til Hedda, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 23. august 2006 Forfatter #871 Del Skrevet 23. august 2006 (endret) Da fikk jeg svetta litt i hvertfall. Mye, faktisk. Og dusja. Er på... to halve røyk siden siste innlegg i går kveld. Jeg er selvsagt en idiot som lar røyken ligge ved siden av meg på nattbordet. Har satt "RØYKFRI DAG!"-lapp på en sånn bildeklype oppi askebegeret, og det funker litt. Når er det verst egentlig? Er det første dagen som er verst? Og egentlig er det jo greit å trappe ned først... eller hva? Endret 23. august 2006 av Knurr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 23. august 2006 #872 Del Skrevet 23. august 2006 Jeg føler meg bæsj. Jeg vil ha en Knurreklem. Haaaaater hodepine. Denne er av typen har-stresset-for-mye-og-drukket-for-lite-vann, og smertestillende biter så dårlig på sånne. (Ja, du har helt rett, å komme seg vekk fra laptopen ville nok også hjelpe.) Au. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 23. august 2006 #873 Del Skrevet 23. august 2006 Og forresten: Kutte røyk = flink jente! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 23. august 2006 Forfatter #874 Del Skrevet 23. august 2006 (endret) Og forresten: Kutte røyk = flink jente! :-D ← Først: Håper du føler deg bedre etterhvert! Drikk vann, ikke iskaldt og ikke fort. Også tar du deg en dusj. Så blir det bedre. Og så: Jeg er overhodet ikke flink, men så er ikke å sitte hjemme i senga den beste situasjonen heller. Jeg håper det blir mye å gjøre på vakt i natt - deretter skal jeg prøve å unngå røykesituasjoner. Kanskje man rett og slett skulle slutte å røyke inne, det hadde hjulpet kolllllllossssssalt. Edit: konsentrasjonen er på topp, ja. Endret 23. august 2006 av Knurr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 23. august 2006 Forfatter #875 Del Skrevet 23. august 2006 Har oppdaget Anne B. Ragde. Berlinerpoplene er noe helt annet enn jeg forventet meg. Kjempepopulære bøker pleier å være skvip, men oj! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 23. august 2006 #876 Del Skrevet 23. august 2006 Ånei, da må kanskje jeg lese dem og da. Har halvbevisst styrt unna, for jeg hører stadig flere si at de er så oppskrytt. Hmmmm. Men hvis du liker det gjør sikkert jeg det og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 23. august 2006 #877 Del Skrevet 23. august 2006 (endret) Og takk for klem. Nå dusj. Konsentrasjonsevnen er ikke mye å skryte av her heller. Det er nok nr 3 som har hjernen igjen... Endret 23. august 2006 av Virvel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 23. august 2006 #878 Del Skrevet 23. august 2006 Jeg håper det blir mye å gjøre på vakt i natt - deretter skal jeg prøve å unngå røykesituasjoner. Kanskje man rett og slett skulle slutte å røyke inne, det hadde hjulpet kolllllllossssssalt. ← Fliiink . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 24. august 2006 Forfatter #879 Del Skrevet 24. august 2006 Ånei, da må kanskje jeg lese dem og da. Har halvbevisst styrt unna, for jeg hører stadig flere si at de er så oppskrytt. Hmmmm. Men hvis du liker det gjør sikkert jeg det og. ← Jeg har lest bedre bøker, men dette sorterte flere poeng over "tidsfordriv", og milevis forbi "tidssløseri". Fliiink . ← Fire røyk siden sist, for å være brutalt ærlig. Ingen av dem var gode. Og jeg er halvveis i Endelig Ikke-Røyker. Veldig skummel bok. Også fikk jeg mensen med rekordvondt i magen, selvsagt. Auauau. En nattevakt til nå, jeg får heller ta med meg masse godteri på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 24. august 2006 #880 Del Skrevet 24. august 2006 Død over mensenvondt! Jeg har heldigvis ikke hatt noe sånt siden jeg ble pille(mis)bruker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå