Gjest 235 Skrevet 20. august 2006 #821 Del Skrevet 20. august 2006 Neeeeeeida. Vi kjørte opp på tre timer. Veldig fint! Mmm jeg trenger noen som vil være med meg et par dager med kosetassing over Besseggen og Bukkelægret - jeg vil prøve igjen! Og har nå innsett at å gå alene er en dårlig idè. ← TRE TIMER??? Det er jo en evighet!!! Er det ingen fjell her i nærheten da??? Tenkte på deg da jeg leste oppslaget. Få med deg Frysepulver på tur, hun trenger litt trim. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 20. august 2006 Forfatter #822 Del Skrevet 20. august 2006 TRE TIMER??? Det er jo en evighet!!! Er det ingen fjell her i nærheten da??? ← Vi kan gå på Gaustadtoppen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 20. august 2006 #823 Del Skrevet 20. august 2006 TRE TIMER??? Det er jo en evighet!!! Er det ingen fjell her i nærheten da??? ← Deg og Knurr i Fiestaen din. Du har bare godt av å få lufta deg litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 235 Skrevet 20. august 2006 #824 Del Skrevet 20. august 2006 Vi kan gå på Gaustadtoppen? ← Er det ved Riksen? Er ikke fare for å dette? Deg og Knurr i Fiestaen din. Du har bare godt av å få lufta deg litt. ← Dritt-Tyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 20. august 2006 #825 Del Skrevet 20. august 2006 Ja! Og hvis Sam joiner, blir jeg med Hornelen. ← Muligens feil fjelltur, du har jo høyeskrekk. Ojoj! Det ble sendt noen tanker i retning deg i løpet av turen også. Spurte pappa om Hornelen og slikt. ← Hadde han vært på Hornelen ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 20. august 2006 #826 Del Skrevet 20. august 2006 Dritt-Tyr ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 20. august 2006 #827 Del Skrevet 20. august 2006 Neeeeeeida. Vi kjørte opp på tre timer. Veldig fint! Mmm jeg trenger noen som vil være med meg et par dager med kosetassing over Besseggen og Bukkelægret - jeg vil prøve igjen! Og har nå innsett at å gå alene er en dårlig idè. ← *rekke opp hånda* Det var vel noe sånt som 11 år mellom første og andre gang jeg var på Besseggen, og nå er det omtrent 11 år siden nummer to igjen, så det passer jo fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 20. august 2006 Forfatter #828 Del Skrevet 20. august 2006 Er det ved Riksen? Er ikke fare for å dette? ← Neida. Helt trygt. Og Norges beste utsikt. Muligens feil fjelltur, du har jo høyeskrekk. Hadde han vært på Hornelen ? ← Den skal bekjempes, sier jeg jo! Og nei, men den sto på lista *rekke opp hånda* ← Diil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 20. august 2006 #829 Del Skrevet 20. august 2006 Og jeg lover at jeg ikke skal spise napoleonskake dagen før avreise og bli dårlig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 20. august 2006 Forfatter #830 Del Skrevet 20. august 2006 Og jeg lover at jeg ikke skal spise napoleonskake dagen før avreise og bli dårlig... ← Da har vi i hvertfall en diil. Gjendesheim - Memurubu - Gjendebu - Gjendesheim? Hvis båten fortsatt går da. Morgenbåten kjørte siste tur i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 20. august 2006 #831 Del Skrevet 20. august 2006 Du er litt lite fleksibel syns jeg. Jeg kan ikke komme på en eneste situasjon hvor kaffe ikke er passende. ← Kanskje ikke KG-mutasjon likevel . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 21. august 2006 Forfatter #832 Del Skrevet 21. august 2006 Kanskje ikke KG-mutasjon likevel . ← Gisp! Er du kaffedame du også, mamma? Sitter med dagens første black cuppa joe i skrivende stund, og kunne ikke forestille meg å ikke starte dagen med den. Gjentok filmkveld med nabogutten i går. Folk Flest Bor i Kina. Tror jeg må oppdatere meg ganske kraftig på norsk politikk, jeg har tydleigvis ikke fått med meg noe de siste årene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 235 Skrevet 21. august 2006 #833 Del Skrevet 21. august 2006 Ha en fin dag. Kaffe snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 21. august 2006 Forfatter #834 Del Skrevet 21. august 2006 Ha en fin dag. Kaffe snart? ← Takk, og ja takk! Hva gjør du i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 21. august 2006 #835 Del Skrevet 21. august 2006 Kaffe har jeg også lyst på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 21. august 2006 #836 Del Skrevet 21. august 2006 Faen da mennesker! Her sitter jeg og tenker "hm, kaffe hadde vært godt", og så "neeeeei, har allerede drukket mer enn nok i dag", og så skal jeg bare se hva Knurr driver med, og så er det kaffeprat og atter kaffeprat! Knurr! Klask på lanken og fy i fjeset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 235 Skrevet 21. august 2006 #837 Del Skrevet 21. august 2006 Takk, og ja takk! Hva gjør du i morgen? ← Jeg skal vel jobbe i byen tenker jeg Så da kan jeg dra litt før (eh, veldig mye før, for må på et jævla møte i morgen) Kaffe har jeg også lyst på. ← Og hvor befinner du deg i morgen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 21. august 2006 #838 Del Skrevet 21. august 2006 Gisp! Er du kaffedame du også, mamma? ← Klart - det er det nestførste jeg tyr til når jeg kommer på jobb. (Og grunnen til at det ikke er det første er at "guttene" er litt trege med å koke til meg ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 21. august 2006 Forfatter #839 Del Skrevet 21. august 2006 Oj, her var det aktivitet! Oki. Alle vil ha kaffe, men minst to av oss må bli ferdige med jobb først. Hva om vi møtes på Høybåten i femtida? Passer det for noen? Virvel kan jo ringe, men dere andre får tasse innom her i tilfelle. Jeg har jo, heh, FRI, jeg understreker FRIIIIIIIII, i morgen, så jeg er her innimellom. Jeg trenger ihvertfall litt oppmuntring. Gamle følelser er skikkelig teite, spesielt når man tilbringer seks timer sammen med opphavet til dem. Sukk. Må jo innrømme at vi er veldig gode venner og alt det der, men det er litt sårt, litt awkward. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 22. august 2006 #840 Del Skrevet 22. august 2006 Jeg jobber så kaffien må jeg ta aleine. Men en oppmuntrings det får du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå