Gå til innhold

Historier fra den nye glattcella

Knurr

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vasken er satt på! Burde jeg vaske hus nå, eller la være? Det er nesten litt grimt å gå barbeint her... Men jeg må flytte på så mye hvis det skal bli skikkelig! Og oppvasken tar jeg uansett bare hvis jeg har energi til overs når alt annet er ferdig. Oppvaskvegring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HELVETE. En av mine teite naboer hadde tatt ut posen av fellesstøvsugeren og ikke satt på en ny. Som skal gjøres hver gang, av naturlige grunner. Men det sjekka jo ikke jeg, så jeg fikk fiiiiiiiiiiin snø på hele rommet da jeg satte på støvsugeren! :grine: Til alt overmål hadde forrige bruker tydeligvis sugd opp murpuss, så det ser ut som et eller annet har falt ut av veggen her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det fint her! Gulv, vinduer, speil, overflater - til og med "kjøkkenhylla" er skrubbet! Klærne er snart ferdige i tørketrommelen, men først skal jeg sortere bokhylla i lest og ikke-lest, og rydde i CD-samlingen. Så kanskje jåleskapet. Og sengetøyet. På mandag skal jeg kjøpe ny gardin, har jeg bestemt. Selv om budsjettet bærer preg av at jeg må lære med balansekunster.

Alt for å unngå å ta oppvasken, merker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt for å unngå å ta oppvasken, merker jeg.

:ler:

Ta en titt HER. Men som sakt, du bor håpløst langt unna. Nå som det er klarveir, er det en fabelaktig utsikt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en titt HER. Men som sakt, du bor håpløst langt unna. Nå som det er klarveir, er det en fabelaktig utsikt. ;)

Hmm! Kanskje vi ikkje bur så veldig langt unna kvarandre Tyr? ;)

Har aldri vore på Hornelen, men den ser flott ut frå "hi sida" av fjorden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HA HA HA jeg tror jeg leeeeeeeeer meg i hjel! Det er BRATT jo! Fin utsikt fra Rundtom (1489moh) også så. :sjenert:

Ferdig med nattevakt. Skal slokne om noen sekunder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri vore på Hornelen, men den ser flott ut frå "hi sida" av fjorden.

Da burde du og Knurr ta turen ilag, Samanta. ;)

*trenger ikke klatre for å komme opp, Knurr*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sove, jobb.

Fikk melding fra TV-fyren plutselig. Er det skikkelig frekt å la være å svare?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare en natt, Tyr! Resten er dagvakter, jeg lover! Takk for omtanken :klem:

Hei Ms Jones - hva faen skjedde med Pulver?

Endret av Knurr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sove, jobb.

Fikk melding fra TV-fyren plutselig. Er det skikkelig frekt å la være å svare?

Litt frekt, men ikke så mye. :ler: Hvis han er en alminnelig oppegående fyr tar han vel et hint.

Glemte å si det i går forresten, men du ser imponernede våken ut til å være sånn natterangler. Hva går du på (og hvor kan jeg få tak i det)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Glemte å si det i går forresten, men du ser imponernede våken ut til å være sånn natterangler. Hva går du på (og hvor kan jeg få tak i det)?

Purt engasjement :P Nei, syns du det? I så fall må en av oss bytte ut brillene sine - jeg er dypt uenig.

Spesielt i dag. Noen meldte seg frivillig da det plutselig var krise på kveldsskiftet, og endte opp med 14 timers vakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei helt alvorlig Knurr, du ser bedre ut enn noen sinne, og det sier litt... Det er jo ikke sånn at du har en helt radioaktiv utstråling fra før, mener jeg. :roll::ler: Er det rart startsnabelfyren sender melding?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg mer som en radioaktiv kjøttkake enn en tiltrekkende ung kvinne, men tusen takk kjære :)

Er det rart jeg fikk meg noe i går, liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...