Gå til innhold

Historier fra den nye glattcella

Knurr

Anbefalte innlegg

Kjedelig at det ikkje vart noko av med han fyren då, Knurr.... :troest:

Vart det bedre ette at du fikk fellt tre tårer eller?

Her eg kjem frå seie dei forresten at det alltid dør tre og tre personar. I alle fall når det gjelde dei eldre.

Så dei som jobbar på sjukeheimen/eldretunet brukar visst å seie: "Ja, der fikk dei reise" etter at den tredje har dødd.

Merkelig. Men litt fascinerande.

HEEEEEEELG!!!! (ikkje for å gni det inn til deg som skal jobbe i helga, men.... Eg har faktisk jobba 15-01 heile veka. Nemlig.)

Sitte og ete spaghetti og ser ein thriller no. Men fann akkurat ut at eg skal slå av filmen og legge meg istaden. Alt for skummel til at eg kan sjå den aleine. Elskar skumle filmar, men ikkje aleine....

Håpar i alle fall du får ei fin helg. Kos deg på jobb!

Også gledar eg meg til å høyre kva det var du glømte å kjøpe (viss du nokon sinne kjem på det :ler: )

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå trenger du en trøste og støtte  :klem: Knurr.

Men sju vakter er for mye, det vet du ;)

Takk skal du ha, Tyr. Det var godt! :klem:

Mm. Ja. Har fri i morgen, da. Og så dag + nattevakt søndag. Og de to er med 100% overtid. Og det er såpass ålreit at... ja. Du vet. Men jeg kjenner at det er for mye, både i kroppen og i hodet. På den annen side er jo formålet edelt; jeg vil jo på fjellet!

Apropos fjell, Hornelen? Fortell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble plutselig veldig ensom etter realitetsorienteringen.

Skal røyke, drikke te, felle tre tårer og deretter snorke frem til klokken seks i morgen tidlig; vakt fem av sju denne uka.

:troest: Jeg hadde en sånn runde (minus røyking, da) sist helg. Det er bæsj. Jeg hater å være singel. Tror jeg kommer til å være det til evig tid. :forvirret:

Har ferie ut neste uke også forresten, hvis du skulle slumpe til å ha litt tid til overs en dag er det bare å ringe, jeg kjeeeeder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hedda Gabler

Helgeklem til deg, Knurr. :klem:

Ikke jobb for mye! :fy_fy: Ikke lurt. Men få høre hvordan det går med masaiskoene! Har så lyst på, men det ser så slitsomt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ferie ut neste uke også forresten, hvis du skulle slumpe til å ha litt tid til overs en dag er det bare å ringe, jeg kjeeeeder meg!

Det må bli... mandag kveld? Har du noe på timeplanen da?

Kunne du tenkt deg en tur dit ? ;)

Først tror jeg du må fortelle meg hva det er for noe. Det er grenser for hvor nøyaktige mine geografikunnskaper er. Men hvis det er et fint fjell, så ja!

Helgeklem til deg, Knurr. :klem:

Ikke jobb for mye!  :fy_fy: Ikke lurt. Men få høre hvordan det går med masaiskoene! Har så lyst på, men det ser så slitsomt ut.

Fire vakter til, så skal jeg på fjellet! Det er jo ikke mye. Men takk for omtanken Hedda! :klem:

Masaiskoene tror jeg blir neste lønning, jeg er bunnskrapt denne måneden. Men jeg skal gi oppdatering, ja. Håper de funker som de skal og slikt. Finner ikke den gamle Masai-tråden hvor en eller annen hadde kjøpt de, så jeg får ikke fulgt med.

Jeg sovna klokka seks i går. Og våkna elleve i dag. Oj. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååååååååh så giddalaus! Jeg burde vaske klær, tallerkener og hus og meg selv, men jeg greier ikke reise meg fra sofaen!

Også burde jeg gå tur. Eller noe. Men hodet mitt er ikke med på noe som helst i dag. Noen som gidder å gi meg et dytt? Klærne MÅ ihvertfall vaskes, ingen annen mulighet enn i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt med dusj! Tror kanskje jeg kan få motivert meg nå. Har gjort alle de stillesittende pliktene - telefonting og nett-ting. Og det er jo egentlig ikke så veldig vanskelig å putte vasken i maskina... hvis jeg har penger nok på vaskekortet, da.

Først frokost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg har jo ikke spist frokost? Med mindre åtte druer og en fersken kan kalles frokost. Da spiste jeg frokost for en halvtime sida. Da blir dette lunsj. Kaffekoppen, juiceglasset og røyken er herved lunsj.

Men mandag ja? Mulig jeg kommer til å være vanvittig opplagt etter nattevakta, men det går bra. Hva med før leilighetstitting? Jeg må snu døgnet tilbake så jeg er ledig hele dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stor frokost, liten lunsj...?

Hva med klokka to? På... eh... Trafikanten, så kan vi velge kaffehull (siden vi sikkert ikke skal drikke vann kan det jo ikke bli vannhull)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, men ikke med kaffe! :ler: Kaffe og sol er heeelt feil. Og det blir ikke det samme å drikke kalde ting på kafé, på kafé skal det være kaffe.

Men date skal det bli! Jeg legger det inn på mobilkalenderen for sikkerhets skyld så jeg ikke glemmer det denne gangen... :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er litt lite fleksibel syns jeg. Jeg kan ikke komme på en eneste situasjon hvor kaffe ikke er passende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare et forsøk på å ikke la koffeinavhengigheten ta fullstendig overhånd. (Og nå ødelegger du, bare så du vet det! :sur: Vilikkedrikkekaffeisolavilikkevilikkevilikke!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå leste jeg kaffe-isolat. Jeg leste visst ikke nøye nok. Trodde du mente noe slags koffein-rehab.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...