Gjest gjest1 Skrevet 30. juli 2006 #721 Del Skrevet 30. juli 2006 Fortell mer om nattevakten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 30. juli 2006 Forfatter #722 Del Skrevet 30. juli 2006 Skjedde ikke så fryktelig mye spennende inne, bortsett fra skjelling og smelling og demens. Men utenfor skjedde det mye. Lørdag kveld vettu. Ei som ville hoppe fra tredje etasje tvers over gata, ei som ble overfalt, noen som hadde sex i buskene, en hel masse dopselgere... også fikk jeg besøk av en flaggermus på verandaen. Han var sinnsykt kjekk han politimannen som kom da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 30. juli 2006 #723 Del Skrevet 30. juli 2006 skulle bare titte innom.. ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 30. juli 2006 Forfatter #724 Del Skrevet 30. juli 2006 Hei mee mee! Kveld? Morgen mener du vel? Sto opp nå jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mee mee Skrevet 30. juli 2006 #725 Del Skrevet 30. juli 2006 kveld for meg, morgen for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 30. juli 2006 #726 Del Skrevet 30. juli 2006 Jeg tenkte du mente en slik greie med Leger Uten Grenser, hvor de skal sende ut 4 personer som får være med 1 uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 30. juli 2006 Forfatter #727 Del Skrevet 30. juli 2006 Jeg tenkte du mente en slik greie med Leger Uten Grenser, hvor de skal sende ut 4 personer som får være med 1 uke. ← Det var det jeg snakka om, ja Jeg bare henger meg så opp i ord at jeg gjør det hele vanskelig for meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 31. juli 2006 Forfatter #728 Del Skrevet 31. juli 2006 Har sendt søknad til Leger uten Grenser etter en lang og kjedelig nattevakt som endte med at jeg måtte gå to timer overtid. Jippiiiiii. Penger i kassa. Det ser ut til at jeg har fri fra i morgen tidlig til mandag ettermiddag. Spørsmålet er hva jeg skal gjøre med tiden. Enten bli med pappa + mange andre på hytta (Sørlandskysten), eller pakke snippsekken og dra til fjells alene. Det er ikke meldt så altfor bra vær, så egentlig burde det bli hyttetur, men... Eller jeg kan bli med M til Danmark. Eller jeg kan bli hjemme. Hmm. Sove først iallfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 31. juli 2006 #729 Del Skrevet 31. juli 2006 Hvem sier at det skal være lett ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 1. august 2006 Forfatter #730 Del Skrevet 1. august 2006 Lett? Hva er det? Hyttetur skal det bli! Drar i morgen. Men først: tror jeg har funnet den eneste anledningen en ung kvinne kan si "takk for i natt/jeg drar hjem nå/håper vi får flere netter sammen" til en ung mann uten at det høres ille ut. Den siste nattevakta gikk uansett strålende - ny sykepleier som viste seg å være veldig oppegående og veldig glad i å lære bort ting. Og det er alt jeg ber om! Huskeliste: - Hente bilder - Sende svarkort + passbilder - Ringe sjefen ang. vakttull - Sjekke busstider - Dra på fylla med H Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 2. august 2006 Forfatter #731 Del Skrevet 2. august 2006 Da drar jeg på hytta - uten nett. (hvorfor er den eneste vinkesmileyen en nisse?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 2. august 2006 #732 Del Skrevet 2. august 2006 Tilbake på glattcella Knurr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 2. august 2006 #733 Del Skrevet 2. august 2006 Hadde du ikke bodd så håpløst usentralt, skulle jeg ha tatt deg med på en tur til Hornelen. Om lufta ikke disig, er det en makalaust god utsikt fra toppen. Men det er vel bare Jotunheimen som teller for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. august 2006 #734 Del Skrevet 2. august 2006 Hei, en annen mann! You'd better run for your life while you can, little girl Hide your head in the sand, little girl Catch you with another man, that's the end, little girl (Til orientering, Tyr; dette er bare forsøksvis intern humor) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hedda Gabler Skrevet 2. august 2006 #735 Del Skrevet 2. august 2006 Har du det bra på hytta, Knurremor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 3. august 2006 #736 Del Skrevet 3. august 2006 Da drar jeg på hytta - uten nett. (hvorfor er den eneste vinkesmileyen en nisse?) ← Du er en nisse - hva kaller du dette for eksempel? ---> Den vinker jo som bare det! Er hytte = Kragerø? *misunnelig* Du våger ikke å nakenbade uten meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. august 2006 #737 Del Skrevet 3. august 2006 Eller uten meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 4. august 2006 #738 Del Skrevet 4. august 2006 Åjasså? Var det du som stjal bhen min den gangen, kanskje...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. august 2006 #739 Del Skrevet 6. august 2006 Åjasså? Var det du som stjal bhen min den gangen, kanskje...? ← Du kan få den tilbake, puppene mine var for store uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 6. august 2006 Forfatter #740 Del Skrevet 6. august 2006 Hei alle - Knurr er tilbake. Sverger herved at jeg ikke har vært utro mot noen av dere - ingen grunn til panikk. Huden min, derimot, er ikke så glad i meg akkurat nå. Jeg har vært lat og ligget i sola, på stranda, i båten og på verandaen. Dette har jeg gjort: - fisket og stekt makrell - fanget mus i gammeldags musefelle - nesten kjørt på en sel - brent meg på brannmanet - spist en hel pakke bacon av stekepanna - malt hus - lært å kjøre båt Jupp. Fin ferie, fem dager med familien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå