Knurr Skrevet 5. juli 2006 Forfatter #501 Del Skrevet 5. juli 2006 Velkommen skal du være! Altså, jeg var der for å kikke på TVer. Men... ja. Det gikk jo litt lettere når fyren var veldig kjekk, veldig hyggelig og mer enn vanlig for selgere interessert i meg. Fin TV da! Hvordan funka hybelkomfyren? Hadde en før, men den ble igjen i den forrige leiligheten (som jeg foretrekker å kalle glattcellene mine) - den ble a) aldri brukt, b)aldri vasket og c) aldri suksessfullt fungerende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 5. juli 2006 Forfatter #502 Del Skrevet 5. juli 2006 Hmm. Jeg tror faktisk jeg skal køye. Være ansvarlig arbeidstager og slikt - skal opp seks i morgen. Burde dusje, rydde, pakke ting ned i kjelleren og vaske opp først, men det kommer ikke til å skje. Slagplan: Sove Stå opp Dusje & sånt (med ny sjampo og balsam, dyre saker som er skikkelig digge!) Dra på jobb Jobbe veldig hardt og ha tusen meter lunte med idiot kolleger og -pasienter Handle mat (og scartkabel) Dra hjem Sette på vaskemaskin Vaske tallerkener Lage skikkelig middag Spise Brette klær fra forrige uke som ligger i vaskebagen Sette på tørketrommel for tidligere vask Brette nye klær og rydde bort Drikke innkjøpt øl og se på TV/sitte på KG (multitasking funker fint på hybel) Sove &repeat. Men skjer det? Njaaaaa... må muligens putte inn en kafetur etter jobb, kommer til å være sliten når jeg kommer hjem... Men jeg skal klare å brette klær ihvertfall. God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 5. juli 2006 #503 Del Skrevet 5. juli 2006 (endret) Det gikk jo litt lettere når fyren var veldig kjekk, veldig hyggelig og mer enn vanlig for selgere interessert i meg. Fin TV da! Hvordan funka hybelkomfyren? ← 1) Har full forståelse....Jeg var også innom for å se på hybelkomfyr, men uten at jeg helt skjønte hva som hadde foregått så var en venninne og jeg i ferd med å slepe komfyr gjennom halve byen. (Vi hadde ikke parkert like ved nei, for jeg skulle jo bare titte). 2) Den funka som bare rakkeren. Den fulgte meg langt inn i mitt yrkesaktive liv og etterpå fora den familien til en venninne (med mikrokjøkken) i flere år. Super komfyr. Endret 5. juli 2006 av Cata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hedda Gabler Skrevet 5. juli 2006 #504 Del Skrevet 5. juli 2006 Strålende plan for morgendagen! Og nå skal du jo etter alt å dømme sove - for et praktmeneske du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #505 Del Skrevet 6. juli 2006 Sove check Stå opp check Dusje & sånt check Dra på jobb check Jobbe veldig hardt og ha tusen meter lunte med idiot kolleger og -pasienter check Handle mat (og scartkabel) check Dra hjem check Sette på vaskemaskin check Vaske tallerkener Lage skikkelig middag Spise Brette klær fra forrige uke som ligger i vaskebagen Sette på tørketrommel for tidligere vask Brette nye klær og rydde bort Drikke innkjøpt øl og se på TV/sitte på KG check Sove Har til og med rydda ting ned i kjelleren. Skal gjøre resten snart. Har oppvaskvegring igjen, men jeg skal begynne snart - får ikke noe mat ellers. En liten kaffekopp til klesbrettingen først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. juli 2006 #506 Del Skrevet 6. juli 2006 Jeg synes du er skikkelig flink jeg! Når jeg kommer hjem fra jobb er jeg som regel helt utslitt og orker ikke å gjøre noe særlig annet enn å sove, spise og gå på do, evt sitte her litt. Det mest elementære altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #507 Del Skrevet 6. juli 2006 Er særdeles sjelden jeg gjør sånt. Er ikke så veldig huslig av meg. Men akkurat i dag hadde det ikke vært plass eller mulighet til å verken spise, sove, sitte her, se på TV eller, sånn egentlig, komme seg inn. Også fant jeg ut at det ville være lurt å ikke måtte gå naken i morgen, selv om det selvsagt hadde vært veldig deilig i denne varmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #508 Del Skrevet 6. juli 2006 Jo! Forresten! Det ble så som så med middagen, men foruten bretting av siste vask (den er ikke ferdig) er soving og KGing de to tingene jeg ikke har fått gjort. Hah! Til og med oppvasken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 6. juli 2006 Forfatter #509 Del Skrevet 6. juli 2006 ... og der ble det gulvvask. Sølte øl. Skal herved slutte å skrive på Seksualitetforumet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 6. juli 2006 #510 Del Skrevet 6. juli 2006 ... og der ble det gulvvask. Sølte øl. Skal herved slutte å skrive på Seksualitetforumet. ← Er det en sammenheng der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 6. juli 2006 #511 Del Skrevet 6. juli 2006 ... og der ble det gulvvask. Sølte øl. Skal herved slutte å skrive på Seksualitetforumet. ← Hvis det var en sammenheng der, så må jeg bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 7. juli 2006 Forfatter #512 Del Skrevet 7. juli 2006 Man drikker øl og skriver ting man ikke burde? Neida. Ingen sammenheng egentlig. Har uansett benyttet meg av supermedlemsaken og sletta de innleggene jeg ikke ville ha der. Hva skal folk med å mobbe andre menneskers preferanser? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 8. juli 2006 Forfatter #513 Del Skrevet 8. juli 2006 Da er det snart tid for at Knurr drar til byen og drikker øl med han kjekke leie-tv-fyren. Ekte kundeservice inkluderer oppfølging, måvite. Thank you Thorn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 8. juli 2006 #514 Del Skrevet 8. juli 2006 Da er det snart tid for at Knurr drar til byen og drikker øl med han kjekke leie-tv-fyren. Ekte kundeservice inkluderer oppfølging, måvite. Thank you Thorn! ← Du er jammen flinkere enn jeg noensinne var. Go for it, girl.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 8. juli 2006 Forfatter #515 Del Skrevet 8. juli 2006 Han ringte for å høre om TV'n var godt på plass osv. Også påpekte jeg at oppfølgingsøl burde være obligatorisk. Og han var helt enig. Jeg er kjempeflink Er du stolt av meg mamma? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 8. juli 2006 #516 Del Skrevet 8. juli 2006 Og du da Virvel? Hva har ikke skjedd siden sist? Tja, for eksempel så har jeg ikke trent på tre uker, og jeg har fortsatt ikke funnet meg noe sted å bo... Derimot har jeg jobbet, ligget på stranda som et annet kadaver, og lest en bok som var mongo men pinlig fengende likevel. Da er det snart tid for at Knurr drar til byen og drikker øl med han kjekke leie-tv-fyren. Ekte kundeservice inkluderer oppfølging, måvite. Og hvordan får du det til, spør jeg bare... Du er idolet mitt. Jeg vil også på Thorn og få startsnabel. Jeg har ikke fått startsnabel på år og dag. *sutre* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 8. juli 2006 #517 Del Skrevet 8. juli 2006 (endret) Han ringte for å høre om TV'n var godt på plass osv. Også påpekte jeg at oppfølgingsøl burde være obligatorisk. Og han var helt enig. ← Herlighet Du er jo helt rå! Endret 8. juli 2006 av Rosin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Samantha Skrevet 9. juli 2006 #518 Del Skrevet 9. juli 2006 Ojojoj! Du er jammen modig! Eg er heilt utrulig imponert over deg, frøken. Men.... Ingen dirty details å spore opp?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knurr Skrevet 9. juli 2006 Forfatter #519 Del Skrevet 9. juli 2006 Ingen dørti detaljer å komme med - det ble ikke noe startsnabel på meg. Møttes, spiste take-away i parken i sola, gikk videre og drakk øl i sola... Eller, det vil si, jeg drakk øl. Han kjørte (veldig fin bil), og etterpå dro vi opp til en kompis av han. Satt i armkroken og nussa litt, også kjørte han meg hjem etterpå. Skal spise middag med han på onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 9. juli 2006 #520 Del Skrevet 9. juli 2006 Thank you, Thorn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå