Gå til innhold

Historier fra den nye glattcella

Knurr

Anbefalte innlegg

Det er sånn jeg tenker også, men jeg er veldig i tvil. Jeg skal komme til bunns i det.

Også tror jeg at jeg har litt for mye tid til å tenke. Og at jeg må sove nå.

Natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

No gleeeeedar eg meg til å høyre kordan det har vore på tur!

Og aller mest gledar eg meg til å høyre om det var kjempesmart at du tok med kondomar eller om dei like gjerne kunne lege igjen heime :ler:

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle, nå har jeg returnert til det kalde nord!

Det var skikkelig varmt. Men for første gang på soltur ble jeg overhodet ikke solbrent. Jeg fikk masse soleksem istedet, men det gikk bra. Kompisen er også sykepleierspire, så jeg fikk behørlig behandling.

Mmm... Tror jeg tar litt stikkord, i grunn.

Scooter = kjempegøy

Hawaiian Suntan Oil = jeg er litt neger

Greske kelnere = :sjarmor: spesielt han jeg klina med på do den siste kvelden

Tyrkia = ikke så gøy, men jævlig billig

Hellas = veldig gøy, men ikke så billig

Uspesifisert reise = nyyyyyyyydelig hotell

Fikk ikke bruk for kondomene. Samtlige mennesker vi traff, gikk utifra at vi var et par, så flørting ble litt vanskelig. Det var i grunn det eneste kjipe.

Kofferten min la på seg 20kg på ferien, så jeg fikk jo shoppa litt. Verdens fineste sandaler og verdens diggeste parfyme, for eksempel. Og litt sånn souvernirdrit til familien, som er ganske omfangsrik - det ble en del ouzo og komboloier for å si det slik.

Mmm... er litt tom i hodet. Har ikke sovet stort. Har det skjedd noe spennende mens jeg var borte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Rosin! Skal prøve å finne et digitalkamera og laste opp et bilde av dem.

MEN HVORFOR STAKK LOIS???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
pga den gjest i konfirmasjon-tråden virker det som...

Så er sydenfareren tilbake ;)

*ja det er trist at Lois er borte*

Måtte lese gjennom. Syns skikkelig synd på Lois nå. Og savner henne. Også må jeg innrømme at jeg ble skikkelig sur på hele greia. Spesielt når folk sier at dette er internett, at man må tåle det - alle skriver jo ganske mye privat her inne etterhvert, og etter et par tusen innlegg kjenner man hverandre ganske godt. Da blir man jo lei seg da, uansett hvor lite man har møtt folk i virkeligheten.

Kom plutselig på hvorfor jeg nesten ikke har jentevenner. Jenter kan være så sinnssykt slemme med hverandre.

Velkommen hjem, det gikk jammen kjapt! :)

Det gikk aaaaaaaaaaaalt for fort! Skal ligge og sole meg i hagen til mamma noen dager nå, late som jeg fortsatt er på ferie.

Spiste spaghetti til middag, rett etter å ha lest mark i fitta-tråden. Det kryper og kravler i halsen. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er fortsatt hos mamma og de.

Utenfor rommet til mamma er det en bitteliten balkong som er såpass tett at å sole seg naken går helt fint. Bare Mannen i Annen som ser meg da. Veldig deilig.

Kaffe, røyk, sjokolade og appelsinjuice, også etpar krimbøker - har ligget der i mange timer. Hadde nesten ikke skille på rumpa da jeg kom hjem fra Hellas, men trurukke jeg har det nå! :overrasket:

Skal hjem i dag. Må vaske klær, hybelen min har blitt ommøblert i mitt fravær, og det er litt rotete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Hei på deg! Trodde du var blitt borte litt igjen jeg nå, men jeg ser jo at du er ON så da så :)

:klem: skal du få 'lell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til deg også Rosin! Har endelig kommet meg hjem, men har vært... på druen siden jeg gikk av toget. Nesten. Det er ikke sunt.

Vil ha mer ferie! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...