AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Dere som VET i cm hva partners penisomkrets og evt. lengde er, hva er målene? Forsøker å se om det virker til å finnes sammenheng med omkrets og lengde. Anonymkode: 40bb9...22f
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden Hvem går rundt og vet dette? Hvorfor ikke spørre de andre mennene som er opptatt av dette, i samletråden? Anonymkode: ec9d6...dc6 4
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden Nei, det er ingen sammenheng mellom omkrets og lengde. Jeg har vært med kort og tynn, lang og tynn, tykk og kort, og tykk og lang. Han på 2 meter hadde også den korteste pikken jeg har vært med, så, det fins ingen sammenheng noen steder 🤷♀️ Anonymkode: f4d59...c0e 1
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Skrevet 3 timer siden den dagen jeg begynner å måle omkrets og lengde på partners penis, da bør noen bure meg inne Anonymkode: 9bc4e...388 3 3
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Skrevet 3 timer siden Tenkte jeg skulle kommentere i tråden, men konkrete mål har jeg ikke. Typen vet heller ikke min BH-størrelse for den saks skyld. Mener ikke dette som fordømmende, er bare morsomt at vi alle er så forskjellige🤣 Anonymkode: bd33e...62d
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Dere som VET i cm hva partners penisomkrets og evt. lengde er, hva er målene? Forsøker å se om det virker til å finnes sammenheng med omkrets og lengde. Anonymkode: 40bb9...22f Ts. her. Jeg mener om lengden vs omkrets på penis kan synes å ha en sammenheng, ikke høyde på mannen og lengde på penis. Anonymkode: 40bb9...22f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå