AnonymBruker Skrevet 5. juni #1 Skrevet 5. juni Jeg har brukt en sånn avansert clear blue test nå, som visstnok skulle vise blinkende smilefjes i dagene før selve LH toppen. Jeg har testa i fire dager og fått blank tre dager før det plutselig ble stillestående smilefjes på dag 4 av testing som da indikerer lh-topp og eggløsning. betyr det at det er noe galt med østrogen stigning /nivåer hos meg? Anonymkode: 5d12e...049
AnonymBruker Skrevet 5. juni #2 Skrevet 5. juni eggløsningtest er bare bortkasta penger det er overhode ikke noe man trenger Anonymkode: 800f3...6e6
AnonymBruker Skrevet 5. juni #3 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (11 minutter siden): eggløsningtest er bare bortkasta penger det er overhode ikke noe man trenger Anonymkode: 800f3...6e6 Det var da ikke svar på spørsmålet Anonymkode: 5d12e...049
AnonymBruker Skrevet 5. juni #4 Skrevet 5. juni Hva er greia med å svare urelevante ting i tråder her inne? Hvis noen spør feks, hvor får jeg kjøpt en oransje kjole , så kommer det garantert noen og svarer «oransje kjole er ikke fint, jeg syns du skal kjøpe grønn ». 🤣 Kan ikke folk bare svare på det som spørres om 🤣 Det er jo en grunn for at folk spør om akkurat det de spør om. Og trenger ikke «andre innspill». Anonymkode: 5d12e...049 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni #5 Skrevet 5. juni Jeg ble gravid på den syklusen jeg plutselig fikk fast smiley. Kom ikke noe blinkende først. Vet ikke hvorfor det skjer. Anonymkode: 4c6ba...588
mommyaka Skrevet 6. juni #6 Skrevet 6. juni Rn slik test vil vise deg at du kan få eggløsning... ikke at det skjer. Har du pcos og uregelmessig syklus kan dette være vanskelig å bruke.
AnonymBruker Skrevet 6. juni #7 Skrevet 6. juni Litt dumt den ble flytta til denne kategori, prøver ikke få barn. Bruker testen for å se om jeg har eggløsning og normal syklus og hormoner , eller om d er noe tull i hormonbalansen eller perimeno. Derav spørsmålet … Anonymkode: 5d12e...049
AnonymBruker Skrevet 6. juni #8 Skrevet 6. juni mommyaka skrev (4 timer siden): Rn slik test vil vise deg at du kan få eggløsning... ikke at det skjer. Har du pcos og uregelmessig syklus kan dette være vanskelig å bruke. Men hvis jeg har normal lengde på fasen etter at jeg har hatt eggløsning iflg testen (altså får blødning 12-14 dager etter dette) er det vel sannsynlig eggløsning ? men det jeg lurer på er det som står i hoved innlegget da Anonymkode: 5d12e...049 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå