AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Skrevet 3 timer siden Jeg har brukt en sånn avansert clear blue test nå, som visstnok skulle vise blinkende smilefjes i dagene før selve LH toppen. Jeg har testa i fire dager og fått blank tre dager før det plutselig ble stillestående smilefjes på dag 4 av testing som da indikerer lh-topp og eggløsning. betyr det at det er noe galt med østrogen stigning /nivåer hos meg? Anonymkode: 5d12e...049
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Skrevet 3 timer siden eggløsningtest er bare bortkasta penger det er overhode ikke noe man trenger Anonymkode: 800f3...6e6
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): eggløsningtest er bare bortkasta penger det er overhode ikke noe man trenger Anonymkode: 800f3...6e6 Det var da ikke svar på spørsmålet Anonymkode: 5d12e...049
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden Hva er greia med å svare urelevante ting i tråder her inne? Hvis noen spør feks, hvor får jeg kjøpt en oransje kjole , så kommer det garantert noen og svarer «oransje kjole er ikke fint, jeg syns du skal kjøpe grønn ». 🤣 Kan ikke folk bare svare på det som spørres om 🤣 Det er jo en grunn for at folk spør om akkurat det de spør om. Og trenger ikke «andre innspill». Anonymkode: 5d12e...049
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå