Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har brukt en sånn avansert clear blue test nå, som visstnok skulle vise blinkende smilefjes i dagene før selve LH toppen. Jeg har testa i fire dager og fått blank tre dager før det plutselig ble stillestående smilefjes på dag 4 av testing som da indikerer lh-topp og eggløsning. 
betyr det at det er noe galt med østrogen stigning /nivåer hos meg?

Anonymkode: 5d12e...049

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

eggløsningtest er bare bortkasta penger det er overhode ikke noe man trenger 

Anonymkode: 800f3...6e6

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

eggløsningtest er bare bortkasta penger det er overhode ikke noe man trenger 

Anonymkode: 800f3...6e6

Det var da ikke svar på spørsmålet 

Anonymkode: 5d12e...049

AnonymBruker
Skrevet

Hva er greia med å svare urelevante ting i tråder her inne? Hvis noen spør feks, hvor får jeg kjøpt en oransje kjole , så kommer det garantert noen og svarer «oransje kjole er ikke fint, jeg syns du skal kjøpe grønn ». 🤣 

Kan ikke folk bare svare på det som spørres om 🤣 Det er jo en grunn for at folk spør om akkurat det de spør om. Og trenger ikke «andre innspill». 

Anonymkode: 5d12e...049

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble gravid på den syklusen jeg plutselig fikk fast smiley. Kom ikke noe blinkende først. 

Vet ikke hvorfor det skjer. 

Anonymkode: 4c6ba...588

Skrevet

Rn slik test vil vise deg at du kan få eggløsning... ikke at det skjer.

Har du pcos og uregelmessig syklus kan dette være vanskelig å bruke.

 

AnonymBruker
Skrevet

Litt dumt den ble flytta til denne kategori, prøver ikke få barn. Bruker testen for å se om jeg har eggløsning og normal syklus og hormoner , eller om d er noe tull i hormonbalansen eller perimeno. Derav spørsmålet …

Anonymkode: 5d12e...049

AnonymBruker
Skrevet
mommyaka skrev (4 timer siden):

Rn slik test vil vise deg at du kan få eggløsning... ikke at det skjer.

Har du pcos og uregelmessig syklus kan dette være vanskelig å bruke.

 

Men hvis jeg har normal lengde på fasen etter at jeg har hatt eggløsning iflg testen (altså får blødning 12-14 dager etter dette) er det vel sannsynlig eggløsning ?

 

men det jeg lurer på er det som står i hoved innlegget da 

Anonymkode: 5d12e...049

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...