Blåttvann Skrevet torsdag kl. 12:14 #21 Skrevet torsdag kl. 12:14 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er nettopp det. Han var jo godt likt av alle, så snill og hjelpsom, men ikke hjemme. Helt annet menneske borte og hjemme. Så det ikke da, for jeg trodde jo det bare fordi JEG var så håpløs. Derfor det kun var meg han var slem mot. Men krangle eller ta på seg ansvaret/skylda for noe greide han aldri. Da var det alltid min feil. Og han sa ALDRI unnskyld. Anonymkode: 90d24...c62 Dette vet nå godt opplyste narsissister og kan derfor legge seg flate -i begynnelsen. Godt opplyste narsissister vet også nå at det er et ekstremt rødt flagg å si at alle exene sine er gale og det var pga dem det ble slutt og blablabla. Nå vet de at dette blir ansett som rødt flagg og har tilegnet seg ny væremåte. Jeg hadde gått etter følelsen han gir meg. Som du sier, din mann fikk deg til å føle deg dritt. Stol på den følelsen.
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:52 #22 Skrevet torsdag kl. 12:52 Blåttvann skrev (36 minutter siden): Dette vet nå godt opplyste narsissister og kan derfor legge seg flate -i begynnelsen. Godt opplyste narsissister vet også nå at det er et ekstremt rødt flagg å si at alle exene sine er gale og det var pga dem det ble slutt og blablabla. Nå vet de at dette blir ansett som rødt flagg og har tilegnet seg ny væremåte. Jeg hadde gått etter følelsen han gir meg. Som du sier, din mann fikk deg til å føle deg dritt. Stol på den følelsen. Men den følelsen kom ikke før etter mange år, i begynnelsen føltes mye bare litt "off". Og jeg trodde oppriktig at jeg var problemet og at jeg måtte prøve alt jeg kunne å bli normal så han ikke gikk fra meg, for ingen andre ville jo hatt noen så håpløs som meg... i ettertid så ser jeg jo at han fulgte "boka" på alle måter, men ante det ikke da... Anonymkode: 90d24...c62
Blåttvann Skrevet torsdag kl. 16:20 #23 Skrevet torsdag kl. 16:20 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Men den følelsen kom ikke før etter mange år, i begynnelsen føltes mye bare litt "off". Og jeg trodde oppriktig at jeg var problemet og at jeg måtte prøve alt jeg kunne å bli normal så han ikke gikk fra meg, for ingen andre ville jo hatt noen så håpløs som meg... i ettertid så ser jeg jo at han fulgte "boka" på alle måter, men ante det ikke da... Anonymkode: 90d24...c62 Er det jeg snakker om. Det skal føles godt å være sammen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå