enkefru Skrevet 3. juni #1 Skrevet 3. juni Norske forræder starter opp igjen i august med disse deltagerne: https://www.tv2.no/underholdning/her-er-arets-forraeder-deltakere/18901423/ Selv kjenner jeg at jeg er spent på Javad, Adelina, Linnea og Sanna…. Flere interessante personer med synes jeg 😅 2 5
MiniMjau Skrevet 3. juni #2 Skrevet 3. juni Elsker forræder!! Akkurat sett traitor uk sesong 3. Veldig spennende!!! Bare 12 episoder....de norske sesongene er mye lengre. 2
Etterforskeren Skrevet 3. juni #3 Skrevet 3. juni (endret) Gleder meg til å se Øystein Mili, Marius Skjelbæk, Linnea Myhre, Tonje Gilje og Andre Jensen i denne settingen. Tror Øystein kan gjøre det bra. Hører mye på Krimpodden. Endret 3. juni av Etterforskeren 2
Babyface Skrevet 4. juni #4 Skrevet 4. juni MiniMjau skrev (9 timer siden): Elsker forræder!! Akkurat sett traitor uk sesong 3. Veldig spennende!!! Bare 12 episoder....de norske sesongene er mye lengre. Jeg og! Synes dog den norske kjendisversjonen så langt har vært den dårligste. Kjendiser slipper seg ikke løs på samme måte. 2
ArneAnd Skrevet 4. juni #5 Skrevet 4. juni Jeg har en liten crush på Julie Thorsen, så jeg gleder meg 😍
NiceOrNothing Skrevet 4. juni #6 Skrevet 4. juni enkefru skrev (20 timer siden): Norske forræder starter opp igjen i august med disse deltagerne: https://www.tv2.no/underholdning/her-er-arets-forraeder-deltakere/18901423/ Selv kjenner jeg at jeg er spent på Javad, Adelina, Linnea og Sanna…. Flere interessante personer med synes jeg 😅 Enig ! Veldig spennende cast🤩 1
Gogglebox Skrevet 4. juni #7 Skrevet 4. juni Ser det skal være en hemmelig forræder i år (det tok jo litt tid før Sophie Elise ble avslørt forrige sesong også?) Lurer på om det blir som på Traitors UK s. 4 hvor den er hemmelig bare i en 3-4 episoder eller om rollen vil bli hemmeligholdt helt til finalen. Blir spennende å se. Ser noen mener at Forræder varer mye lenger enn tolv episoder, men det er 24 dobbeltepisoder, så det går jo over samme tid. Traitors UK ble sendt på BBC, så det er vanlig timesepisoder og ikke 40 min + reklame + 20 min + reklame som på TV2.
Krokenguri Skrevet 6. juni #8 Skrevet 6. juni enkefru skrev (På 3.6.2026 den 18.07): Norske forræder starter opp igjen i august med disse deltagerne: https://www.tv2.no/underholdning/her-er-arets-forraeder-deltakere/18901423/ Selv kjenner jeg at jeg er spent på Javad, Adelina, Linnea og Sanna…. Flere interessante personer med synes jeg 😅 Jeg digger casten her. Og ser at i forræder setting kan mange av de bli ekstra morsomme. Desverre er det en som virkelig ødeleggercastingen for meg. Som også gjør at jeg ikke gleder meg til nesre forræder og det er sanna. Får hun lite tv tid, og ryker fort ut, kan jeg kanskje holde ut. Og de andre er så kule at jeg håper de ikke lar det handle om sanna sine trallala greier, for mye. Har 0 interesse for det hun har behov for å ytre. Derimot har jeg kjempeinteresse for alle de andre. Gleder meg til linneas kynisme, bla og jeg ser for meg at også hun blir vippet av pinnen her. Hun er skarp, men er hun så skarp at hun får rett, dersom hun ikke er forræderen selv. Håper milli får være med lenge. Åsså gleder jeg meg til å se adelina forvirre seg selv og alle de andre. Bare redd for at det blir lite adelina og mye sanna i monitor... 4
sys64738 Skrevet 6. juni #9 Skrevet 6. juni Kjenner at jeg er litt mett på spill tv, så jeg tviler på om jeg gidder følge slavisk denne gangen. Men det hadde vært gøy om Adelina og Linnéa hadde blitt forrædere. 🗡️
Beneath the Moon Skrevet 6. juni #10 Skrevet 6. juni Gleder meg, beste reality serien som finnes. Og Mads Hansen er den perfekte programleder. 2
Jordbærogfløte Skrevet 6. juni #11 Skrevet 6. juni Får håpe at Mads ikke velger noen til forræder som han kjenner godt til fra før denne gangen..
Cookie123 Skrevet søndag kl. 17:12 #12 Skrevet søndag kl. 17:12 Mange jeg aldri har hørt om før, men det gjør ingenting. Elsker Forræder uansett! 🙂 Kunne gjerne ha droppet Sanna for min del, men... Håper hun ryker ut fort. 1
kikio Skrevet søndag kl. 18:00 #13 Skrevet søndag kl. 18:00 Blir spennende dette✨️ Men fjern nå for guds skyld advarselen om spoiling i overskriften da. De fleste ser vel ikke programmet direkte på tv lenger. Så bør man heller ta ansvar selv - ikke gå inn i tråden før man har sett episoden. 3
_Maddie_ Skrevet tirsdag kl. 12:59 #14 Skrevet tirsdag kl. 12:59 Cookie123 skrev (På 7.6.2026 den 19.12): Mange jeg aldri har hørt om før, men det gjør ingenting. Elsker Forræder uansett! 🙂 Kunne gjerne ha droppet Sanna for min del, men... Håper hun ryker ut fort. Skulle gjerne sluppet Sanna også.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå