AnonymBruker Skrevet 4. juni #21 Skrevet 4. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jepp, lavt jern kan være svaret. Da får du nok straks løsningen av legen din, høres det ut som. Anonymkode: d3440...bd0 Håper det hjelper kjapt!🤞🏻 ts Anonymkode: abe01...2c0
AnonymBruker Skrevet 4. juni #22 Skrevet 4. juni Forstår godt at du blir plaget! Selv om man vet at det ikke er farlig så er det en ubehagelig følelse. Jeg får noen ganger flere på rad, og de kan bli ganske kraftige, er helt umulig å overse det akkurat når det skjer. Det viktigste for meg er å stresse mindre, kutte ned på kaffe og forsøke å trene jevnlig. Anonymkode: c292b...23b
Påfugl22 Skrevet 5. juni #23 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (På 4.6.2026 den 13.32): Ts her! Fikk svar på blodprøver og hadde veldig lavt s-jern og transferritinmetning. Mulig det har noe med saken å gjøre? Venter på svar fra lege om hva slags piller jeg skal ta til det. Håper det er en lett løsning. Takk for alle svar! Er vanskelig å ignorere når det er hele tiden og føler at brystet hopper.. Anonymkode: abe01...2c0 Jeg får masse doble slag ved lav ferritin. Når verdiene går opp så forsvinner de doble slagene på meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå