AnonymBruker Skrevet 3. juni #1 Skrevet 3. juni Skal bleke tennene neste uke. skal ta avstøpning hos tannlege og få tilpasset skinner og blekemiddel. Har gått over alle tenner og tettet begynnende hull og fått klarsignal om at det er trygt. har noen erfaring ? Jeg vil ha lysere tenner, ikke Hollywood hvitt. Anonymkode: 34e5f...3b0
AnonymBruker Skrevet 3. juni #2 Skrevet 3. juni Jeg har hatt god effekt av dette Anonymkode: 1573e...df8
AnonymBruker Skrevet 3. juni #3 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg har hatt god effekt av dette Anonymkode: 1573e...df8 Ble det forskjell fra plastfyllinger som vises i smilet? Anonymkode: 34e5f...3b0 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni #4 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (På 3.6.2026 den 15.15): Ble det forskjell fra plastfyllinger som vises i smilet? Anonymkode: 34e5f...3b0 Det vet jeg ikke, jeg har ikke fyllinger Anonymkode: 1573e...df8
AnonymBruker Skrevet 6. juni #5 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (På 3.6.2026 den 15.15): Ble det forskjell fra plastfyllinger som vises i smilet? Anonymkode: 34e5f...3b0 Fyllinger blekes ikke. Hvor stor forskjell det blir etter bleking avhenger selvfølgelig da av utgangspunktet ditt. Jeg har et hjørne på en fortann som er reparert med en hvit fylling. Dette ble gjort før jeg fikk blekeskinner, og en liten forskjell har det blitt ser jeg. Men jeg hadde ikke så voldsomt til misfarging før bleking, så kontrasten er ikke veldig synlig. Anonymkode: 06fa2...d15
AnonymBruker Skrevet 18. juni #6 Skrevet 18. juni Takk for svar. Har brukt blekeskinne i 5 dager nå, merker de har blitt lysere men ikke helt ferdig enda. Merker det små iset litt i dag, men ikke mye. hadde veldig hvite tenner før, men etter brun snus og cola har de blitt misfarget. Nå har jeg kastet snusen og bruker hvit snus i nedtrappingen. Anonymkode: 34e5f...3b0
Maggi2 Skrevet 21. juni #7 Skrevet 21. juni (endret) Hvor mye kostet dette? 😊 Endret 21. juni av Maggi2
AnonymBruker Skrevet 21. juni #8 Skrevet 21. juni Maggi2 skrev (4 minutter siden): Hvor mye kostet dette? 😊 Ofte rundt 4k, og så kan du få kjøpe blekemiddel igjen senere til en lavere pris siden du allerede har skinnene. Noen steder kjører innimellom kampanjer til ca 3k Anonymkode: 8a395...b39 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni #9 Skrevet 21. juni Maggi2 skrev (1 minutt siden): Hvor mye kostet dette? 😊 Det som kan være dyrt er det å få laget skinnene. Da må man sørge for at skinnene er helt 100% tilpasset akkurat dine tenner oppe og nede. Slår du til på tilbud her og der kan du sikkert få det nedi 3000, pluss kanskje litt for timen der de dobbeltsjekker at du ikke har hull, men vanligvis er det nok noe mer. Så får du med deg disse spesialtilpassede plast-skinnene du legger en dråpe blekemiddel i (en dråpe pr. tann) og klemmer inn på tennene hver gang du skal bleke. I tillegg får du gjerne med deg en avstøpning av over- og underkjeven som kan brukes til å lage nye skinner hvis det trengs etter noen år. I tillegg trenger du selve blekemiddelet, men det er egentlig forbausende billig. Ikke mange hundrelappene for en boks med sprøyter med blekemiddel, og de holder fint en god del år selv hvis du frisker opp litt en gang i året e.l. Så det er avstøpningen som koster. Og den gjør du bare en gang. Anonymkode: 2e427...839 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni #10 Skrevet 21. juni Det er vel bedre å få de bleket hos tannlege, raskere resultat, mindre styr. Men mulig denne løsningen blir dyrere, ca 4000 pr. Gang. Anonymkode: d0468...6bd
AnonymBruker Skrevet 21. juni #11 Skrevet 21. juni AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er vel bedre å få de bleket hos tannlege, raskere resultat, mindre styr. Men mulig denne løsningen blir dyrere, ca 4000 pr. Gang. Anonymkode: d0468...6bd Jeg har ikke hørt om noen tannleger som bleker lengre, er bare skinner til hjemmebruk i disse dager tror jeg. Tennene blir jo litt hvitere, men jeg har lyst på mye hvitere tenner. Skjønner ikke hvordan dette gjøres…. Anonymkode: 85cba...d19
tøydokka Skrevet 24. juni #12 Skrevet 24. juni Har bleket med nattskinner og blekemiddel fra tannlegen. Ble litt lysere, men hadde håpet at de skulle bli enda hvitere. Da må man kanskje bruke en annen type stoff enn det man sprøyter i blekeskinnene?
AnonymBruker Skrevet 24. juni #13 Skrevet 24. juni tøydokka skrev (11 minutter siden): Har bleket med nattskinner og blekemiddel fra tannlegen. Ble litt lysere, men hadde håpet at de skulle bli enda hvitere. Da må man kanskje bruke en annen type stoff enn det man sprøyter i blekeskinnene? Du må gjøre det i flere omganger. Brukte seks sprøyter før jeg ble fornøyd. Anonymkode: e5f0a...0b1
tøydokka Skrevet 26. juni #14 Skrevet 26. juni AnonymBruker skrev (På 24.6.2026 den 18.21): Du må gjøre det i flere omganger. Brukte seks sprøyter før jeg ble fornøyd. Anonymkode: e5f0a...0b1 Ja, har brukt 4 sprøyter, det var alle som var med fra tannlege. Men får kjøpe noen flere sprøyter da og fortsette til de blir så hvite jeg vil de skal bli😅
AnonymBruker Skrevet 26. juni #15 Skrevet 26. juni Får dere ikke ising i tennene? Anonymkode: 1d1c9...ab9
AnonymBruker Skrevet 27. juni #16 Skrevet 27. juni AnonymBruker skrev (15 timer siden): Får dere ikke ising i tennene? Anonymkode: 1d1c9...ab9 Ikke med Opalescence. Anonymkode: e5f0a...0b1
Rosa Dartle Skrevet 27. juni #17 Skrevet 27. juni Jeg får ising, men det går over etter ei ukes tid. Har fått et godt resultat. De blir saktere hvite enn etter bruk av Crest Dentastripes o.l., men samtidig enormt mye mer skånsomt.
tøydokka Skrevet i går, 00:46 #18 Skrevet i går, 00:46 AnonymBruker skrev (På 26.6.2026 den 15.37): Får dere ikke ising i tennene? Anonymkode: 1d1c9...ab9 Nei, ingen ising. Og jeg har veldig tynn emalje. Brukte opalescence.
AnonymBruker Skrevet i går, 00:55 #19 Skrevet i går, 00:55 Hvilke styrke bruker du da? Jeg har brukt 16%. Ligger med det om natten,viser ganske fort🤩 Anonymkode: 27f9a...a7d
tøydokka Skrevet 23 timer siden #20 Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Hvilke styrke bruker du da? Jeg har brukt 16%. Ligger med det om natten,viser ganske fort🤩 Anonymkode: 27f9a...a7d Tenkte ikke på å sjekke styrken. Ser nå den er 10%. Sikkert fått den svakeste pga emaljeskadene jeg har. Men det forklarer gjerne hvorfor effekten er litt treg..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå