Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal bleke tennene neste uke. 
skal ta avstøpning hos tannlege og få tilpasset skinner og blekemiddel. Har gått over alle tenner og tettet begynnende hull og fått klarsignal om at det er trygt. 
har noen erfaring ? Jeg vil ha lysere tenner, ikke Hollywood hvitt. 

Anonymkode: 34e5f...3b0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt god effekt av dette

Anonymkode: 1573e...df8

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg har hatt god effekt av dette

Anonymkode: 1573e...df8

Ble det forskjell fra plastfyllinger som vises i smilet? 

Anonymkode: 34e5f...3b0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.6.2026 den 15.15):

Ble det forskjell fra plastfyllinger som vises i smilet? 

Anonymkode: 34e5f...3b0

Det vet jeg ikke, jeg har ikke fyllinger

Anonymkode: 1573e...df8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...