AnonymBruker Skrevet 3. juni #1 Skrevet 3. juni Skal bleke tennene neste uke. skal ta avstøpning hos tannlege og få tilpasset skinner og blekemiddel. Har gått over alle tenner og tettet begynnende hull og fått klarsignal om at det er trygt. har noen erfaring ? Jeg vil ha lysere tenner, ikke Hollywood hvitt. Anonymkode: 34e5f...3b0
AnonymBruker Skrevet 3. juni #2 Skrevet 3. juni Jeg har hatt god effekt av dette Anonymkode: 1573e...df8
AnonymBruker Skrevet 3. juni #3 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg har hatt god effekt av dette Anonymkode: 1573e...df8 Ble det forskjell fra plastfyllinger som vises i smilet? Anonymkode: 34e5f...3b0
AnonymBruker Skrevet 5. juni #4 Skrevet 5. juni AnonymBruker skrev (På 3.6.2026 den 15.15): Ble det forskjell fra plastfyllinger som vises i smilet? Anonymkode: 34e5f...3b0 Det vet jeg ikke, jeg har ikke fyllinger Anonymkode: 1573e...df8
AnonymBruker Skrevet 6. juni #5 Skrevet 6. juni AnonymBruker skrev (På 3.6.2026 den 15.15): Ble det forskjell fra plastfyllinger som vises i smilet? Anonymkode: 34e5f...3b0 Fyllinger blekes ikke. Hvor stor forskjell det blir etter bleking avhenger selvfølgelig da av utgangspunktet ditt. Jeg har et hjørne på en fortann som er reparert med en hvit fylling. Dette ble gjort før jeg fikk blekeskinner, og en liten forskjell har det blitt ser jeg. Men jeg hadde ikke så voldsomt til misfarging før bleking, så kontrasten er ikke veldig synlig. Anonymkode: 06fa2...d15
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå