Arkana Skrevet 19. mai 2006 #41 Del Skrevet 19. mai 2006 Tja, jeg vet ikke helt hva som er best, for jeg har bare brukt én type likør. Det er nok som du sier, at smaken er som baken. Jeg tenker også at det er greit å bruke det du har, ikke kjøp en hel flaske av noe du ikke kommer til å bruke til noe som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 19. mai 2006 #42 Del Skrevet 19. mai 2006 Argh! Og jeg som slanker meg! SlankeT ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 24. mai 2006 #43 Del Skrevet 24. mai 2006 Søren...har planlagt å lage Mississippi Mud Cake i morgen for første gang. Men så kom jeg på at den kanskje ikke er så veldig barnevennlig....... Men kanksje lille jenta kan spise is bare...kanskje med sjokoladesaus og banan...er det en god erstatning? Så kan vi voksne kose oss.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 24. mai 2006 #44 Del Skrevet 24. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2011 #45 Del Skrevet 5. desember 2011 Hvilken av disse oppskriftene i tråden er best? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 5. desember 2011 #46 Del Skrevet 5. desember 2011 Jeg skal unngå oppskriftene i denne tråden nå, Men... til bursdagen min, som er snart, skal jeg tvinge faren min til å hjelpe meg å lage tiramisu. Da skal jeg f*en meg spise! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå