Megan Skrevet 28. november 2002 #1 Del Skrevet 28. november 2002 Har fått en del nye håndkler, men uansett hvor mye jeg vasker dem så "loer" de når jeg bruker dem! Er jo irriterende å ha små håndkle-lobiter sittende igjen på kroppen...Noen gode råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frøken Dings Skrevet 28. november 2002 #2 Del Skrevet 28. november 2002 Prøvd å kjøre dem gjennom tørketrommelen noen ganger? Jeg tørker alltid håndklær i tørketrommel (tabu i disse strøm-krise-tider ) og da er det utrolig mye lo og støv som henger igjen i filteret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 28. november 2002 #3 Del Skrevet 28. november 2002 De fleste nye håndklær loer nå de er vasket bare en gang. Vask dem et par ganger til, så skal du se det blir bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megan Skrevet 28. november 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 28. november 2002 De fleste nye håndklær loer nå de er vasket bare en gang. Vask dem et par ganger til, så skal du se det blir bedre! Har vaska dem en del ganger, men hjelper ikke...Er god kvalitet på dem så...Men skal prøve tørketrommel jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 28. november 2002 #5 Del Skrevet 28. november 2002 Prøv tørketrommelen du, det funker iallefall hjemme hos meg! og ikke bruk for mye tøymykner de første gangene..det vil bare forverre problemet! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå