Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Får bare avstå fra å gi en vurdering når jeg ikke vil ødelegge for selgeren. Burde nesten vært mulig å velge mellom en totalscore eller å gi en vurdering på enkeltaspekter.

Jeg fikk en annen vare enn annonsert, men en dyrere og "oppgradert" (ikke i alles øyne) versjon. Selgeren kontaktet meg etter henting og var villig til å omgjøre kjøpet og kjøre for å hente varen. Da har jeg ikke lyst til å gi ham en dårlig vurdering, men jeg gidder heller ikke å gi feil score.

Screenshot_20260602-230627.Opera.png

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ok

Anonymkode: b2ef1...b4d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå må man ikke gi score i heletatt.

De fleste gjør nok ikke det. Selger jeg noe er det 1 av 7 som lager en score.

Anonymkode: bbb45...cc9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt frivillig å gi en vurdering. Man kan la være.

Og så er det fullt mulig å gi en vurdering og å legge ved kommentar. Ut fra det du beskriver synes jeg ikke selger fortjener en dårlig vurdering, men du kan gjerne beskrive «problemet» og hvordan det løste seg, i kommentaren.

Anonymkode: 2e4f8...5d7

• Liker 1
Skrevet

Hadde droppet å gi score. Selgeren ordnet opp og jeg synes ikke han fortjener dårlig score pga feilen. Man må ikke gi score til alle.

Skrevet

Hadde trolig gitt bra score og heller lagt inn hendelsen i en kommentar, men fått frem det positive. At selger ordnet opp osv. feil kan skje alle. Og tenker det er fint å få positiv omtale om at man løser det raskt og på en god måte hvis først noe oppstår.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...