Runnah Skrevet tirsdag kl. 21:12 #1 Skrevet tirsdag kl. 21:12 Får bare avstå fra å gi en vurdering når jeg ikke vil ødelegge for selgeren. Burde nesten vært mulig å velge mellom en totalscore eller å gi en vurdering på enkeltaspekter. Jeg fikk en annen vare enn annonsert, men en dyrere og "oppgradert" (ikke i alles øyne) versjon. Selgeren kontaktet meg etter henting og var villig til å omgjøre kjøpet og kjøre for å hente varen. Da har jeg ikke lyst til å gi ham en dårlig vurdering, men jeg gidder heller ikke å gi feil score. 1
AnonymBruker Skrevet i går, 05:11 #3 Skrevet i går, 05:11 Nå må man ikke gi score i heletatt. De fleste gjør nok ikke det. Selger jeg noe er det 1 av 7 som lager en score. Anonymkode: bbb45...cc9 2
AnonymBruker Skrevet i går, 07:49 #4 Skrevet i går, 07:49 Det er helt frivillig å gi en vurdering. Man kan la være. Og så er det fullt mulig å gi en vurdering og å legge ved kommentar. Ut fra det du beskriver synes jeg ikke selger fortjener en dårlig vurdering, men du kan gjerne beskrive «problemet» og hvordan det løste seg, i kommentaren. Anonymkode: 2e4f8...5d7 1
Sniff76 Skrevet i går, 08:17 #5 Skrevet i går, 08:17 Hadde droppet å gi score. Selgeren ordnet opp og jeg synes ikke han fortjener dårlig score pga feilen. Man må ikke gi score til alle.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå