Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Har ei 10 år gammel jente som har fått litt pupper, de er v formet og ses gjennom klær. Til nå har hun brukt vanlig singlet men nå er det veldig tydelig og hun vil skjule de.

Hva slags singlet kan hun bruke? Hun trenger ikke bh ennå føler jeg siden hun er 10 år. Har noen tips til meg? 

Anonymkode: 9fa18...f51

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan hun ikke få lov til å begynne å bruke en vattert topp eller sports bh lignende sak? 

Anonymkode: 76483...b1a

• Liker 9
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp bh topp til å ha under singletter. Er ikke bh, men skjuler. 

Anonymkode: 98518...7b5

Skrevet

Behagelig sports BH er vanlig å bruke. 

• Liker 4
Skrevet

I den alderen brukte mine jenter topp. Hvis hun ikke vil ha trang/tettsittende singlet, kan dere kanskje finne noen med litt løsere fasong?

image.thumb.jpeg.cc1967eb39319bf8a36d04c6e88f43d3.jpeg

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Sånn sports bh eller sånn som er bildet over. Har hun begynt å få bryster så kjøper du bh. Sånn er det bare. Og hvis du ikke vil så ihvertfall ha en løs t skjorte. 

Anonymkode: cd17b...3fa

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Kall det topp, også kjøper du et par slike topper. Tiåringer bruker søte topper, disse fås i str134-170, barneavdelingen. 

image.png

Anonymkode: 83251...78a

AnonymBruker
Skrevet

Bh har ikke noe med alder å gjøre, men komfort. Prøver hun å skjule brystene nå så er sportsbh topp. Når hun blir komfortabel med de så la hin selv bestemme bh.

Anonymkode: 3abe9...2e8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjøpt sånn bh uten innlegg til henne, men jentene ler av henne i garderoben. Så derfor lurte jeg på om det finnes noen andre alternativ. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Kan hun ikke få lov til å begynne å bruke en vattert topp eller sports bh lignende sak? 

Anonymkode: 76483...b1a

Hun får lov av meg, men hun prøvde noen og de virker så store. De uten innlegg prøvde hun en periode men jentene lo av henne i garderoben. 

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Kall det topp, også kjøper du et par slike topper. Tiåringer bruker søte topper, disse fås i str134-170, barneavdelingen. 

image.png

Anonymkode: 83251...78a

Har prøvd lignende men jentene i garderoben ler av hu. 

AnonymBruker
Skrevet

Mine bruker sånn topp som er vist til over. Selv 14 åringen bruker det, og hun har fått mye mer enn knupper. Hun nekter å bruke bh, selv om vi sliter med å finne noe som passer brystene, som attpåtil skal passe i omkrets (veldig slank jente). Jeg synes egentlig det bare er finflott at hun ikke vil bruke bh, og at hun er komfortabel med seg selv, og er tilfreds med å kun dra en enkel topp på seg, hovedsakelig pga hun bruker lyse plagg som kan være gjennomsiktige. Hun ville nok gått uten om det ikke var for at hun liker lyse klær.

Anonymkode: 09760...f76

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Sånn sports bh eller sånn som er bildet over. Har hun begynt å få bryster så kjøper du bh. Sånn er det bare. Og hvis du ikke vil så ihvertfall ha en løs t skjorte. 

Anonymkode: cd17b...3fa

Det handler ikke om at jeg ikke vil, jeg har kjøpt bh med innlegg men de virker så store på henne og hun føler de gir henne store pupper. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Kjøp bh topp til å ha under singletter. Er ikke bh, men skjuler. 

Anonymkode: 98518...7b5

Det var lurt jaa

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har kjøpt sånn bh uten innlegg til henne, men jentene ler av henne i garderoben. Så derfor lurte jeg på om det finnes noen andre alternativ. 

Å nei 💔 Det er jo helt hjerteskjærende.

Dette må du ta opp med lærer. Nå er det tida for felles samtaler med barna om kropp og utvikling på skolen! Her ble jenter og gutter satt i egne grupper fra 5. klasse, for å prate om ting som dette. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Her har min datter noen singleter med innebygd topp, så hun slipper å bruke bh. Hun kjøpte sine på prismarkedsføring, men burde jo gå an å få tak i andre steder.

Anonymkode: 17b21...2e2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Å nei 💔 Det er jo helt hjerteskjærende.

Dette må du ta opp med lærer. Nå er det tida for felles samtaler med barna om kropp og utvikling på skolen! Her ble jenter og gutter satt i egne grupper fra 5. klasse, for å prate om ting som dette. 

Tror neppe skolen gjør noe, læreren er vist ikke med de i garderoben. Ei av jentene hadde bedt alle komme bort å se bh henne og ledd. Så etter ønsker hun ikke gå bruke bh. Har forklart at vi er jenter/kvinner og vi får pupper i ulike aldere og da må man bruke bh, men hu ønsker ikke å starte ennå. 

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Her har min datter noen singleter med innebygd topp, så hun slipper å bruke bh. Hun kjøpte sine på prismarkedsføring, men burde jo gå an å få tak i andre steder.

Anonymkode: 17b21...2e2

Har googlet litt og funnet noe lignende på H&M skal innom å se der 

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Har hun prøvd singletter fra Lager157? De har dobbelt lag øverst, men ikke strikk rundt som de med innebygd bh.

Anonymkode: d8753...052

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har hun prøvd singletter fra Lager157? De har dobbelt lag øverst, men ikke strikk rundt som de med innebygd bh.

Anonymkode: d8753...052

Nei, er det på barneavdelingen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...