Gjest Gjest Skrevet 25. april 2006 #81 Del Skrevet 25. april 2006 Trojan Cicero er plutselig King James 2. Hva er poenget med å bytte navn og bilde hele tiden da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 25. april 2006 #82 Del Skrevet 25. april 2006 Trojan Cicero er plutselig King James 2. Hva er poenget med å bytte navn og bilde hele tiden da? ← ...prøøøver å finne seg sjæææææl.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 25. april 2006 #83 Del Skrevet 25. april 2006 Ja, jeg mener at menn som gidder å engasjere seg på Kvinneguiden må være litt spesielle - for de mennene som jeg bor sammen med så ville det vært utenkelig Kvinneguiden er noe de forbinder med mammas "hjernedøde" tidsfordriv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jentegjest Skrevet 25. april 2006 #84 Del Skrevet 25. april 2006 De menn som faktisk er her må jo være litt smarte da: siden de setter seg inn i hvordan mange kvinner tenker og argumenterer (mange ulike typer av kvinner her). Jeg vil påstå at de menn som ikke gidder å sette seg inn i slikt, de går glipp av kunnskap og viten om kvinnen som noen få menn har giddet å sette seg inn i: hvorpå sistnevnte gruppe vil ha en fordel i forhold til kvinner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest King James II Skrevet 25. april 2006 #85 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Trojan Cicero er plutselig King James 2. Hva er poenget med å bytte navn og bilde hele tiden da? ← Grunnen at jeg byttet er fordi King James var mitt egentlige bruker navn det navnet jeg egentlig har hat helle tiden. I de årene jeg var gjest kalte jeg meg King James. og den tiden jeg har vert bruker var jeg King James meste parten av tiden. Så jeg går tilbake til det jeg egentlig kalte meg hvorfor jeg skifter avatar jo fordi jeg blir lei av den jeg har og gidder ikke ha den samme veldig lenge. og en ting til....Jeg kalte meg ikke Trojan men TRAJAN etter den Romerske Keiser. men King James er uanset det navn de her inne kjenner meg som så det er enklere og bare ta det jeg jo egentlig alltid har hat borset fra en kort periode. Endret 25. april 2006 av King James II Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. april 2006 #86 Del Skrevet 25. april 2006 Det var en som kalte seg King James som gejst her, men er det flere King James'er f.eks. King James 1 og King James 2 er to ulike personer? Eller er det bare èn King James, og det er "King James II"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest King James II Skrevet 25. april 2006 #87 Del Skrevet 25. april 2006 (endret) Det var en som kalte seg King James som gejst her, men er det flere King James'er f.eks. King James 1 og King James 2 er to ulike personer? Eller er det bare èn King James, og det er "King James II"? ← Det er bare en King James og det er meg. Alt her hvor det står at King James har skrevet uanset om det er 1.2.3.4.5.6.7.osv er det jeg som har skrevet. jeg er den eneste King James her inne og sån skal det også vere. Endret 25. april 2006 av King James II Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Noorgie Skrevet 3. mai 2006 #88 Del Skrevet 3. mai 2006 He he, dere skulle bare visst.......men det vet dere ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. mai 2006 #89 Del Skrevet 4. mai 2006 Nei, vi skulle ikke bare visst. Vi er ikke interessert. Om det er flere multiple personalities her eller ei, om noen har glemt å ta medisinene sine osv.: vi har det like gøy vi! Og folk som ødelegger blir kastet ut, så enkelt er det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TNode Skrevet 13. mai 2006 #90 Del Skrevet 13. mai 2006 Fordi menn bør være sjarmerende, spesielt på et sted med så mange kvinner. ← Ja, det er jo en kjent sak at alle gutta er her kun for å sjekke damer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2006 #91 Del Skrevet 13. mai 2006 Ja, det er jo en kjent sak at alle gutta er her kun for å sjekke damer ← Har det slått deg at man kan være sjarmerende likevel? Det sier jo litt om din holdning til sjarme da...at det må være for en spesiell grunn liksom. En virkelig sjarmør vet å være sjarmerende uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå