Gjest Gjest Skrevet 20. april 2006 #61 Del Skrevet 20. april 2006 Jeg synnes ikke du skal utale deg om meg..Siden jeg er ganske sikker på at det er min profil du mener. Jeg synnes det rent idioti og begynne og si hvordan personer er..Når man aldri har møtt dem. Så ikke utal deg hvordan jeg er. For du vet ikke du vil aldri vite...og vil aldri få vite. Så neste gang skriv noe du har peiling på ← Nå har han byttet igjen...synes nå den forrige kjekke mannen var mye bedre, men denne kappen er jo tross alt bedre enn dødsningshodet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 20. april 2006 #62 Del Skrevet 20. april 2006 Visste ikke at du hadde deg selv jeg Donnie... kjempesøt er du jo Faktisk trodde jeg du hadde tatt et bilde fra en rollefigur fra en av Cirque de Soleil sine mange oppsetninger... Ikke at jeg har sett noen av dem som dødninger, så det var vel det litt teatralske uttrykket som villedet meg... ← Sant han er nydelig? Hu - Fotograf og Sminkør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bite me Skrevet 20. april 2006 #63 Del Skrevet 20. april 2006 Sant han er nydelig? ← nope. men ikke stygg asså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest King James II Skrevet 20. april 2006 #64 Del Skrevet 20. april 2006 Nå har han byttet igjen...synes nå den forrige kjekke mannen var mye bedre, men denne kappen er jo tross alt bedre enn dødsningshodet ← Du våger og kritisere mitt dødningshode. Du sier den jeg har nå er bedre. Denne fornærmelse jeg har opplevd vil ikke bli fort glemt. Seiren skal bli min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tyr Skrevet 20. april 2006 #65 Del Skrevet 20. april 2006 (endret) Sant han er nydelig? Hu - Fotograf og Sminkør ← Nå har jeg ikke dine øyne *Hu i*, men hadde jeg truffet Donnie, pent sminket i ei svakt, opplyst bakgate.. Tror jeg "søt" ville være et stykke ned på lista.. Endret 20. april 2006 av Tyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2006 #66 Del Skrevet 22. april 2006 Du våger og kritisere mitt dødningshode. Du sier den jeg har nå er bedre. Denne fornærmelse jeg har opplevd vil ikke bli fort glemt. Seiren skal bli min. ← Alt er bedre enn dødningshodet og dødsriket. Du er hvertfall velkommen som mann og kan si hva du vil og mene hva du vil....men innpakningen betyr jo litt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest King James II Skrevet 22. april 2006 #67 Del Skrevet 22. april 2006 men innpakningen betyr jo litt da. ← Det er jeg STERKT uenig i. Innpakningen betyr ingenting når man er på et forum. Den betyr noe vist man treffer noen IRL men inne på et diskusjonforum er innpankningen uten betyding. mener nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2006 #68 Del Skrevet 22. april 2006 Det er jeg STERKT uenig i. Innpakningen betyr ingenting når man er på et forum. Den betyr noe vist man treffer noen IRL men inne på et diskusjonforum er innpankningen uten betyding. mener nå jeg. ← Ok. Men for meg betyr den hvertfall en del. Når en person mener eller sier et eller annet, så får jeg et helt annet inntrykk til meningen/utsagnet, om det var en blodig Kenneth med kniv i ansiktet som sa det, eller om det var en noe mer"hyggelig" avatar som sto ved siden av. Men det er kanskje bare meg om det. Akkurat som gjestene, det er jo så mange av dem at da blir det heller ikke lett å holde styr på en klar profil på dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 22. april 2006 #69 Del Skrevet 22. april 2006 Jeg er enig med siste gjest. Profilen trenger ikke nødvendigvis å være sukkersøt, men blod og gørr er ikke så veldig sjarmerende. Heller ikke at folk kommer fra helvete, blodets land eller hva det måtte være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest King James II Skrevet 22. april 2006 #70 Del Skrevet 22. april 2006 nå er det en ganske stor forskjell på blod og gørr og et dødningshode. uansett så er det ihvertfall ikke noe galt med avataren jeg har nå..Vel hadde dere vist hva han går vekk fra så hadde dere kanskje synnes det var noe galt i den og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 22. april 2006 #71 Del Skrevet 22. april 2006 Kan ikke Trajan Cicero bare få være den han er, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2006 #72 Del Skrevet 22. april 2006 Nei han skifter navn og avatar alt for ofte. Til og ha noen form for personlighet her inne. Så han kan ikke være den han er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 23. april 2006 #73 Del Skrevet 23. april 2006 Sant han er nydelig? Hu - Fotograf og Sminkør ← Tror han er en rasende herlig fyr jeg, Hu i Svingen! Flink har du vært med både make og kamera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 23. april 2006 #74 Del Skrevet 23. april 2006 Heller ikke at folk kommer fra helvete ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 23. april 2006 #75 Del Skrevet 23. april 2006 ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 23. april 2006 #76 Del Skrevet 23. april 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2006 #77 Del Skrevet 23. april 2006 Kan ikke Trajan Cicero bare få være den han er, da? ← Jo det er klart han kan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest King James II Skrevet 23. april 2006 #78 Del Skrevet 23. april 2006 Kan ikke Trajan Cicero bare få være den han er, da? ← Nei det synes jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 24. april 2006 #79 Del Skrevet 24. april 2006 Jo det er klart han kan ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cristoph Skrevet 25. april 2006 #80 Del Skrevet 25. april 2006 jeg harry? ja det kan godt hende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå