Gjest gjest 0 Skrevet 19. april 2006 #41 Del Skrevet 19. april 2006 Liker gutta våre jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 19. april 2006 #42 Del Skrevet 19. april 2006 Liker gutta våre jeg! ← Jah! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2006 #43 Del Skrevet 19. april 2006 Jeg synes ofte at det du kaller "freaks" er mer interessante personer enn dem som bare har flytt med strømmen og gjør det som forventes av dem, i hvertfall som diskusjonspartnere. Dessuten, det en person synes er "koselig" eller "hyggelig" kan for en annen person framstå som kjedelig eller totalt uinteressant. Og motsatt (som du gir uttrykk for). Lenge leve mangfoldet! Det fine med KG er bredden, jeg er på et par andre forum der folk er mer "like", og der er takhøyden faktisk endel lavere enn den er her, moderering eller ikke. ← Det er jo nettopp det jeg sier...jeg sier at jeg liker et mangfold, men ser bare "weirdos" /særinger(av mennene), derfor lurer jeg på hvor de mer "straighte" er! For mangfoldets skyld burde det jo være begge deler her, tenker jeg., Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2006 #44 Del Skrevet 19. april 2006 Jeg synnes ikke du skal snakke styggt om stedet hvor jeg bor...Det er et fint og vakkert sted bare spør alle de andre som også bor her.. og jeg er ikke den eneste som har skrevet dødsriket i profilen..Det finnes en aen person som har skrevet det...men med et aent navn. ← Ja, og hvor gammel er egentlig du?! Begrunner en handling med at en annen har gjort det samme...det er slik barn gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2006 #45 Del Skrevet 19. april 2006 Jeg er mann og jeg er enig i at det er noe galt med mange av oss gutta som skriver her inne- inkl meg selv, selvfølgelig. Men det at vi er så rare gjør også at dere gidder å følge med på trådene her inne. Ta f.eks KR-øst. Han alene holder jo religionsforumet oppe. Harry er jeg også, men harry synes jeg er så utvanna. Jeg mener, trailersolbriller og skinn er helt i orden spør du meg, men nettinghelsetrøye, svette og lunken pils er deff ikke det. Nei, schlappa snupper. Om vi er litt harry så er det ingen som tar skade av det, annet enn sånne på tuppa tyggegummihomofile som kommer inn på religionsforumet og begynner å fighte mot en tilfeldig pinsevenn. Dessuten: som King James/Trajan Cicero påpekte: er dere jenter så mye bedre? Hvorfor klager ikke en kjekkas som meg over at 90% av jentene her ikke kunne ha blitt pult, selv om jeg hadde hatt 10 shots innabords? ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Trajan Cicero_* Skrevet 19. april 2006 #46 Del Skrevet 19. april 2006 Ja, og hvor gammel er egentlig du?! Begrunner en handling med at en annen har gjort det samme...det er slik barn gjør det. ← Jeg begrunnet det ikke..Det var et eksempel vel samme det...Jeg er mest sansynligvis eldere en det du er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
T.S Skrevet 19. april 2006 #47 Del Skrevet 19. april 2006 Hva i det norske skriftspråk betyr "aen"? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2006 #48 Del Skrevet 19. april 2006 aen= annen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2006 #49 Del Skrevet 19. april 2006 Jeg synes også de som er menn her virker ganske ok og normale ut, spesielt etter som han fra Dødsriket har fått seg en innbydende og fin avatar. Da blir det plutselig mer hyggelig å lese og å forstå. Eneste dumme med å ha slike fine avatarer er vel alle frierbrevene som dumper ned i postkassen hans, men det må da være mye mer hyggelig enn f.eks. trusler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest King James II Skrevet 19. april 2006 #50 Del Skrevet 19. april 2006 jeg har ingenting i mot og få trusslet..Alltid hyggelig og få brev. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 19. april 2006 #51 Del Skrevet 19. april 2006 Oh. Brystkasse! *tørke sikkel* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. april 2006 #52 Del Skrevet 19. april 2006 Menn bør vel tenke litt på imaget sitt når de er på et slikt sted som dette? Greit at de ikke her for å flørte, men de kunne i det minste ha hyggelige avatarer? ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hecuba Skrevet 19. april 2006 #53 Del Skrevet 19. april 2006 Ja! Men thats why we love them. ← Så enig, så enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 20. april 2006 #54 Del Skrevet 20. april 2006 (endret) Artig tråd! :-D Syns jeg har en ganske koselig avatar jeg. Liksminke og trutemunn er da vitterlig gallant så vel som sjarmerende. Endret 20. april 2006 av Donnie Darko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 20. april 2006 #55 Del Skrevet 20. april 2006 (endret) Artig tråd! :-D Syns jeg har en ganske koselig avatar jeg. Liksminke og trutemunn er da vitterlig gallant så vel som sjarmerende. ← Visste ikke at du hadde deg selv jeg Donnie... kjempesøt er du jo Faktisk trodde jeg du hadde tatt et bilde fra en rollefigur fra en av Cirque de Soleil sine mange oppsetninger... Ikke at jeg har sett noen av dem som dødninger, så det var vel det litt teatralske uttrykket som villedet meg... Endret 20. april 2006 av mysan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. april 2006 #56 Del Skrevet 20. april 2006 Jeg er nesten fra Vennesla, og jeg er jævlig harry! Sikkert derfor jeg ikke har fått et eneste KG-knull på de fem timene jeg har vært medlem! Andre datelinker, anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest King James II Skrevet 20. april 2006 #57 Del Skrevet 20. april 2006 .En skriver at han er fra "Dødsriket" i profilen sin og har bilde av et skjelett/dødningshode med sort kappe og stokk i avataren sin. En annen ← hva snakker du om..Jeg har da ikke den avataren du sier. og det står da ikke noe om noe dødsrike i profilen min. du må se syner... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 20. april 2006 #58 Del Skrevet 20. april 2006 tidligere pleide jeg å sjarmere jenter på kvinneguiden, mend et har jeg slutta med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalileh Skrevet 20. april 2006 #59 Del Skrevet 20. april 2006 ØYY!!! Vær snill med Trajan Cicero. Ellers kommer jeg å gir dere en smekk på rævhollet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punktom Skrevet 20. april 2006 #60 Del Skrevet 20. april 2006 Fordi menn bør være sjarmerende, spesielt på et sted med så mange kvinner. ← Dette er da et diskusjonsforum, og man er her for aa diskutere. Selv sparer jeg sjarmeringen til anledninger (og ikke minst til den rette personen) i real life. Hvis du har lyst til aa treffe noen online saa kan du vel forsoeke blink eller andre datingtjenester? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå