Gå til innhold

Mennene på KG av egen rase?

Gjest Gjest_Bettina_*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Jeg synes ofte at det du kaller "freaks" er mer interessante personer enn dem som bare har flytt med strømmen og gjør det som forventes av dem, i hvertfall som diskusjonspartnere. Dessuten, det en person synes er "koselig" eller "hyggelig" kan for en annen person framstå som kjedelig eller totalt uinteressant. Og motsatt (som du gir uttrykk for).

Lenge leve mangfoldet! Det fine med KG er bredden, jeg er på et par andre forum der folk er mer "like", og der er takhøyden faktisk endel lavere enn den er her, moderering eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Det slår meg at det ikke eksisterer noen kjekkaser her på KG.

Hvis en ser på avatarene og hva slag "profil" de har, er det mye harry å se...En skriver at han er fra "Dødsriket" i profilen sin og har bilde av et skjelett/dødningshode med sort kappe og stokk i avataren sin. En annen (Donnie Darko) har en skikkelig "Barron blod"-avatar. Så var det en Don Juan her, som presenterte seg som en XZorro-liknende Don Juan, men som ble så intens at det hele ble feil.

Hadde det ennå bare vært et mangfold av menn her...men det ser ikke slik ut. Er de alle umodne, øldrikkende, rocka Brutuser, eller finnes det noen kjekkaser som i tillegg presenterers seg som en her?  :overrasket:  :forvirret:

Hvor ble det av de voksne, galante og smarte? De gidder kanskje ikke være på nett?

Du tar helt feil. Det finnes mange kjekkaser på KG, og de er både galante og smarte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Vel, men hvor sjarmerende er det å skrive at man bor i Dødsriket da?  :overrasket:

Ypper du stedet jeg kommer fra og, nå! :frustrert: Det er godt og varmt der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du tar helt feil. Det finnes mange kjekkaser på KG, og de er både galante og smarte.

Hvem da, for eksempel? Liker de som ikke er helt A4 jeg, også, men det får da være måte på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Hvem da, for eksempel? Liker de som ikke er helt A4 jeg, også, men det får da være måte på...

Du får ta meg på mitt ord. Tror ikke gutta har så lyst til å treffe deg hvis du er så negativ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ta meg på mitt ord. Tror ikke gutta har så lyst til å treffe deg hvis du er så negativ.

Jeg har ikke noe ønske om å møte noen av gutta her inne. Jeg klarer bare ikke å komme på noen som ikke framstår som en tulling her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miloine
Jeg har ikke noe ønske om å møte noen av gutta her inne. Jeg klarer bare ikke å komme på noen som ikke framstår som en tulling her inne.

:ler: Tenk å gå inn på KVINNEguiden for å møte GUTTER!

Nå er det DU gjest som framstår som en komplett idiot, som kan lire ut av deg så mye tullete idioti.

I alle dager, hva er det med folk?

Hvis jeg velger ett egg som en avatar, er jeg jo ikke et egg av den grunn?

Dessuten, hvem sier at dødsriket ikke er et bra sted å være? Det kan vel hende at det er det da!

Jeg liker de gutta som er her jeg, så det så! :klem: til alle gutter her inne.

Endret av Miloine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest King James II
Vel, men hvor sjarmerende er det å skrive at man bor i Dødsriket da?  :overrasket:

Jeg synnes ikke du skal snakke styggt om stedet hvor jeg bor...Det er et fint og vakkert sted bare spør alle de andre som også bor her..

og jeg er ikke den eneste som har skrevet dødsriket i profilen..Det finnes en aen person som har skrevet det...men med et aent navn.

Endret av Trajan Cicero
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Fordi menn bør være sjarmerende, spesielt på et sted med så mange kvinner.

:ler: Omgåes du mange menn? De er individer de og.

Jeg synes ofte at det du kaller "freaks" er mer interessante personer enn dem som bare har flytt med strømmen og gjør det som forventes av dem, i hvertfall som diskusjonspartnere.

Lenge leve mangfoldet!

Ja, må si meg enig i denne.

Synes det er en interessant gjeng som er her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann og jeg er enig i at det er noe galt med mange av oss gutta som skriver her inne- inkl meg selv, selvfølgelig. Men det at vi er så rare gjør også at dere gidder å følge med på trådene her inne. Ta f.eks KR-øst. Han alene holder jo religionsforumet oppe.

Harry er jeg også, men harry synes jeg er så utvanna. Jeg mener, trailersolbriller og skinn er helt i orden spør du meg, men nettinghelsetrøye, svette og lunken pils er deff ikke det.

Nei, schlappa snupper. Om vi er litt harry så er det ingen som tar skade av det, annet enn sånne på tuppa tyggegummihomofile som kommer inn på religionsforumet og begynner å fighte mot en tilfeldig pinsevenn. Dessuten: som King James/Trajan Cicero påpekte: er dere jenter så mye bedre? Hvorfor klager ikke en kjekkas som meg over at 90% av jentene her ikke kunne ha blitt pult, selv om jeg hadde hatt 10 shots innabords?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si jeg liker at det er et så sammensatt miljø her. Det frisker opp i positiv retning at Trajan Cicero har mannen med ljåen som avatar og lever ut "rollen" ved å skrive at han er fra dødsriket. Også fint at DD har bilde av seg selv på scenen.

Hvorfor skulle det være et ønske at alle har "kosemose"-bilder og skriver at de er fra Vennesla?

Er det mange fra Vennesla her :overrasket: ?

Ja bevares, det er da bare hyggelgi at DD har bilde av seg selv i aksjon og han fra Dødsriket har mannen med ljåen...det skulle bare mangle, jeg ser formelig for meg vaffelbakst, kanelboller og rosa skyer i bakgrunnen. Litt Carola, lissom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...