Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 3 barn og har prøvd MYE forskjellige vogner opp igjennom🙈 

vi syns ergonomisk er best. Til første hadde vi en vanlig emmaljunga med vanlig flat sittedel. Denne var altfor stor til at baby satt noe godt i den når vi var i overgang fra bag til sportsdel. (og vi brukte bagen lenge)
I tillegg var den raskt utvokst på lengde når det kom til dagsoving senere.. 

 

 

Anonymkode: 93349...621

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt begge deler og merket ingen forskjell. Jeg foretrekker ergonomisk fordi jeg syns vognen ser penest ut da 😅

Anonymkode: 302a6...03a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...