AnonymBruker Skrevet 11. juni #21 Skrevet 11. juni Jeg har 3 barn og har prøvd MYE forskjellige vogner opp igjennom🙈 vi syns ergonomisk er best. Til første hadde vi en vanlig emmaljunga med vanlig flat sittedel. Denne var altfor stor til at baby satt noe godt i den når vi var i overgang fra bag til sportsdel. (og vi brukte bagen lenge) I tillegg var den raskt utvokst på lengde når det kom til dagsoving senere.. Anonymkode: 93349...621
AnonymBruker Skrevet 17. juni #22 Skrevet 17. juni Jeg har hatt begge deler og merket ingen forskjell. Jeg foretrekker ergonomisk fordi jeg syns vognen ser penest ut da 😅 Anonymkode: 302a6...03a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå