Arkana Skrevet 3. juni #21 Skrevet 3. juni Våre tre (13, 15 og 17) elsker iskaffe (med koffein) og lager seg det når de kommer fra skolen hver fredag. Det har de gjort i alle fall et par år. Tenker det er helt greit. Alt med måte. 1
NoaideBiehtar Skrevet 3. juni #22 Skrevet 3. juni Gi ungdommen kaffe før energidrikken tar de! Det er ikke tull en gang. 😂 Unge voksne i dag drikker ikke kaffe men pælmer innpå med energidrikk. Syns det er helt uproblematisk å gi koffeinfri kaffe innimellom. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni #23 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (På 2.6.2026 den 20.00): Det er mer koffein i espresso enn cola. Og han får vel forhåpentligvis ikke cola hele tiden heller.. Det blir jo fort mye koffein om man drikker sort kaffe eller espresso 🤪 En 12-åring bør ikke drikke energidrikk. Det er absolutt ikke anbefalt med koffein til så små barn, det kan hindre vekst bl.a. TS jeg tenker koffeinfri kaffe er uproblematisk. Ville dog laget filterkaffe siden da er de ikke det fettet som er i kapselkaffe. Anonymkode: 366c6...759 Kan hindre, ja. Men det var heller ikke noe hinder med min vekst, skjøt i været som en bønnestengel. Anonymkode: 904aa...7c8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå