AnonymBruker Skrevet mandag kl. 19:17 #1 Skrevet mandag kl. 19:17 Gikk gjennom et brudd før jul. Kom overraskende på meg og kontakten ble brutt der og da. Vi var forlovet og hadde fremtidsplaner (voksne men ingen felles barn). Plutselig var det slutt. Det er så godt å ha kommet dit jeg er nå. Har vært lei meg, sørget, søkt etter svar. Gått hele prosessen og bearbeidet de følelsene jeg har hatt. Nå er jeg endelig over og ute på andre siden. Jeg er helt ferdig. Det var en lærdom- de røde flaggene jeg overså i starten og underveis. Det er godt å se i etterkant at jeg reagerte på de, fanget de opp men lot det fare fordi jeg trodde på versjonen han presenterte, ikke den jeg så. (ikke utroskap, men pigger av når det røyner på. Klarer ikke stå i tingene). så til deg som står midt i det nå- la det komme, da går det fortere over. Anonymkode: a6b67...749 4 6 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 18:10 #3 Skrevet tirsdag kl. 18:10 Hvem var det som avsluttet det - du eller han? Det er sant at tiden gjør godt ❤️ Anonymkode: e78f5...9d1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 17:39 #4 Skrevet onsdag kl. 17:39 Kjenner meg så igjen i det du skriver. Kjenner at jeg etter et bekmørkt år har kommet meg gjennom en grusom sorg etter et brått brudd som følge av at han var utro. Jeg har sett så mørkt på alt og trodd at jeg ikke skulle komme gjennom, men plutselig kjenner jeg at jeg tenker mye mindre på ham, tenker ikke godt om han og ser for meg alt kaos han garantert roter seg oppi. Anonymkode: 1eaae...62b 3
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 19:34 #5 Skrevet onsdag kl. 19:34 AnonymBruker skrev (På 2.6.2026 den 20.10): Hvem var det som avsluttet det - du eller han? Det er sant at tiden gjør godt ❤️ Anonymkode: e78f5...9d1 Han- på en veldig ufin og kald måte. Forvirrende og brått. Anonymkode: a6b67...749 2
Molimaki Skrevet onsdag kl. 20:32 #6 Skrevet onsdag kl. 20:32 Dette havde jeg virkelig brug for at lese. Efter 2,5 år sammen er jeg blevet forladt brått og brutalt, han er bare pist vekk. Jeg har levet under så meget kontrol, som bare er kommet gradvis. Et meget sterkt traumabånd, hvor alle mine barndomstraumer er aktiveret, og nu er han vekk. Jeg skulle være glad for det, men jeg er dybt ulykkelig. Går til trauma-terapi for at komme mig igennem det. Føler at jeg er det mest ulykkeligste sted i livet nogensiden (jeg er 48 år)c - så når jeg leser dette, giver det mig en trøst, som jeg lige nu virkelig har brug for. Så tak for det❤️ I dag er det præcis 1 mdr siden han gik. 6
Superwoman9 Skrevet onsdag kl. 20:55 #7 Skrevet onsdag kl. 20:55 Molimaki skrev (23 minutter siden): Dette havde jeg virkelig brug for at lese. Efter 2,5 år sammen er jeg blevet forladt brått og brutalt, han er bare pist vekk. Jeg har levet under så meget kontrol, som bare er kommet gradvis. Et meget sterkt traumabånd, hvor alle mine barndomstraumer er aktiveret, og nu er han vekk. Jeg skulle være glad for det, men jeg er dybt ulykkelig. Går til trauma-terapi for at komme mig igennem det. Føler at jeg er det mest ulykkeligste sted i livet nogensiden (jeg er 48 år)c - så når jeg leser dette, giver det mig en trøst, som jeg lige nu virkelig har brug for. Så tak for det❤️ I dag er det præcis 1 mdr siden han gik. Vil bare gi en styrkeklem♥️♥️ 1
AnonymBruker Skrevet i går, 14:28 #8 Skrevet i går, 14:28 Molimaki skrev (17 timer siden): Dette havde jeg virkelig brug for at lese. Efter 2,5 år sammen er jeg blevet forladt brått og brutalt, han er bare pist vekk. Jeg har levet under så meget kontrol, som bare er kommet gradvis. Et meget sterkt traumabånd, hvor alle mine barndomstraumer er aktiveret, og nu er han vekk. Jeg skulle være glad for det, men jeg er dybt ulykkelig. Går til trauma-terapi for at komme mig igennem det. Føler at jeg er det mest ulykkeligste sted i livet nogensiden (jeg er 48 år)c - så når jeg leser dette, giver det mig en trøst, som jeg lige nu virkelig har brug for. Så tak for det❤️ I dag er det præcis 1 mdr siden han gik. Det blir bedre, lover ❤️ men ta den tiden du trenger- sørg og vær lei deg og gjør det du må for å bygge deg opp. Husk at det tar tid og det er helt ok. Den jobben du gjør nå, er viktig for resten av livet ditt. prøve å ikke gå inn i tanker som «hvorfor så jeg ikke, hvorfor lot jeg det skje». Det er selvbebreidelse. Sunne mennesker utsetter ikke andre for vonde ting. De som ikke har bearbeidet sine egen gjør det. i mitt tilfelle så vet jeg jo at hans sår vil fortsette å ødelegge for han videre i alle forhold han skal ha, helt til han kanskje en dag tar tak i de. men det er ikke mitt problem. JEG skal ikke oppdra og hele en voksen mann. Jeg skal ta vare på meg selv. Slik du gjør nå ❤️ god klem fra ts ❤️ Anonymkode: a6b67...749 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå