Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har noen av dere erfaring med IPL laser for hårfjerning til hjemmebruk? Feks Philips Lumea eller tilsvarende. Jeg er fristet, men det høres nesten for godt ut til å være sant, og jeg har ikke lyst å bruke tusenvis av kroner på et apparat uten å være sikker på at det virker.. :) Har forøvrig mørkt hår og lys hud, så sånn sett gode forutsetninger for laserbehandling. 

Anonymkode: 1e012...5b7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en gaaaaammel Philipsmodell (tror den er 12-13 år snart..?) og den fungerer absolutt - så lenge jeg barberer jevnlig og bruker laseren hver gang etter barbering. 

Hvis man ikke bruker den jevnlig, så nei. Jeg har hatt mange perioder hvor jeg bruker den altfor sjeldent og uregelmessig, og det gir ingen effekt. Naturlig nok kanskje 😅

Anonymkode: 4a026...665

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg har en gaaaaammel Philipsmodell (tror den er 12-13 år snart..?) og den fungerer absolutt - så lenge jeg barberer jevnlig og bruker laseren hver gang etter barbering. 

Hvis man ikke bruker den jevnlig, så nei. Jeg har hatt mange perioder hvor jeg bruker den altfor sjeldent og uregelmessig, og det gir ingen effekt. Naturlig nok kanskje 😅

Trodde greia med sånne apparater var at de hadde varig effekt? At hårveksten ble mindre over tid? Kommer det tilbake for fullt hvis man ikke bruker apparatet hele tiden har det jo liten effekt når det kommer til langtidsvirkninger. Har jeg misforstått noe? Jeg vurderer også å kjøpe et sånt apparat og derfor spør jeg også litt rundt dette.

Anonymkode: db2a7...8d3

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en fra Braun. Den virker forbløffende forskjellig på forskjellige steder.

Jeg er hårfri under armene og det ser ut til å holde seg. Ansiktet er mer gjenstridig. Leggene har det virket ganske bra på men det må gjentas.

Anonymkode: 00472...9ad

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Trodde greia med sånne apparater var at de hadde varig effekt? At hårveksten ble mindre over tid? Kommer det tilbake for fullt hvis man ikke bruker apparatet hele tiden har det jo liten effekt når det kommer til langtidsvirkninger. Har jeg misforstått noe? Jeg vurderer også å kjøpe et sånt apparat og derfor spør jeg også litt rundt dette.

Anonymkode: db2a7...8d3

Ganske mye men ikke helt perfekt nei. 

Og når det gror, så gror det ekstremt flekkete og ujevnt, og langt færre hår enn før. Når du har gjort det jevnlig over lengre tid og fått alt bort så mye som mulig, da holder det å bare opprettholde det med jevne mellomrom, men helt perfekt blir det jo ikke. Det er for mange vanskelig å få det selv ved salonglaser. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...