AnonymBruker Skrevet 2. juni #21 Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er ikke så mange ganger i løpet av året at man har hagefest, så å bruke engangstallerkener osv. synes jeg er helt innafor. Da slipper man å ha det styret med oppvask etterpå, og å levere ut igjen hva man eventuelt lånte fra forskjellige. Det vil uansett bli oppvask, så det er greit å slippe så mye. Anonymkode: 5cd5a...cd0 For all del, hvis du synes det er fristende å drikke og spise mikroplast. Også så elegant når papptallerken bøyer seg av vekta til en biff og gaffelen knekker i møte med stekeskorpa. Det er ikke så ille å ha ekstra oppvask en dagen derpå, det er ikke så mange ganger i løpet av året at man har hagefest.. Anonymkode: 43ffb...69e 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni #22 Skrevet 2. juni Fiks sol og varme, så blir der vellykket. Anonymkode: 0bc74...543
AnonymBruker Skrevet 2. juni #23 Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (58 minutter siden): For all del, hvis du synes det er fristende å drikke og spise mikroplast. Også så elegant når papptallerken bøyer seg av vekta til en biff og gaffelen knekker i møte med stekeskorpa. Det er ikke så ille å ha ekstra oppvask en dagen derpå, det er ikke så mange ganger i løpet av året at man har hagefest.. Anonymkode: 43ffb...69e Kanskje jeg korter ned livet med et par uker på gamlehjemmet. Det går nok fint, ikke så spennende å være der. Har nå klart meg med papptallerken mange ganger, tar det med ro, så går det helt greit. Akkurat bestikket kan man godt ha noe skikkelig, for det er viktigere enn selve tallerkenen. Anonymkode: 5cd5a...cd0
AnonymBruker Skrevet 2. juni #24 Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (10 timer siden): Leker til hagefest. Sett frem krokett, dart, kubbespill, ringspill, sånn liten sølvfarget kule man skal kaste på (husker ikke hva det heter, Panquett?) og andre utespill. Har du ikke, så ta en tur på Biltema. Mye morsommere med fysiske aktiviteter på hagefest enn å bare sitte rundt et bord 🙂 Anonymkode: 595b5...33d Petanque! Gode forslag 😊 Anonymkode: d944b...f21
AnonymBruker Skrevet 2. juni #25 Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (På 1.6.2026 den 19.55): Et gratis pyntetips er markblomster. Om et par uker er det masse fint å plukke! Dander i små og store vaser. Anonymkode: 90ab1...abe Takk for tips, det skal jeg gjøre 🌸 Anonymkode: d944b...f21
TomKrus Skrevet 2. juni #26 Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (På 1.6.2026 den 19.45): Jeg skal feire 40-årsdagen min om et par uker og tenker å lage hagefest. Ønsker at det blir skikkelig fest og leker på om noen har tips til leker/underholdning? Og til pynt eller annet som kan bidra til en bra kveld? Anonymkode: d944b...f21 Du er i Norge, og i Norge har vi ikke veldig bra klima, begynn med å planlegge ut i fra det. Ha plass der dere også kan sitte under tak, gjerne partytelt slik at ikke alt forgår i et digert plask Det er mange fysiske leker man kan ha og dele inn i lag, det er bare å google og finne inspirasjon. En klassiker er å pakke en ball i bakken som skal treffe opp i en bøtte som du sitter ut, det er ekstremt mer vanskelig en det høres ut
AnonymBruker Skrevet 2. juni #27 Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (13 timer siden): For all del, hvis du synes det er fristende å drikke og spise mikroplast. Også så elegant når papptallerken bøyer seg av vekta til en biff og gaffelen knekker i møte med stekeskorpa. Det er ikke så ille å ha ekstra oppvask en dagen derpå, det er ikke så mange ganger i løpet av året at man har hagefest.. Anonymkode: 43ffb...69e Vel,nå serverer man kanskje ikke biff når mn bruker papptallerkner da... Anonymkode: b7af3...aa9 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni #28 Skrevet 3. juni Enig med det at vertinnen er klar når gjestene kommer, ikke løper stresset rundt. Ha på musikk, spilleliste på spotify som ikke blir skrudd av hver gang det kommer en melding, så bruk en ipad til det. Musikk gjør mye med stemningen. Slideshow på tv med bilder av gjstene og deg, eller video på youtube som surrer og går om dere er inne Nok isbiter, alle liker det. engangs alt, her er lenke til hva jeg brukte og ble meget fornøyd; Party | Temu Norway og 12oz gratulerer med dagen kopp plast bursdagsselskapskopp - Temu Norway, og 22 stk rosa shotglass fløyter moussekopper iskrem - Temu Norway Selskapslek: Partytelt koster mange tusen kr, bruk heller det på mat. Folk spiser mye mindre enn du tror. Mange vil ha snacks og frukt utover kvelden, og bare nippe til glass og danse. Skal du ha alkohol, ha de dyreste flaskene først, når alle er edru, så jekker du ned på kvaliteten etter hvert. Anonymkode: 70175...f56 1
alfathealfa Skrevet 3. juni #29 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (6 timer siden): Enig med det at vertinnen er klar når gjestene kommer, ikke løper stresset rundt. Ha på musikk, spilleliste på spotify som ikke blir skrudd av hver gang det kommer en melding, så bruk en ipad til det. Musikk gjør mye med stemningen. Slideshow på tv med bilder av gjstene og deg, eller video på youtube som surrer og går om dere er inne Nok isbiter, alle liker det. engangs alt, her er lenke til hva jeg brukte og ble meget fornøyd; Party | Temu Norway og 12oz gratulerer med dagen kopp plast bursdagsselskapskopp - Temu Norway, og 22 stk rosa shotglass fløyter moussekopper iskrem - Temu Norway Selskapslek: Partytelt koster mange tusen kr, bruk heller det på mat. Folk spiser mye mindre enn du tror. Mange vil ha snacks og frukt utover kvelden, og bare nippe til glass og danse. Skal du ha alkohol, ha de dyreste flaskene først, når alle er edru, så jekker du ned på kvaliteten etter hvert. Anonymkode: 70175...f56 Enig. Kom på at på en hagefest hadde vi krokett-turnering med ordentlig kampoppsett. Morsomt om noen har lyst til å være turnerings-ansvarlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå