Viktualia Skrevet 1. juni #21 Skrevet 1. juni Vi hadde ikke den , men denne som også er arcoroc og sikkert billig (og bra) 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #22 Skrevet 1. juni Hahaha, tenkte at dette var nok en ting jeg er for ung til å vite hva er eller ha noe formening om, men så gikk jeg innpå tråden og fikk barndommen slengt i trynet😂 vi hadde absolutt mange slike. Anonymkode: 1f827...a71 3
Astilbe Skrevet 1. juni #23 Skrevet 1. juni Ja ❤️ Også sprakk den da mamma skulle lage gelé til bursdagen min en gang ❤️
Kratos Skrevet 1. juni #24 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Har fortsatt flere av den i ulike størrelser som brukes ganske ofte. Ikke noe galt med de. Anonymkode: be3e1...180 Hvem har påstått at det er noe galt med de?
AnonymBruker Skrevet 1. juni #25 Skrevet 1. juni Mine foreldre har en haug i den serien. Da jeg googlet så fant jeg flere serier fra arcoroc som de også har... Starburst: Fleur: Sierra (green) Herregud, hadde foreldrene mine ALT derfra eller?!? 😅😂 Jeg tror de fikk det meste av dette til bryllupet. De giftet seg i 1976. Anonymkode: 1db35...450 2
Kålrota Skrevet 1. juni #26 Skrevet 1. juni Vi hadde hjemme og jeg fikk da jeg flyttet hjemmefra på midten av 90-tallet. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #28 Skrevet 1. juni Jeg har flere, men nå er det katten sine matskåler. Eneste skålene de gidder spise fra. Anonymkode: 6a00b...960 1
Smascha Skrevet 1. juni Forfatter #30 Skrevet 1. juni (endret) Eg trur vi hadde tre ulike storleikar, og må seie eg vart glad då eg i dag besøkte barndomsheimen og såg at to av dei framleis eksisterer ❤️ Endret 1. juni av Smascha
AnonymBruker Skrevet 1. juni #31 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Nei, slikt kom ikke inn i huset vårt Anonymkode: 43e38...534 Fordi dere er for snobbete? Anonymkode: 46f36...17e 1
Smascha Skrevet 1. juni Forfatter #33 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Hvis du vet om to som ikke hadde den så har du jo allerede svaret ditt - ALLE hadde ikke den. Anonymkode: 165e3...d79 True. Presiserte derfor med hermeteikn rundt "alle" i HI.
AnonymBruker Skrevet 1. juni #34 Skrevet 1. juni 6 år siden forrige tråd om denne bolle-serien, og ikke lenge siden det var aktivitet i den gamle tråden heller…. Anonymkode: 43e38...534
AnonymBruker Skrevet 1. juni #35 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Fordi dere er for snobbete? Anonymkode: 46f36...17e Mine foreldre var ja. Anonymkode: 43e38...534
moomino Skrevet 1. juni #36 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Har fortsatt flere av den i ulike størrelser som brukes ganske ofte. Ikke noe galt med de. Anonymkode: be3e1...180 Vi og.
AnonymBruker Skrevet 1. juni #38 Skrevet 1. juni Ja, mamma prakket på meg alle skålene da jeg flyttet for meg selv 😂 Anonymkode: 41162...092 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni #39 Skrevet 1. juni Ja! Dessertskåler, kakefat og serveingsboller! Anonymkode: 6eba0...d3c
AnonymBruker Skrevet 1. juni #40 Skrevet 1. juni Ja. Mulig den var populær på samme måte som den vasen med de loddrette stripene som var så hipp for ett par år tilbake siden ? Anonymkode: 36a66...67d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå