Smascha Skrevet 1. juni #1 Skrevet 1. juni (endret) Vokst opp på 90-talet og "alle" dei eg kjenner (minus 2 stk) hadde minst ein stk slik i familien 😅 Nokon som veit kvifor? Var dei superbillege? Endret 1. juni av Smascha Presi 17
AnonymBruker Skrevet 1. juni #2 Skrevet 1. juni Hvis du vet om to som ikke hadde den så har du jo allerede svaret ditt - ALLE hadde ikke den. Anonymkode: 165e3...d79 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #3 Skrevet 1. juni Husker den ja, men aner ikke hvorfor den var så populær. Anonymkode: 454f3...bb8 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #5 Skrevet 1. juni Nei, slikt kom ikke inn i huset vårt Anonymkode: 43e38...534
HMK Skrevet 1. juni #6 Skrevet 1. juni (endret) Den var allemannseie, ja. Det er Iittala bladmønster. Eller Arcoroc Aspen Leaf . Endret 1. juni av HMK 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #7 Skrevet 1. juni Har fortsatt flere av den i ulike størrelser som brukes ganske ofte. Ikke noe galt med de. Anonymkode: be3e1...180 6 1
GrønnNellik68 Skrevet 1. juni #9 Skrevet 1. juni de er jo finere enn vanlig små dype tallerkner da syns jeg. Helt innafor 1 1
FrkSolsikke Skrevet 1. juni #10 Skrevet 1. juni Jeg er enig med deg: « alle» hadde denne 😁 i masse ulike størrelser av både skåler og boller. 3 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #11 Skrevet 1. juni Sånn har jeg arvet, men husker ikke hvor den er... Anonymkode: 9ae8a...0d6 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #12 Skrevet 1. juni Det er acoroco aspen, og var kjempepopulært fordi det var god kvalitet til god pris. Mange tror det er iittala, men iittala sin serie med bladmønster ser ikke slik ut. Og det var iittala thule som var mest populære på 90tallet. Anonymkode: 94ff9...a9a 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #13 Skrevet 1. juni Her er en annen tråd om temaet😀 Anonymkode: bcfa9...692 2 1 1
Sofiei Skrevet 1. juni #14 Skrevet 1. juni Jeg har boller i to str samt kakefat i to str. Bruker de rett som det er.
AnonymBruker Skrevet 1. juni #15 Skrevet 1. juni Jepp. Ble litt krokanis fra de skålene der.😄 Anonymkode: 27697...2c0
AnonymBruker Skrevet 1. juni #16 Skrevet 1. juni Ja! Har enormt med dessertminner fra disse skålene. Dersom de falt i gulvet og knuste, så ble de til tusen milliarder glasskår 😂, så har også mange minner av kutt på fingre og tær. Anonymkode: e1584...286
AnonymBruker Skrevet 1. juni #17 Skrevet 1. juni Helt sikkert billig, alle gjenstander "alle" hadde var nok allemannseie nettopp fordi de var billige. Vi hadde den også. 😅 Anonymkode: d48f7...456
AnonymBruker Skrevet 1. juni #18 Skrevet 1. juni 'Alle' hjem jeg var i den ja. Aldri sett en som har knust. Holdbar som bare det. Anonymkode: fabcd...437
Irja Skrevet 1. juni #19 Skrevet 1. juni (endret) Jeg har de! Arvet av mannen sin bestemor. Liker de. Gode minner Endret 1. juni av Irja 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå