AnonymBruker Skrevet 1. juni #21 Skrevet 1. juni Tenkte over det selv,var på sommerfest med jobben i helga.Folk satt alene og tok selfie for legge ut på some.Hva er greia,er man ikke ferdig med det heller enda.Selv om sykesenga er værre.Må være ekstremt oppmerksomhetssyke😅 Anonymkode: 0d2ac...150 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni #22 Skrevet 2. juni Man poster vel på SoMe for å få oppmerksomhet…det ligger vel i sakens natur. Men måten man gjør det på, og hva man skriver, er med på å avgjøre om det er pinlig eller ikke, evt blamerende. Jeg har en venn på FB som stadig legger ut bilder av seg selv i ambulanse/i sykesenga med teksten «så var vi her igjen da» uten mer forklaring. Når folk så spør (for hun oppnår jo det), får de detaljer om helsa hennes. Og da mener jeg detaljer! Nå har hun begynt å gjøre det samme med barna sine: Prøvesvar legges ut i detalj, og det rantes over det udugelige helsevesenet. Ei annen venninne av meg, legger jevnlig ut at hun ikke kommer seg på den planlagte konserten hun hadde tenkt å gå på, og hun selger derfor billetten sin. Dette skjer jevnlig, kanskje annenhver måned, og jeg vet at mange stusser på at hun aldri kommer seg av gårde. Anonymkode: 2c6f6...14e 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni #23 Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (13 timer siden): Tenkte over det selv,var på sommerfest med jobben i helga.Folk satt alene og tok selfie for legge ut på some.Hva er greia,er man ikke ferdig med det heller enda.Selv om sykesenga er værre.Må være ekstremt oppmerksomhetssyke😅 Anonymkode: 0d2ac...150 Hva er galt med å ønske oppmerksomhet? Anonymkode: 54acd...c37 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni #24 Skrevet 2. juni Rart hvordan det å fokusere på seg selv har endret seg. Før mobiltelefonens tid så ville det blitt betraktet som ekstremt selvsentrert å ta bilde av seg selv og sende til andre. Nå... er det annerledes. Anonymkode: 3cda0...1d7 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni #25 Skrevet 2. juni Syns det er pinlig med alle disse som poster enkelthistorier om seg selv i uføretråder og tror at det da gjelder alle. Spesielt i tråder der svindlere diskuteres. Da er piggene ute 100% Anonymkode: 439fb...d0f
AnonymBruker Skrevet 2. juni #26 Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (19 timer siden): Synes det er flaut med mennesker som poster innlegg om seg selv på sosiale medier, uansett hva det gjelder. Anonymkode: 44d6b...584 Har du ikke noe å være flau for på egne vegne så finn deg en hobby som er mer interessant enn å være flau på andre sine vegne. Anonymkode: 57489...b24 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå