AnonymBruker Skrevet 1. juni #21 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Problemet her er at jeg enten finner bare de som vil ligge, eller chatte i ukesvis. Jeg kommer ikke til magefølelse og ha det gøy engang. Jeg bruker ikke legge noe i det før man møtes, men han som sletta meg i dag er første jeg faktisk har hatt lyst til å møte. Han har sletta profilen sin på datingapp også, så mulig han hadde dame ts Anonymkode: 41624...d56 Da må du jo kommunisere og finne ut av hva de vil, ikke bare vente å se hva som skjer Anonymkode: 26ebc...86e
AnonymBruker Skrevet 1. juni #22 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da må du jo kommunisere og finne ut av hva de vil, ikke bare vente å se hva som skjer Anonymkode: 26ebc...86e Men jeg spør jo hva de vil i så og si første melding. Føler ikke jeg kan skrive «Hei, er du en slik som bare vil skrive» Leser menn profilen til damer? Anonymkode: 41624...d56
AnonymBruker Skrevet 1. juni #23 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men jeg spør jo hva de vil i så og si første melding. Føler ikke jeg kan skrive «Hei, er du en slik som bare vil skrive» Leser menn profilen til damer? Anonymkode: 41624...d56 De du merker ikke leser, er det ingen vits å bruke tid på… Anonymkode: 8d42e...350 1
Quest68 Skrevet 1. juni #24 Skrevet 1. juni 11 minutter siden, AnonymBruker said: Er enig, men jeg klarer ikke skrive med så alt for mange samtidig. Jeg har flere som jeg skriver med nå, men merker jeg går surr. Jeg vil heller møte flere raskt for en kaffe enn å skrive lenge. Føler det er veldig få som faktisk vil møtes, de vil bare ha bekreftelse og noen å chatte med. De fleste vil jo heller at jeg skal dra hjem til dem, en møte meg på en offentlig plass for kaffe. Da har man allerede svaret. Hva burde jeg ha av bilder på profilen min? For jeg tiltrekker meg tydeligvis bare de som ikke ønsker noe seriøst ts Anonymkode: 41624...d56 Jeg har truffet noen ute, men det har ikke blitt til noe. Enten er det manglende kjemi eller det er kjemi (kun opplevd det en gang), men så ble jeg ghostet. Jeg har bilder av meg selv når jeg holder på med en av favoritt hobbyene mine. Sikkert kjedelige bilder, men for meg har det vært det motsatte, det er for få som tar kontakt. Hvor gammel er du? Husker at jeg hadde ditt problem når jeg var i 40-årene.
AnonymBruker Skrevet 1. juni #25 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg hadde dumpet hvis personen jeg traff dater flere om gangen som om det var en slags sport. Anonymkode: 6aa6a...8d1 Du kan ikke «dumpe» noen du ikke har en relasjon til. Det blir jo som å si du «dumper» oss her i tråden. Å si at du «dumper» noen du dater faller på sin egen urimelighet. Hele poenget med dating er å bli kjent. Når man blir kjent vil mesteparten av befolkningen ikke passe som ens partner. Nesten alle du dater skal ikke blir din partner. De få som blir din partner? De kan du dumpe når som helst og av hvilken grunn du bare lyster og ønsker. Men du kan ikke dumpe fremmedfolk. Anonymkode: 8e63d...f9b 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #26 Skrevet 1. juni Quest68 skrev (6 minutter siden): Jeg har truffet noen ute, men det har ikke blitt til noe. Enten er det manglende kjemi eller det er kjemi (kun opplevd det en gang), men så ble jeg ghostet. Jeg har bilder av meg selv når jeg holder på med en av favoritt hobbyene mine. Sikkert kjedelige bilder, men for meg har det vært det motsatte, det er for få som tar kontakt. Hvor gammel er du? Husker at jeg hadde ditt problem når jeg var i 40-årene. Samme her er alltid mangel på kjemi. Selv om jeg ikke har møtt noen på ca 4 mnd. Jeg prøver jo, men så blir det ikke noe. Bildene mine er også av hobby, sjekka en mannlig kollega sin tinder og jeg ser ut som en grå mus i forhold til alle de super pynta profilene til de andre jentene. ja er i tidlig 40 årene. Alders preferansene mine på tinder har klikka så jeg får opp alt fra 25-45 uansett hva jeg stiller det inn på😆 ts Anonymkode: 41624...d56 1
Quest68 Skrevet 1. juni #27 Skrevet 1. juni 2 hours ago, AnonymBruker said: Noen ganger så blir det litt tid for feks han er borte, så er de litt langt unna så ting må planlegges litt. Han siste chattet jeg med i en uke, også avtalte vi å møtes. Når vi fant dag ble jeg ghostet. Jeg luker ut de som vil komme til meg på første møte, og da har det bare blitt ingen😂 ts Anonymkode: 41624...d56 Jeg har opplevd akkurat det samme to ganger, avtalt møte, så blir jeg ghostet. Må være mentalt ustabile! 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #28 Skrevet 1. juni Jeg har jo fått inntrykk av at tidsånden holder på å snu litt, at folk anerkjenner at datingapper har kjørt seg fast, og heller prøver å møte noen organisk. Bruk det utvidede nettverket ditt, og dra ut på kulturelle aktiviteter f.eks. Anonymkode: 7cecd...222 3
AnonymBruker Skrevet 1. juni #29 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): en grå mus i forhold til alle de super pynta profilene til de andre jentene. Ikke sammenlign deg for mye med andre. Jeg er definitivt ikke alene om å prioritere substans over fasade. Det går 13 på dusinet av "alle de super pynta". Og, jeg mistenker at mennene som vil ha disse jentene, er menn du heller ikke er interessert i. Så ikke gå inn for å konkurrere, gjør ditt for å presentere ditt ekte og unike jeg. Anonymkode: 09654...0fe 2 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #30 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Jeg har jo fått inntrykk av at tidsånden holder på å snu litt, at folk anerkjenner at datingapper har kjørt seg fast, og heller prøver å møte noen organisk. Bruk det utvidede nettverket ditt, og dra ut på kulturelle aktiviteter f.eks. Anonymkode: 7cecd...222 Hva når man ikke har noe nettverk? Jeg kjenner ingen her jeg bor, for alle var venner med eksen. Jeg måtte kutte ut hobbyen min for det ble for dyrt med tanke på sønnen min. så jeg er bare hjemme og på jobb. Jeg vil mye heller møte noen i virkeligheten enn på en app, men det er kjempe vanskelig når man ikke har noe nettverk ts Anonymkode: 41624...d56 1
Quest68 Skrevet 1. juni #31 Skrevet 1. juni 16 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke sammenlign deg for mye med andre. Jeg er definitivt ikke alene om å prioritere substans over fasade. Det går 13 på dusinet av "alle de super pynta". Og, jeg mistenker at mennene som vil ha disse jentene, er menn du heller ikke er interessert i. Så ikke gå inn for å konkurrere, gjør ditt for å presentere ditt ekte og unike jeg. Anonymkode: 09654...0fe Kunne ikke vært mer enig! Så mange damer i dag har fiksa på ansiktet, kroppen, har mye sminke, osv. De er ikke ekte! Faen, hva er det som feiler mannfolk? Jeg er stolt av å være ekte! 1
Quest68 Skrevet 1. juni #32 Skrevet 1. juni 3 minutter siden, AnonymBruker said: Hva når man ikke har noe nettverk? Jeg kjenner ingen her jeg bor, for alle var venner med eksen. Jeg måtte kutte ut hobbyen min for det ble for dyrt med tanke på sønnen min. så jeg er bare hjemme og på jobb. Jeg vil mye heller møte noen i virkeligheten enn på en app, men det er kjempe vanskelig når man ikke har noe nettverk ts Anonymkode: 41624...d56 Igjen veldig like utfordringer bortsett fra at mitt barn har flyttet ut og jeg har råd til min dyre hobby (blir enda dyrere om jeg skal investere). 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #33 Skrevet 1. juni Quest68 skrev (2 minutter siden): Kunne ikke vært mer enig! Så mange damer i dag har fiksa på ansiktet, kroppen, har mye sminke, osv. De er ikke ekte! Faen, hva er det som feiler mannfolk? Jeg er stolt av å være ekte! Ja sant. Jeg har ikke fiksa på noe av utseende. Kunne aldri falt meg inn å gjøre det heller ts Anonymkode: 41624...d56 1
AnonymBruker Skrevet 1. juni #34 Skrevet 1. juni Quest68 skrev (1 minutt siden): Igjen veldig like utfordringer bortsett fra at mitt barn har flyttet ut og jeg har råd til min dyre hobby (blir enda dyrere om jeg skal investere). Jeg har lyst til å finne meg en annen jobb, og ungen min klarer å være litt alene. Men har lyst til å finne en hobby uavhengig om det fins en mann der eller ikke ts Anonymkode: 41624...d56 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå