Gå til innhold

Hvordan luke ut de som er dritt?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår ikke hva jeg gjør feil, men kom ut av et langvarig forholdt for to år siden. Hadde ingen av dating appene før etter sommeren i fjor og la ikke så mye i det. 
Plutselig møtte jeg en vi jobb, og alt virka fint. Helt til jeg fant ut at han holdt på med flere, hadde kjæreste på andre siden av landet etter ca 4 mnd. 
Alt som er på tinder nå vil bare en ting, og jeg er så lei.. 

Begynte å skrive med en på facebook dating, og alt virka så bra. Han skrev vi snakkes i mårra og avtalte å møtes denne uka, så fant jeg ut jeg var sletta på alt. 

Får ikke inntrykk av at profilen min ser ut som noen som bare vil en ting! Ikke bildene heller. Kjenner dette begynner å tære veldig på. Det beste er nok å finne noen i virkeligheten, men jeg har ikke mulighet til å ha 100 hobbyer bare for at jeg kanskje møter noen.

Hva bør man skrive i profilen? Det lønner seg jo ikke å ramse opp en hel liste med vil ikke ha

Anonymkode: 41624...d56

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg forstår ikke hva jeg gjør feil, men kom ut av et langvarig forholdt for to år siden. Hadde ingen av dating appene før etter sommeren i fjor og la ikke så mye i det. 
Plutselig møtte jeg en vi jobb, og alt virka fint. Helt til jeg fant ut at han holdt på med flere, hadde kjæreste på andre siden av landet etter ca 4 mnd. 

Begynte å skrive med en på facebook dating, og alt virka så bra. Han skrev vi snakkes i mårra og avtalte å møtes denne uka, så fant jeg ut jeg var sletta på alt. 

Får ikke inntrykk av at profilen min ser ut som noen som bare vil en ting! Ikke bildene heller. Kjenner dette begynner å tære veldig på. Det beste er nok å finne noen i virkeligheten, men jeg har ikke mulighet til å ha 100 hobbyer bare for at jeg kanskje møter noen.

Hva bør man skrive i profilen? Det lønner seg jo ikke å ramse opp en hel liste med vil ikke ha

Da er vi i samme båt. Jeg er rimelig frustrert. Forstår ingenting! 

Du kan sende meg en melding hvis du ønsker, så kan vi hjelpe hverandre. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Quest68 skrev (6 minutter siden):

Da er vi i samme båt. Jeg er rimelig frustrert. Forstår ingenting! 

Du kan sende meg en melding hvis du ønsker, så kan vi hjelpe hverandre. 

Jeg prøvde å sende deg melding, men det gikk ikke

Ja, er så frustrert.. 

Jeg unngår de profilene hvor de skriver at de ønsker bare en ting, de med toppløse bilder og slike typiske profiler. Virker ikke som det hjelper noe

ts

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Følg magefølelsen, ha det gøy, ikke ta det så seriøst og vær kresen!

Bare slett de som begynner med sexprat eller gir en dårlig følelse. Men ikke tro at ting er bra, fordi det virker bra de første 5-15 møtene. Før man møtes er det ingen vits å legge noe i det.

Anonymkode: 8d42e...350

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror de som bruker mest tid på bio og ulike type bilder og forteller mest mulig om seg selv i profilen er mer seriøse enn de som ikke gjør det. De har som regel også forstått hvordan appene og algoritmene fungerer i større grad, og sveiper ikke på alt med pupper fordi da veit de at de forsvinner langt nedi bunnen med likes som kvinner ofte får. 

Men det er ikke til å stikke under en stol at både menn og kvinner i dag sliter med mye rart. Mange er på appene kun for å validere seg selv, at hver like og melding betyr de fremdeles er attraktive. Noen er på appene kun for å vindusshoppe, og andre får panikk straks de innser de faktisk "må" fysisk møte noen og ikke bare kan chatte i evigheter. Så har du de som alltid tror gresset er grønnere om de bare går litt til...

Anonymkode: 0ffe5...235

AnonymBruker
Skrevet

Vent med ligging til du får evaluert deres verdier. De avslører seg alltid gjennom kommentarer de ler bort - du må lytte til bikommentarene som de snakker rsskt bort. 

Anonymkode: e5ba3...07f

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er lett å luke bort ugress hvis man har noe mellom ørene. KG er muligens den verste plassen å be om råd for dette, med mindre du ønsker å selvsabotere. 

Anonymkode: 27b17...a91

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Følg magefølelsen, ha det gøy, ikke ta det så seriøst og vær kresen!

Bare slett de som begynner med sexprat eller gir en dårlig følelse. Men ikke tro at ting er bra, fordi det virker bra de første 5-15 møtene. Før man møtes er det ingen vits å legge noe i det.

Problemet her er at jeg enten finner bare de som vil ligge, eller chatte i ukesvis. 
Jeg kommer ikke til magefølelse og ha det gøy engang.

Jeg bruker ikke legge noe i det før man møtes, men han som sletta meg i dag er første jeg faktisk har hatt lyst til å møte. Han har sletta profilen sin på datingapp også, så mulig han hadde dame

ts

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Vent med ligging til du får evaluert deres verdier. De avslører seg alltid gjennom kommentarer de ler bort - du må lytte til bikommentarene som de snakker rsskt bort. 

Ja, jeg prøver å teste å skrive litt sånn at de lett kan dra den et visst sted. Føler at da kommer det ligge greiene fortere frem. 
Virker ikke som det funker på alle, for han siste besto den testen, men jeg ble sletta etter at vi avtalte å møtes😥

ts

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Problemet her er at jeg enten finner bare de som vil ligge, eller chatte i ukesvis. 
Jeg kommer ikke til magefølelse og ha det gøy engang.

Jeg bruker ikke legge noe i det før man møtes, men han som sletta meg i dag er første jeg faktisk har hatt lyst til å møte. Han har sletta profilen sin på datingapp også, så mulig han hadde dame

ts

De første sletter du.

Hvorfor møter du ikke noen du har chattet med i ukesvis? Det er ganske greit å avklare mye før møte.

Eller så møtte han noen.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

De første sletter du.

Hvorfor møter du ikke noen du har chattet med i ukesvis? Det er ganske greit å avklare mye før møte.

Eller så møtte han noen.

Noen ganger så blir det litt tid for feks han er borte, så er de litt langt unna så ting må planlegges litt.

Han siste chattet jeg med i en uke, også avtalte vi å møtes. Når vi fant dag ble jeg ghostet.

Jeg luker ut de som vil komme til meg på første møte, og da har det bare blitt ingen😂

ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Høres ut som nervene tok han. Surt, men ikke din feil eller noe du har gjort.

Anonymkode: 590fd...b3f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ja, jeg prøver å teste å skrive litt sånn at de lett kan dra den et visst sted. Føler at da kommer det ligge greiene fortere frem. 
Virker ikke som det funker på alle, for han siste besto den testen, men jeg ble sletta etter at vi avtalte å møtes😥

ts

Teste hvordan da? Kan du gi eksempler?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Du skriver hvem du er og hva du vil ha.

Og så luker du ut 98-99% av alle henvendelser ut fra en titt på profil og første melding.

De første månedene i dating-fasen tenker jeg du bør date flere enn en. Dette er ikke forhold - du snakker med folk på nett, og treffes på kino eller kafé. Du investerer null første 1-4 måneder. Du blir kjent med. De ler, aller, aller fleste skal du vrake som utilstrekkelige etter å ha blitt kjent med dem. Om du ikke da har flere relasjoner gående parallelt vil dette ta tid. Kjør effektiv utvelgelse. Sett høye krav. Er du i tvil? Bedre å vrake 10 for mange enn en for lite.

Anonymkode: 8e63d...f9b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Og så luker du ut 98-99% av alle henvendelser ut fra en titt på profil og første melding.

De første månedene i dating-fasen tenker jeg du bør date flere enn en. Dette er ikke forhold - du snakker med folk på nett, og treffes på kino eller kafé. Du investerer null første 1-4 måneder. Du blir kjent med. De ler, aller, aller fleste skal du vrake som utilstrekkelige etter å ha blitt kjent med dem. Om du ikke da har flere relasjoner gående parallelt vil dette ta tid. Kjør effektiv utvelgelse. Sett høye krav. Er du i tvil? Bedre å vrake 10 for mange enn en for lite.

Jeg hadde dumpet hvis personen jeg traff dater flere om gangen som om det var en slags sport.

Anonymkode: 6aa6a...8d1

• Liker 3
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg prøvde å sende deg melding, men det gikk ikke

Ja, er så frustrert.. 

Jeg unngår de profilene hvor de skriver at de ønsker bare en ting, de med toppløse bilder og slike typiske profiler. Virker ikke som det hjelper noe

ts

Sikkert fordi jeg er relativt ny medlem, men jeg fikk en melding fra en annen i går, så prøv igjen. Hva slags feilmelding får du?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Er enig, men jeg klarer ikke skrive med så alt for mange samtidig. Jeg har flere som jeg skriver med nå, men merker jeg går surr. 

Jeg vil heller møte flere raskt for en kaffe enn å skrive lenge. Føler det er veldig få som faktisk vil møtes, de vil bare ha bekreftelse og noen å chatte med. 
De fleste vil jo heller at jeg skal dra hjem til dem, en møte meg på en offentlig plass for kaffe. Da har man allerede svaret.

Hva burde jeg ha av bilder på profilen min? For jeg tiltrekker meg tydeligvis bare de som ikke ønsker noe seriøst

ts

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
Quest68 skrev (1 minutt siden):

Sikkert fordi jeg er relativt ny medlem, men jeg fikk en melding fra en annen i går, så prøv igjen. Hva slags feilmelding får du?

At jeg kun har lov å starte 0 samtaler🙈

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg hadde dumpet hvis personen jeg traff dater flere om gangen som om det var en slags sport.

Anonymkode: 6aa6a...8d1

Helt innafor å møte flere i starten. Jeg hadde 2-3 dater i uka med 10 menn, de fleste møtte jeg max 2 ganger. Skulle jeg holdt meg til en mann om gangen, hadde det gått årevis til bortkastet tid.

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

At jeg kun har lov å starte 0 samtaler🙈

Samme her når jeg ønsker å sende en melding. Da er vi begge ferske. Pokker! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...