Anonym21345 Skrevet 14 timer siden #1 Skrevet 14 timer siden Hvordan gikk du ned i vekt? Prøvd alt, endte opp med wegovy nå😖
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #2 Skrevet 13 timer siden har ikke klart det dessverre. Har spurt her inne også. Fikk bare bøttevis med kalorier inn og kalorier ut debatt. Anonymkode: 88607...51d 4
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #3 Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (59 minutter siden): har ikke klart det dessverre. Har spurt her inne også. Fikk bare bøttevis med kalorier inn og kalorier ut debatt. Anonymkode: 88607...51d Det stemmer jo. At det er lett eller at alle klarer det er en annen ting. Jeg klarer ikke. Men hadde jeg spist mindre enn jeg forbrant hadde jeg gått ned. Jeg beveger meg mye, så har gått ned litt pga det. Og der får det bli frem til prisen går ned på medisinen. Prioriterer reising før vekt. Anonymkode: 03642...6b2 1
Anonym21345 Skrevet 11 timer siden Forfatter #4 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): har ikke klart det dessverre. Har spurt her inne også. Fikk bare bøttevis med kalorier inn og kalorier ut debatt. Anonymkode: 88607...51d Det må være tull. Jeg er nøye, har trent hele livet. Vekta beveger seg oppover
Anonym21345 Skrevet 11 timer siden Forfatter #5 Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Det stemmer jo. At det er lett eller at alle klarer det er en annen ting. Jeg klarer ikke. Men hadde jeg spist mindre enn jeg forbrant hadde jeg gått ned. Jeg beveger meg mye, så har gått ned litt pga det. Og der får det bli frem til prisen går ned på medisinen. Prioriterer reising før vekt. Anonymkode: 03642...6b2 Ja, medisinen funker bra synes jeg
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #6 Skrevet 11 timer siden Anonym21345 skrev (15 minutter siden): Det må være tull. Jeg er nøye, har trent hele livet. Vekta beveger seg oppover Samme her. Anonymkode: 88607...51d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå