Anonym21345 Skrevet 1. juni #1 Skrevet 1. juni Hvordan gikk du ned i vekt? Prøvd alt, endte opp med wegovy nå😖
AnonymBruker Skrevet 1. juni #2 Skrevet 1. juni har ikke klart det dessverre. Har spurt her inne også. Fikk bare bøttevis med kalorier inn og kalorier ut debatt. Anonymkode: 88607...51d 5 2
AnonymBruker Skrevet 1. juni #3 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (59 minutter siden): har ikke klart det dessverre. Har spurt her inne også. Fikk bare bøttevis med kalorier inn og kalorier ut debatt. Anonymkode: 88607...51d Det stemmer jo. At det er lett eller at alle klarer det er en annen ting. Jeg klarer ikke. Men hadde jeg spist mindre enn jeg forbrant hadde jeg gått ned. Jeg beveger meg mye, så har gått ned litt pga det. Og der får det bli frem til prisen går ned på medisinen. Prioriterer reising før vekt. Anonymkode: 03642...6b2 2
Anonym21345 Skrevet 1. juni Forfatter #4 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (1 time siden): har ikke klart det dessverre. Har spurt her inne også. Fikk bare bøttevis med kalorier inn og kalorier ut debatt. Anonymkode: 88607...51d Det må være tull. Jeg er nøye, har trent hele livet. Vekta beveger seg oppover
Anonym21345 Skrevet 1. juni Forfatter #5 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Det stemmer jo. At det er lett eller at alle klarer det er en annen ting. Jeg klarer ikke. Men hadde jeg spist mindre enn jeg forbrant hadde jeg gått ned. Jeg beveger meg mye, så har gått ned litt pga det. Og der får det bli frem til prisen går ned på medisinen. Prioriterer reising før vekt. Anonymkode: 03642...6b2 Ja, medisinen funker bra synes jeg
AnonymBruker Skrevet 1. juni #6 Skrevet 1. juni Anonym21345 skrev (15 minutter siden): Det må være tull. Jeg er nøye, har trent hele livet. Vekta beveger seg oppover Samme her. Anonymkode: 88607...51d
AnonymBruker Skrevet 2. juni #8 Skrevet 2. juni Anonym21345 skrev (På 1.6.2026 den 16.46): Det må være tull. Jeg er nøye, har trent hele livet. Vekta beveger seg oppover Du tror det er tull? Du tror helt oppriktig at du ligger i kaloriunderskudd, men allikevel går opp i vekt? Hva tror du egentlig wegovy skal gjøre? Jo den skal gjøre det du ikke klarer selv, å innta mindre kalorier. Anonymkode: 4b73d...6a2 3 1
Anonym21345 Skrevet 2. juni Forfatter #9 Skrevet 2. juni AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Du tror det er tull? Du tror helt oppriktig at du ligger i kaloriunderskudd, men allikevel går opp i vekt? Hva tror du egentlig wegovy skal gjøre? Jo den skal gjøre det du ikke klarer selv, å innta mindre kalorier. Anonymkode: 4b73d...6a2 Det er tull. Du kan ingenting om insulinresistens og pcos du? 2 3
AnonymBruker Skrevet 2. juni #10 Skrevet 2. juni Anonym21345 skrev (12 minutter siden): Det er tull. Du kan ingenting om insulinresistens og pcos du? Kan veldig mye om det. Og veldig spent på hvordan du skal forklare meg vektoppgang ved kaloriunderskudd. Anonymkode: 4b73d...6a2 4 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni #11 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (9 timer siden): Kan veldig mye om det. Og veldig spent på hvordan du skal forklare meg vektoppgang ved kaloriunderskudd. Anonymkode: 4b73d...6a2 En dag vil du også kanskje forstå. Anonymkode: 88607...51d 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni #12 Skrevet 3. juni Anonym21345 skrev (9 timer siden): Det er tull. Du kan ingenting om insulinresistens og pcos du? Du trenger minde kalorier. Er der det ligger, mennesker med pcos trenger mindre kalorier for å legge på seg. Anonymkode: 03642...6b2 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni #13 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (28 minutter siden): En dag vil du også kanskje forstå. Anonymkode: 88607...51d Ingen vil forstå det, da det ikke er sant. Hvor mange kalorier man trenger for å beholde vekten er individuel. Noen sykdommer gjør at man må ha mindre kalorier enn noen man kqn sammenligne seg med. Slankemedisiner gjør at man spiser færre kalorier. Anonymkode: 03642...6b2 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni #14 Skrevet 3. juni Anonym21345 skrev (På 1.6.2026 den 14.16): Hvordan gikk du ned i vekt? Prøvd alt, endte opp med wegovy nå😖 Du må begynne med NMN ,hormoner er i ubalanse ,et anti age tilskudd, skal ha effekt mot pcos og rette opp ubalansen , anbefaler perpetualife.no Anonymkode: 9a1e2...1d2
AnonymBruker Skrevet 3. juni #16 Skrevet 3. juni Vær skeptisk til å ta imot råd fra menn når det gjelder kvinnekroppen. Ihvertfall de som mener at hormoner ikke spiller en rolle, mens de selv sitter der med testosteronet sitt og får muskler av en fis. Anonymkode: f855c...516 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni #17 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vær skeptisk til å ta imot råd fra menn når det gjelder kvinnekroppen. Ihvertfall de som mener at hormoner ikke spiller en rolle, mens de selv sitter der med testosteronet sitt og får muskler av en fis. Anonymkode: f855c...516 Ingen har vel sagt ikke hormoner spiller en rolle. Slankesprøyter innholder hormon. Noen må pga sine hormoner ha mindre kalorier. Anonymkode: 03642...6b2 1
Kygos Skrevet 3. juni #18 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): En dag vil du også kanskje forstå. Anonymkode: 88607...51d De fleste skjønner at det for noen er svært vanskelig å gå ned i vekt, særlig med sykdommer. Likevel, den absolutt eneste metoden er å spise mindre enn du forbruker, diagnose eller ei. Det er ikke fysisk mulig å redusere vekten på en annen måte. Du har jo fettsuging da, men det blir noe annet. Hvis man går rundt med den holdningen om at 'jeg spiser lite, gjør alt riktig, og likevel øker vekten", så lever man i fornektelse og vil aldri gå ned i vekt. Som andre skriver, slankemedisiner hjelper deg med å redusere kaloriinntaket. Jeg tror ikke det er så mange som intuitivt er med på at noen blir feite uten at de spiser mer enn det kroppen trenger for å holde stabil vekt(?) 3
Kygos Skrevet 3. juni #19 Skrevet 3. juni AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Vær skeptisk til å ta imot råd fra menn når det gjelder kvinnekroppen. Ihvertfall de som mener at hormoner ikke spiller en rolle, mens de selv sitter der med testosteronet sitt og får muskler av en fis. Anonymkode: f855c...516 Du har litt andre forutsetninger, kanskje, men det endrer ikke hovedlinjene for hva som regulerer kroppsvekten. Den største forskjellen på menn og kvinner og dette, er at kvinner trenger færre kalorier i snitt. Kvinnekropper er ikke noe mysterium på dette området. De samme prinsippene gjelder, så har noen tilstander som gjør underskudd mer utfordrende, tilstander som reduserer forbrenning med en banan eller to i døgnet sammenliknet med "normale". 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni #20 Skrevet 3. juni Kygos skrev (3 minutter siden): De fleste skjønner at det for noen er svært vanskelig å gå ned i vekt, særlig med sykdommer. Likevel, den absolutt eneste metoden er å spise mindre enn du forbruker, diagnose eller ei. Det er ikke fysisk mulig å redusere vekten på en annen måte. Du har jo fettsuging da, men det blir noe annet. Hvis man går rundt med den holdningen om at 'jeg spiser lite, gjør alt riktig, og likevel øker vekten", så lever man i fornektelse og vil aldri gå ned i vekt. Som andre skriver, slankemedisiner hjelper deg med å redusere kaloriinntaket. Jeg tror ikke det er så mange som intuitivt er med på at noen blir feite uten at de spiser mer enn det kroppen trenger for å holde stabil vekt(?) Jeg måtte begynne å spise mer for å gå ned i fett. Jeg spiste for lite, slik at kroppen min ikke fikk nok næring til å bygge muskler. Jeg forble bare bein og fett. Uansett hvor mye jeg trente. Da jeg begynte å gi skikkelig bensin til muskelbygging, så forsvant gradvis fettet. Muskler forbrenner fett. Muskler trenger bensin, som karbohydrater og proteiner. Musklene trenger også minst 8 timer søvn per natt. Anonymkode: f855c...516
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå