Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Synes han har oppført seg så likegyldig å kaldt siste halvåret…vi bor ikke sammen… ingen barn,eiendeler osv sammen.. jeg er mest hos han på besøk. 

har en dårlig magefølelse og egentlig hatt det en stund...han gjemmer unna tlf, lydløs..nye damer på facebook,alltid opptatt, virker ikke som han egentlig bryr seg så mye om meg lenger… 

noen som vet hvordan jeg kan prøve å finne ut av det? Han klikker om jeg spør han.. da vrir han det til at jeg er utro.. så tenker det beste er å lete etter tegn hjemme hos han, evt i bil osv.. 

Anonymkode: 1e1ef...180

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hårstrå, hårspenner etc. Evt sett igjen dine ting og se om de blir fjerna 

Anonymkode: a9a32...059

• Nyttig 2
Skrevet

Om han er likegyldig mot deg, hvorfor avslutter ikke du det?

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis han klikker og vrir ting om til å handle om deg er han jo et drittmenneske som ikke går av veien for å behandle deg dårlig. Kom han i forkjøpet og slå opp, slutt å laste bort tiden din på en som ikke bryr seg om deg. 

Anonymkode: 0c1e8...497

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Synes han har oppført seg så likegyldig å kaldt siste halvåret…vi bor ikke sammen… ingen barn,eiendeler osv sammen.. jeg er mest hos han på besøk. 

har en dårlig magefølelse og egentlig hatt det en stund...han gjemmer unna tlf, lydløs..nye damer på facebook,alltid opptatt, virker ikke som han egentlig bryr seg så mye om meg lenger… 

noen som vet hvordan jeg kan prøve å finne ut av det? Han klikker om jeg spør han.. da vrir han det til at jeg er utro.. så tenker det beste er å lete etter tegn hjemme hos han, evt i bil osv.. 

Han viser seg allerede tegn på at han er utro. Om du fortsatt er usikker, så spør du han rett ut. Ikke la han vri seg unna eller legge skylden på deg. Om han klikker på deg, så er det en ganske god indikasjon på at han faktisk ER utro. For en dust! 

Jeg var i din situasjon for litt over 2 år siden. Jeg så mange av tegnene på utroskap. Til slutt spurte jeg rett ut; "er du utro mot meg?" Nei, de var jo bare venner. Bare venner du liksom.... 🙄 Han trodde visst at jeg var dum. 

Gjorde det slutt rett etterpå. Jeg orket ikke leve med usikkerheten + at jeg klarte ikke å stole på han. 

Endret av Mardina
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Totalt unødvendig å lete etter noen bevis, han er jo ikke interessert lengre. Og ja, han har andre damer uten tvil.

Anonymkode: a224c...bfe

• Liker 1
Skrevet

Du trenger ikke finne ut av noen ting. Følelsen og stemningen er nok til at du vet dette forholdet er over.

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Spiller det noen rolle? Hvis han fremstår helt som han har sjekket ut av forholdet, så er det jo ikke noe hyggelig å være sammen med han, han skaper usikkerhet og utrygghet for deg. 

Han beskylder jo også deg for å være utro, hva er hans argumenter for at han tror det? Ikke uvanlig at folk som har noe å skjule går i "tilbakeangrepsmodus". 

Anonymkode: 04c0b...929

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Må du finne ut av det da? Kan du ikke bare avslutte forholdet og bli ferdig med han? 

Anonymkode: d5b10...01b

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere er ikke samboere, har ingen barn og han behandler deg dårlig. Nå vet du allerede hvordan et samliv med ham vil fortone seg. Ønsker du å leve slik resten av livet? Hvis ikke, så kutt ham ut. Det finnes bedre menn der ute. 

Anonymkode: 1d8f4...90c

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Amy71 skrev (10 timer siden):

Om han er likegyldig mot deg, hvorfor avslutter ikke du det?

Dette er den åpenbare fasiten.

I et særboerforhold uten barn tremger man bare reise seg, snu ryggen til og gå.

Endret av Snok1
  • Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Hvor lenge har dere holdt på? Hvor gammel er han? Hvis han er en 20 åring, så har du svaret!!!

Anonymkode: 843c5...b95

AnonymBruker
Skrevet

utro eller ei, han viser tegn på å ikke respektere deg. Ikke være investert i deg og dere. Ikke prioritere deg. Ikke elske deg. Trenger du virkelig håndfaste bevis på utroskap for å gå videre fra dette her? 

Er det du får i dag godt nok for deg?

Det er noe sykt deilig ved det å si "dette er ikke godt nok for meg, enkelt og greit, jeg avslutter". Ferdig med det. 
Ikke noe forhandling eller lovnader om ditt og datt. Bare enkelt og greit. Ferdig. 

Hvis du liker dramatikken med utroskap og du trenger å skylde på noe slikt så kan du avsløre det med å dukke opp uanmeldt. Legge undertøy under puten din sette noe på gulvet på din side av sengen som hun kommer til å flytte på uten å tenke seg om. Sette noe på nattbordet ditt som må flytter for å bruke lampen din eller legge mobilen der. 

Men for å være helt ærlig. Er dette et forhold du synes er bra for deg?

Anonymkode: 69229...b48

Skrevet

Som andre sier, utroskap eller ikke er jo ikke problemet her. Om det ikke er kjærlighet og kontakt mellom dere så er jo forholdet over uansett.

AnonymBruker
Skrevet

Et forhold hvor man har en dårlig magefølelse er ett man legger bak seg TS.. Uansett hvorfor er det først deg selv du må tenke på.. 

Anonymkode: 99421...34c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...