AnonymBruker Skrevet 30. mai #21 Skrevet 30. mai Kom han hjem da når du sa nei? Hvordan var stemninga? Noen menn bruker jo dama si som unnskyldning for kompiser istedenfor å tørre å si nei selv... For da er det dama som er kjip. Men siden det "bare" var snakk om film, og jeg skjønner du hadde gledet deg å endelig være litt sammen med han etter han var kommet hjem offshore, så synes jeg det er vanskelig å si om du var kjip med han eller ikke. For jeg ser begge sider her, kanskje han ikke brukte deg som unnskyldning og virkelig ville ut en tur med kompiser, mens du ønsket å endelig ha litt kvalitetstid igjen. Vi kan si det sånn at det ble litt dumt, og kanskje burde du vært rausere... Kanskje. Anonymkode: 5489b...9b1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 23:45 #22 Skrevet tirsdag kl. 23:45 AnonymBruker skrev (På 30.5.2026 den 21.48): Må en voksen mann spørre om lov til å hå på byen? Anonymkode: 503e4...82b Når han har en avtale med kjæresten sin fra før ja Anonymkode: 7465c...833 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 04:46 #23 Skrevet onsdag kl. 04:46 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Når han har en avtale med kjæresten sin fra før ja Anonymkode: 7465c...833 En avtale om å se film hjem er en avtale som uten problem kan endres til en annen dag. Anonymkode: 503e4...82b
got2go Skrevet onsdag kl. 18:09 #24 Skrevet onsdag kl. 18:09 Herregud, la nå mannen få gå på byen med kompisene sine. Film kan dere alltids se en annan dag.
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 08:15 #25 Skrevet torsdag kl. 08:15 AnonymBruker skrev (På 30.5.2026 den 21.43): jeg og samboer ble enig om at han skulle se fotball med kompiser og så skulle han hjem for å være med meg og vi skulle se film. er det toxic av meg at han ringen og spør om å kunne gå på byen og jeg sier nei? hvis han sa før han dro at han ikke ville på byen og han i tillegg kom hjem offshore i dag tidlig. hvis ikke hadde jeg blitt med han og sett kampen.. Anonymkode: ddf19...0b7 Jeg regner med at grunnen til at du sa nei var at dere ikke har sett hverandre på lenge, og at du ville at han skulle vise at han ville tilbringe tid med deg. Skjønner at du ble skuffet over å bli valgt bort, spesielt når han kunne løst det ved å be deg om å møte dem ute. Anonymkode: ccff1...e75
Frk. Viaggio Skrevet i går, 05:49 #26 Skrevet i går, 05:49 AnonymBruker skrev (På 30.5.2026 den 23.25): At han må spørre er litt usunt ja. Anonymkode: 2ef1f...419 "MÅ" spørre? Jeg mener det er sunt å involvere den andre når man egentlig har en annen plan sammen først. 1
AnonymBruker Skrevet i går, 06:00 #27 Skrevet i går, 06:00 AnonymBruker skrev (På 30.5.2026 den 22.08): Jeg tror ikke du vet hva "toxic" betyr. Anonymkode: 76e4f...33e Jeg tror her mangler det mer, enn bare forståelsen for begrepet "toxic". Skremmende å se at folk ikke lenger kan skrive noenlunde sammenhengende, komplette og forståelige setninger. Om rettskriving har vi sluttet å snakke for lenge siden. Anonymkode: f6632...d99
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå