AnonymBruker Skrevet 30. mai #1 Skrevet 30. mai jeg og samboer ble enig om at han skulle se fotball med kompiser og så skulle han hjem for å være med meg og vi skulle se film. er det toxic av meg at han ringen og spør om å kunne gå på byen og jeg sier nei? hvis han sa før han dro at han ikke ville på byen og han i tillegg kom hjem offshore i dag tidlig. hvis ikke hadde jeg blitt med han og sett kampen.. Anonymkode: ddf19...0b7
AnonymBruker Skrevet 30. mai #4 Skrevet 30. mai Må en voksen mann spørre om lov til å hå på byen? Anonymkode: 503e4...82b 3 1
Macro Skrevet 30. mai #5 Skrevet 30. mai (endret) Er ikke toxic å si nei, men synes det var rart at dere avtalte en innetid i utgangspunktet. Jeg pleier å si at vi ser hva som skjer for plutselig er det veldig gøy der man er og man vil bli lenger. Endret 30. mai av Macro La til 6 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai #7 Skrevet 30. mai sara9999 skrev (2 minutter siden): vi passer hunden til foreldrene hans og vi skulle egnt se kampen sammen hos venner. men siden han sa han ikke ville på byen så ble jeg heller hjemme med hunden. lurte bare på om det var toxic av meg. han må jo nesten spør meg ja om han kan gå på byen hvis vi hadde en avtale. hadde vi ikke hatt en avtale om p møtes etterpå så hadde jeg enten blitt med eller så hadde han få gjort det han ville etter kampen Hva mener du med "toxic"? Anonymkode: 14812...1f4
Abra Skrevet 30. mai #9 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Må en voksen mann spørre om lov til å hå på byen? Anonymkode: 503e4...82b Så når du avtaler noe med noen, men ombestemmer deg senere. Unnlater du da å informere om det? Det er i så fall skikkelig drittsekk oppførsel. 3
AnonymBruker Skrevet 30. mai #10 Skrevet 30. mai Jeg tror ikke du vet hva "toxic" betyr. Anonymkode: 76e4f...33e 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai #11 Skrevet 30. mai Abra skrev (7 minutter siden): Så når du avtaler noe med noen, men ombestemmer deg senere. Unnlater du da å informere om det? Det er i så fall skikkelig drittsekk oppførsel. Informere er ikke det samme som å spørre. Anonymkode: 503e4...82b 1
Abra Skrevet 30. mai #12 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Informere er ikke det samme som å spørre. Anonymkode: 503e4...82b Du hadde nok også spurt om det gjaldt å avlyse planer med din samboer. 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai #13 Skrevet 30. mai Ut på byen med venner høres mye morsommere ut enn å se film med kjæresten. Jeg hadde selvsagt sagt ja og flyttet filmen til kvelden etter. Ingen grunn til å være kontrollerende. Anonymkode: 8b865...3c9 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai #14 Skrevet 30. mai Abra skrev (16 minutter siden): Du hadde nok også spurt om det gjaldt å avlyse planer med din samboer. Nei, jeg hadde ikke spurt om å gå på byen hvis planen var å se film med samboer. Anonymkode: 503e4...82b 1
Abra Skrevet 30. mai #15 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Nei, jeg hadde ikke spurt om å gå på byen hvis planen var å se film med samboer. Anonymkode: 503e4...82b Og derfor er du singel.
aksase Skrevet 30. mai #16 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (1 time siden): jeg og samboer ble enig om at han skulle se fotball med kompiser og så skulle han hjem for å være med meg og vi skulle se film. er det toxic av meg at han ringen og spør om å kunne gå på byen og jeg sier nei? hvis han sa før han dro at han ikke ville på byen og han i tillegg kom hjem offshore i dag tidlig. hvis ikke hadde jeg blitt med han og sett kampen.. Anonymkode: ddf19...0b7 Ikke sikker på hva "toxic" betyr i denne sammenheng, men oversatt til norsk betyr det "giftig". Om dette er "giftig" av deg? Vet ikke. Forstår ikke helt hvor "giftig" passer inn her.... Uansett, hvis han først har lovet deg å være sammen med deg om kvelden, så er det OK å forvente at han holder det han har lovet.
AnonymBruker Skrevet 30. mai #17 Skrevet 30. mai Abra skrev (8 minutter siden): Og derfor er du singel. Hvorfor tyr du til personangrep? Går det ut over deg at jeg ikke spør min samboer om å gå på byen? Anonymkode: 503e4...82b 2
Abra Skrevet 30. mai #18 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Hvorfor tyr du til personangrep? Går det ut over deg at jeg ikke spør min samboer om å gå på byen? Anonymkode: 503e4...82b På ingen måte. Jeg bare velger å ikke tro på deg.
AnonymBruker Skrevet 30. mai #19 Skrevet 30. mai Abra skrev (5 minutter siden): På ingen måte. Jeg bare velger å ikke tro på deg. Det er lite som interesserer meg mindre enn hva du tror. Men takk for at du avsporer tråden. Anonymkode: 503e4...82b 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai #20 Skrevet 30. mai At han må spørre er litt usunt ja. Anonymkode: 2ef1f...419
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå