Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det går helt fint! Abort er et sårt tema, og man har forskjellige syn på det. 
Jeg var sikker på at jeg aldri kom til å ta abort, men så kom jeg opp i den situasjonen. Det tyngste er at alle rundt meg har fått det til å handle om dem. Så jeg må ha holdt mine følelser for meg selv, og tatt vare på de rundt meg i stedet. 

Ts 

Anonymkode: c7ee7...a0d

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det går helt fint! Abort er et sårt tema, og man har forskjellige syn på det. 
Jeg var sikker på at jeg aldri kom til å ta abort, men så kom jeg opp i den situasjonen. Det tyngste er at alle rundt meg har fått det til å handle om dem. Så jeg må ha holdt mine følelser for meg selv, og tatt vare på de rundt meg i stedet. 

Ts 

Jeg trodde heller aldri jeg skulle stå i en slik situasjon, så plutselig gjorde jeg det. Men hva mener du med at de har fått det til å handle om dem? Har de fått din abort til å handle om dem? 😟😩

Anonymkode: 010ae...279

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg trodde heller aldri jeg skulle stå i en slik situasjon, så plutselig gjorde jeg det. Men hva mener du med at de har fått det til å handle om dem? Har de fått din abort til å handle om dem? 😟😩

Ja, de har fått den til å handle om dem. Altså deres følelser rundt det har vært viktigere enn mine, og at de har hatt det verst osv.. så nå snakker jeg ikke om det til noen av mine nærmeste 

ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja, de har fått den til å handle om dem. Altså deres følelser rundt det har vært viktigere enn mine, og at de har hatt det verst osv.. så nå snakker jeg ikke om det til noen av mine nærmeste 

ts

Hva i alle dager? Hvorfor?? De skal jo støtte deg, ikke få dette til å handle om dem.. hvorfor er de påvirket negativt av at du tok en abort? Dette handler jo utelukkende om deg 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...