salsera Skrevet 19. april 2006 #21 Skrevet 19. april 2006 Så langt har vi bare planlagt en langhelg til Italia. Vi skal flytte i sommer, så det blir sannsynligvis ikke noen lang ferie i år, man kanskje noen små utflukter til?
Monarabb Skrevet 19. april 2006 #22 Skrevet 19. april 2006 Siden jeg bor i Nice for tiden saa regner jeg med at det blir en ferie i seg selv. Men skal ikke se vekk fra at det blir smaa turer til Cannes, Monaco, og til Italia i lopet av sommeren Frankrike er deeeeilig
Siam Skrevet 20. april 2006 #23 Skrevet 20. april 2006 Vi blir hjemme i hele sommer, så det blir masse turer med båten og på hytta. I september skal vi 3 uker til Kroatia, vi skal loffe på øyene mellom Split og Dubrovnik.
Malou Skrevet 20. april 2006 #25 Skrevet 20. april 2006 Vi skal kjøre ned til Toscana. Skal først bo inne i landet en uke og kjøre rundt omkring før vi avslutter med litt over en uke ute ved kysten.
Veslejenta Skrevet 22. april 2006 #26 Skrevet 22. april 2006 Vi skal besøke familie som bor andre steder i Norge, og ellers være hjemme. Har ikke så mye penger i år...
Gjest Solsikke Skrevet 22. april 2006 #27 Skrevet 22. april 2006 Vi skal reise rundt i Italia i 14 dager. Tar fly til Milano, og reiser videre derfra med tog. Har ikke planlagt så mye enda, men har ihvertfall lyst å se Pisa, Lucca, Firenze og Roma.
Gjest gjest1 Skrevet 23. april 2006 #28 Skrevet 23. april 2006 Vi reiser til Santorini i mai. I fellesferien blir det en tur på "landet"
Ephemera Skrevet 1. mai 2006 #29 Skrevet 1. mai 2006 Har lite planer foreløpig, siden det ikke er helt avklart med ferie og jobb for sambo. Jeg har nettopp fått innvilget ferie i uke 29, 30 og 31. Vi skal være endel hjemme og pusse opp huset som vi flyttet inn i i fjor sommer, men jeg må bort en tur også. Har enten lyst på en liten sydentur eller en langweekend til en storby. Hytta kan også brukes innimellom. I fjor var vi 3 uker i USA, så ferien i år skal uansett være litt billigere enn fjorårets
Gjest gjest1 Skrevet 1. mai 2006 #30 Skrevet 1. mai 2006 Det er flere forskjellige reiser som har skjedd og skal skje i løpet av våren. Men det som er den såkalte sommerferien er to uker i Frankrike, ikke langt unna Nice. Det blir kun strender, sol, bading og god mat. Det blir nok ikke et eneste museumsbesøk, og ei heller shopping. Vi skal også feire ettårsdagen til sønnen min her nede, og får da besøk av familien. Jej!
Gjest Little me Skrevet 2. mai 2006 #32 Skrevet 2. mai 2006 Jeg skal til Milano med ei venninne. Ellers skal jeg ha 3 uker ferie med sambo hvor vi skal reise rundt i det langstrakte land å gå i fjellet!
Octavia Skrevet 4. mai 2006 #34 Skrevet 4. mai 2006 En uke i Skottland, og en uke i Nord Norge (mannens familie).
Tusseline Skrevet 4. mai 2006 #35 Skrevet 4. mai 2006 Planene til nå: Provence, en eller annen festival (håper på Hulstfred!) og hopp-på-tur til Syden i begynnelsen av august.
Gjest ttttt Skrevet 6. mai 2006 #36 Skrevet 6. mai 2006 - Tre uker bilferie i California med samboeren - Langhelg til København for å besøke en venninne - En uke på Malta med mamma - Romatur med vennegjeng ...og det som er igjen av tid da bør nok gå til jobbing for å finansiere en litt for heftig feriesommer til student å være...
Acinom Skrevet 6. mai 2006 #37 Skrevet 6. mai 2006 Skal på jentetur til Alanya ei uke nå i mai. Så er det 2 uker i Alcudia i juli sammen med barna
Gjest Skya Skrevet 6. mai 2006 #38 Skrevet 6. mai 2006 Bilferie til København der det store høydepunktet er Robbie Williams konsert. Og så en liten tur til familien i trivelige trøndelag.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå