mito Skrevet 18. april 2006 #1 Skrevet 18. april 2006 Jeg er veldig glad i å reise, og til sommeren skal jeg til Sør-Amerika. Blir der i tre uker og regner med å være innom to-tre land. Hvor skal dere i sommer?
mito Skrevet 18. april 2006 Forfatter #3 Skrevet 18. april 2006 'Feire'. Er jeg tilbakestående, eller?
Gjest gjest1 Skrevet 18. april 2006 #4 Skrevet 18. april 2006 I år skal jeg til Italia. Kjøre rundt i Toscana og ellers besøke Firenze og Venezia. Blir nok noen late dager på stranden på østkysten også tenker jeg
Gjest Gjesta Skrevet 18. april 2006 #5 Skrevet 18. april 2006 'Feire'. Er jeg tilbakestående, eller? ← Jeg skal la være å svare på dét spørsmålet For mange er nok ferie og feire ganske synonyme... Når det gjelder meg selv, vet jeg ikke. Det blir muligens en uke hos faren min (og deretter en uke på spa for å komme seg igjen....:spøk:), og utover det vet jeg ikke. Sannsynligvis noen dager i Nederland i begynnelsen av juni, og så er resten i det blå.
Gjest Shadowlyn Skrevet 18. april 2006 #6 Skrevet 18. april 2006 Skal være hjemme. Skal en liten tur til Sør-Trøndelag men bare for å hente noe. Så det tells kanskje ikke.
Sniglå Skrevet 18. april 2006 #7 Skrevet 18. april 2006 Skal jobbe hele sommeren, så det blir kanskje bare en weekend til en eller annen storby.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 18. april 2006 #9 Skrevet 18. april 2006 Skal hvertfall til Amsterdam i slutten av juli. Skal kanskje en tur til Riga med min mor. Ellers skal jeg hjem til Norge, men vet ikke om det kvalifiserer som ferie.
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2006 #10 Skrevet 18. april 2006 I år skal jeg til Italia. Kjøre rundt i Toscana og ellers besøke Firenze og Venezia. Blir nok noen late dager på stranden på østkysten også tenker jeg ← Åh! Det er bare helt fantastisk! Anbefaler å stikke innom Arezzo. Og dere burde bo på koselige vingårder osv. (Vi bodde her: http://www.pomaio.it/ og koste oss skikkelig!)
Gjest gjest1 Skrevet 18. april 2006 #11 Skrevet 18. april 2006 Åh! Det er bare helt fantastisk! Anbefaler å stikke innom Arezzo. Og dere burde bo på koselige vingårder osv. (Vi bodde her: http://www.pomaio.it/ og koste oss skikkelig!) ← Tusen takk for tips! Skal skjekke det ut
Coronas Skrevet 18. april 2006 #12 Skrevet 18. april 2006 Vi har planer om Thailand. Blir 2 uker på Koh Samui, i reisen blir det også tur ut til Koh Tao, Koh Phangan og Nangyuna Island (liten øy utenfor Koh Tao) Om været tillater det blir det også besøk til Mu Ko Ang Thong National Park. Tilslutt skal vi ha noen dager (kanskje en uke) i Bangkok. Det blir andre gang i Bangkok. Er alltid noe å oppleve i den storbyen
Gjest Jalileh Skrevet 18. april 2006 #13 Skrevet 18. april 2006 Jeg skal til London med mammsen (shopping, shopping) og kanskje til Amsterdam med en venninne for å besøke en annen venninne.
Gjest King James II Skrevet 18. april 2006 #14 Skrevet 18. april 2006 Jeg skal til Geneve og besøke en kompis og kona hans.
Gjest -eline- Skrevet 18. april 2006 #15 Skrevet 18. april 2006 Skal kombinere å hente flyttelasset mitt i UK med bilferie. Så vi (jeg og kjæresten) tar ferja over til Newcastle, suser ned til sør-England der jeg bor for 1-1,5 uke, blir vel å ta en og annen dagstur i området mens foreldrene mine er over på besøk, deretter blir det 1-1,5 uke i sørlige deler av Cornwall, gleder meg masse! Hvis været tillater det så satser jeg på å prøve å surfe! Ellers så satser vi på å gå litt turer og bare slappe av. Deretter så kjører vi hjemover, skal innom en kompis på veien opp og må besøke Imperial War Museum North i Manchester...
IdaC Skrevet 19. april 2006 #16 Skrevet 19. april 2006 Det blir kort ferie på oss i år i frohold til det vi er vant til. Vi reiser 10 dager til Italia. Først en helg i Milano, så par dager Venezia, og resten på en eller annen strand ikke så viktig hvor
Pasha Skrevet 19. april 2006 #17 Skrevet 19. april 2006 Til Usa i nesten 3 uker. er først til høsten det da. i sommer kommer vi nok for det meste å tilbringe hjemme, på hytta til en kamerat eller på en seilbåt sammen med en annen kamerat.
momo Skrevet 19. april 2006 #18 Skrevet 19. april 2006 Blir nok ikke noe særlig ferie i sommer, da jeg begynner i ny jobb snart og mannen må og jobbe hele ferien.
Gjest Neffi Skrevet 19. april 2006 #19 Skrevet 19. april 2006 (endret) Jeg får ikke ferie før til høsten/vinteren, så da skal vi (i november) til Thailand. Vel, jeg får fri i tre dager tilknyttning en helg, og da drar vi til helgelandskysten med min familie Til sommeren skal vi også på tre bryllup og en barnedåp så vi håper det blir en hyggelig sommer selv om jeg må jobbe mesteparten! Endret 19. april 2006 av Neffi
agbre Skrevet 19. april 2006 #20 Skrevet 19. april 2006 Regner med å bli alle fire ukene på hytta på sørlandet. Er så deilig å bare slappe av der
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå