Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er veldig glad i å reise, og til sommeren skal jeg til Sør-Amerika. Blir der i tre uker og regner med å være innom to-tre land.

Hvor skal dere i sommer? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

'Feire'. Er jeg tilbakestående, eller?

Gjest gjest1
Skrevet

I år skal jeg til Italia. Kjøre rundt i Toscana og ellers besøke Firenze og Venezia. Blir nok noen late dager på stranden på østkysten også tenker jeg :)

Gjest Gjesta
Skrevet
'Feire'. Er jeg tilbakestående, eller?

Jeg skal la være å svare på dét spørsmålet :ler:

For mange er nok ferie og feire ganske synonyme...

Når det gjelder meg selv, vet jeg ikke. Det blir muligens en uke hos faren min (og deretter en uke på spa for å komme seg igjen....:spøk:), og utover det vet jeg ikke. Sannsynligvis noen dager i Nederland i begynnelsen av juni, og så er resten i det blå.

Gjest Shadowlyn
Skrevet

Skal være hjemme. Skal en liten tur til Sør-Trøndelag men bare for å hente noe. Så det tells kanskje ikke. :sjenert:

Skrevet

Skal jobbe hele sommeren, så det blir kanskje bare en weekend til en eller annen storby.

Gjest *Snart medlem*
Skrevet

Skal hvertfall til Amsterdam i slutten av juli.

Skal kanskje en tur til Riga med min mor.

Ellers skal jeg hjem til Norge, men vet ikke om det kvalifiserer som ferie.

Skrevet
I år skal jeg til Italia. Kjøre rundt i Toscana og ellers besøke Firenze og Venezia. Blir nok noen late dager på stranden på østkysten også tenker jeg  :)

Åh! Det er bare helt fantastisk! Anbefaler å stikke innom Arezzo. Og dere burde bo på koselige vingårder osv. (Vi bodde her: http://www.pomaio.it/ og koste oss skikkelig!)

Gjest gjest1
Skrevet
Åh! Det er bare helt fantastisk! Anbefaler å stikke innom Arezzo. Og dere burde bo på koselige vingårder osv. (Vi bodde her: http://www.pomaio.it/ og koste oss skikkelig!)

Tusen takk for tips! Skal skjekke det ut :)

Skrevet

Vi har planer om Thailand. Blir 2 uker på Koh Samui, i reisen blir det også tur ut til Koh Tao, Koh Phangan og Nangyuna Island (liten øy utenfor Koh Tao) Om været tillater det blir det også besøk til Mu Ko Ang Thong National Park. Tilslutt skal vi ha noen dager (kanskje en uke) i Bangkok. Det blir andre gang i Bangkok. Er alltid noe å oppleve i den storbyen :hoppe:

Gjest Jalileh
Skrevet

Jeg skal til London med mammsen (shopping, shopping) og kanskje til Amsterdam med en venninne for å besøke en annen venninne. :)

Gjest King James II
Skrevet

Jeg skal til Geneve og besøke en kompis og kona hans.

Gjest -eline-
Skrevet

Skal kombinere å hente flyttelasset mitt i UK med bilferie. Så vi (jeg og kjæresten) tar ferja over til Newcastle, suser ned til sør-England der jeg bor for 1-1,5 uke, blir vel å ta en og annen dagstur i området mens foreldrene mine er over på besøk, deretter blir det 1-1,5 uke i sørlige deler av Cornwall, gleder meg masse! Hvis været tillater det så satser jeg på å prøve å surfe! :sjarmor: Ellers så satser vi på å gå litt turer og bare slappe av. Deretter så kjører vi hjemover, skal innom en kompis på veien opp og må besøke Imperial War Museum North i Manchester...

Skrevet

Det blir kort ferie på oss i år i frohold til det vi er vant til. Vi reiser 10 dager til Italia. Først en helg i Milano, så par dager Venezia, og resten på en eller annen strand ikke så viktig hvor :ler:

Skrevet

Til Usa i nesten 3 uker.

er først til høsten det da.

i sommer kommer vi nok for det meste å tilbringe hjemme, på hytta til en kamerat eller på en seilbåt sammen med en annen kamerat.

Skrevet

Blir nok ikke noe særlig ferie i sommer, da jeg begynner i ny jobb snart og mannen må og jobbe hele ferien.

Skrevet (endret)

Jeg får ikke ferie før til høsten/vinteren, så da skal vi (i november) til Thailand.

Vel, jeg får fri i tre dager tilknyttning en helg, og da drar vi til helgelandskysten med min familie :)

Til sommeren skal vi også på tre bryllup og en barnedåp så vi håper det blir en hyggelig sommer selv om jeg må jobbe mesteparten!

Endret av Neffi
Skrevet

Regner med å bli alle fire ukene på hytta på sørlandet. Er så deilig å bare slappe av der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...