AnonymBruker Skrevet i går, 15:20 #1 Skrevet i går, 15:20 Skal selge min 2 roms sentralt i byen, virker som det er mangel på små boliger nå? fordi megler er så superivrig, ringer med ofte, vil møte meg og presser egentlig på noe salg litt fort, blir også personlig i samtaler og svarer på sekunder. Er dette vanlig oppførsel av en megler? Anonymkode: fadb8...a56
AnonymBruker Skrevet i går, 15:24 #2 Skrevet i går, 15:24 Meglere er en egen rase. De aller fleste er veldig, veldig gira på å få et oppdrag. Så varierer det hvor ivrige de er når du har signert kontrakten 😅 Anonymkode: 7f744...c9d 5
AnonymBruker Skrevet i går, 15:33 #3 Skrevet i går, 15:33 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Meglere er en egen rase. De aller fleste er veldig, veldig gira på å få et oppdrag. Så varierer det hvor ivrige de er når du har signert kontrakten 😅 Anonymkode: 7f744...c9d Hente meg på jobb, reise ut til meg for og ta bilder ( selv om bolig ikke er tømt ) snakke med meg som en nær venn og svare meldinger på sekundet, da mener jeg det bokstavlig. Hyggelig, men det blir mye. Anonymkode: fadb8...a56
AnonymBruker Skrevet i går, 15:40 #4 Skrevet i går, 15:40 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Meglere er en egen rase. De aller fleste er veldig, veldig gira på å få et oppdrag. Så varierer det hvor ivrige de er når du har signert kontrakten 😅 Anonymkode: 7f744...c9d Nettopp. Akkuratt solgt min bolig, og selv om jeg trodde jeg skulle bli mest lettet for å bli kvitt boligen, var det faktisk megleren jeg var mest lettet for å bli kvitt. For et masete kvinnfolk, og i tillegg så falsk hyggelig at det halve kunne vært nok😩 Anonymkode: 93c6d...35f 4
AnonymBruker Skrevet i går, 15:46 #5 Skrevet i går, 15:46 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Nettopp. Akkuratt solgt min bolig, og selv om jeg trodde jeg skulle bli mest lettet for å bli kvitt boligen, var det faktisk megleren jeg var mest lettet for å bli kvitt. For et masete kvinnfolk, og i tillegg så falsk hyggelig at det halve kunne vært nok😩 Anonymkode: 93c6d...35f Hvorfor er de slik? seriøst late som de er vennen min som forstår alt, og att på til bli irritert på meg når jeg tar meg tid. Anonymkode: fadb8...a56
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #6 Skrevet 15 timer siden Ta det med ro, når annonsen ligger ute på finn blir det stille. Som regel er prisen alt for høy utenom de mest attraktive stedene og de kan ligge der i årevis. Anonymkode: 04e31...bf1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå