Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Sago skrev (På 1.6.2026 den 15.22):

Oj, jeg hadde nesten gitt opp denne tråden, men nå har jo svarene haglet inn. Takk til alle! 

Grunnen til at jeg spurte om ferdigmat er at jeg kunne tenke meg noe som kan brukes på de dagene det er så travelt at selv steking av kyllingbiter tar for lang tid, eller de dagene det bare er meg hjemme som skal ha mat og jeg ikke gidder å lage noe.

Jeg tror jeg satser på å linsegryta og kikertgryta, men takk for andre tips også! 

TS

Jeg pleier også å hakke opp noen cashew nøtter som jeg strør over når maten er på bordet.😊

Anonymkode: 6e029...0ad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.6.2026 den 14.31):

Alle glassene til Saritas er ultraprossesserte.

Anonymkode: 8d383...caa

Hva er problemet?

Anonymkode: 71dac...5d2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes den med best smak er Saritas Korma, men det er en av de mildeste sausene så jeg putter oppi tørkede chili flakes og finhakket thai chili (de små røde). Mot slutten av koketiden legger jeg også oppi noen rosiner for sødme.

Nan er også en veldig viktig del av måltidet. Det kjøper jeg i frysedisken på min lokale "innvandrerbutikk".

Anonymkode: 44d12...5a1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.6.2026 den 21.54):

Når skal folk lære at Ultraprosessert ikke automatisk betyr farlig/skadelig?

Anonymkode: 6e029...0ad

AnonymBruker skrev (På 3.6.2026 den 22.06):

Hva er problemet?

Anonymkode: 71dac...5d2

Jeg siterte kun innlegget med at det var så godt som hjemmelaget. At du liker det er ikke noe problem for meg. Men ultra prosessert mat kan lære bli så godt som hjemmelaget. 😂

Anonymkode: 8d383...caa

Skrevet
Brunhilde skrev (På 31.5.2026 den 22.53):

Jeg bruker bare Sarita sine. Tilsetter gjerne litt ekstra krydder. 

Min favoritt er Punjabi Curry, men både Tikka Masala, Tandoori og Butter Chicken er ok med ekstra krydder,ellers blir de litt for tamme i smaken. 

Butter chicken er min favoritt , også anbefalt av en pt mtp innhold leste jeg et sted . 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...