AnonymBruker Skrevet mandag kl. 09:52 #21 Skrevet mandag kl. 09:52 AnonymBruker skrev (På 29.5.2026 den 22.32): Jeg er på en mann på institusjon. En kvinnelig behandler flørter med meg. Hun har gitt komplimenter om dialekt, stemmen min. At jeg er rolig. Det gir henne ro sa hun. " Jeg blir helt varm", sa hun. Jeg har en sterk personlighet og tro på meg selv.( Ikke høy på meg selv). Jeg har en vennlig og imøtekommende fremtoning, har ikke noe markeringsbehov, sier det jeg mener om noe. For meg er det helt naturlig. Noe annet ville være uaktuelt. Jeg ord legger meg alltid ryddig. Ved en anledning tok hun meg og på armen. En kveld skulle finne noe om et emne på laptopen sin. Hun satt seg opp, lente seg mot laptopen slik at jeg kunne se rett ned i utringningen. Etter en time( med prat om annet underveis) spurte jeg om hun hadde funnet noe. " Nei, blir bare til at jeg skroller". Jeg syntes hun er ei fantastisk kvinne. Hun sier mye fint til meg. Fin i tøy etc. Så hva tenker dere kvinner her om dette da? Anonymkode: 611ff...a25 Om hun mener det som flørt eller ikke er ikke godt å si, men det er langt over streken, og jeg ville byttet behandler Anonymkode: 30b54...8ce
Pippi Lotta Skrevet mandag kl. 10:02 #22 Skrevet mandag kl. 10:02 AnonymBruker skrev (På 29.5.2026 den 22.50): Det er det som er poenget skjønner du. Jeg har lest på flere tråder her. Syntes så mange kvinner er ufine i kommentarene mot spesielt menn her. Så da fant jeg på noe da. Og ganske riktig. Lot ikke vente på seg😅😅. Lykke til videre😅🙂 Anonymkode: 611ff...a25 Hvorfor tror du det er spesielt menn? Dette er KG, alle er sleme med alle og spesielt TS. Kansje du skal søkke opp noen lignende tråder med damer som forelsker seg i behandleren, de blir ikke tatt i med silkehansker de heller.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå